0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Fortifying Anti Hair Loss Lotion

لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو

شناسه کالا: 817910
شناسه کالا: 817910
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ریزش مو یکی از علل شایع در بسیاری از افراد است که راهکارها و درمان‌های بسیاری دارد. بسیاری از افراد، از شیوه‌های خانگی استفاده می‌کنند و بدون اطلاع از ترکیبات، گیاهان یا موادی را روی سر و موی خود می‌مالند که به مرور ممکن است PH طبیعی پوست سر را تغییر دهد و باعث خشکی یا چرب شدن موها شود.

بهترین راه حل، استفاده از یک لوسیون و ماسک مو در کنار شوینده و شامپوهای متناسب با مو است. لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو یکی از محصولات خوب برند هگور است که به طور تخصصی برای مو و بهبود ریزش آن فرموله شده است.

این لوسیون، مواد و ترکیبات مفیدی برای رشد مو دارد و می‌تواند سلول‌های مو را تقویت کند و از ریزش مو در افراد جلوگیری کند. بنابراین دوستانی که از ریزش مو بر اثر عواملی مثل ژنتیک، طاسی، سرطان، زایمان و... رنج می‌برند، می‌توانند از این محصول به صورت دوره‌ 4 ماهه استفاده کنند و شاهد تقویت مو و استحکام تارهای آن باشند.

 


 

ترکیب اصلی لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو چیست و چه کاربردی دارد؟

خیلی از مخاطبان با واژه لوسیون مو آشنا نیستند و لوسیون را بیشتر یک محصول نرم کننده و مرطوب کننده برای بدن می‌دانند. لوسیون مو، محصولی است که از آن می‌توان بعد از استحمام بر روی موهای تمیز خود استفاده کرد و معجزه شگفت انگیز آن را پس از مصرف یک دوره مشاهده کرد.

لوسیون هگور که برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو تولید شده است، حاوی مواد و ترکیبات مغذی است که پس از اعمال بر روی موها، به ریشه و فولیکول‌های مو نفوذ می‌کنند و تغذیه موها و ترمیم بافت‌های آسیب دیده را شروع می‌کنند. در ساخت این لوسیون تقویت کننده مو Hegor، از مواد مورد نیاز مو مثل ویتامین‌های B، H، کلسیم و پروتئین استفاده شده است که هر کدام خواص بی‌نظیری به این محصول بخشیده‌اند.

 


 

نحوه اثرگذاری لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو

همانطور که می‌دانید، این ترکیبات مورد استفاده در محصول هستند که ویژگی‌ها و خواص منحصر به فرد آن را تشکیل می‌دهند. در لوسیون هگور نیز، کمپلکس تریکوژنیک به کار گرفته شده است که از موادی مثل عصاره جینسینگ، بیوتین، کلسیم پانتوتنات، آرژنین و آرکتیوم ماجوس تشکیل شده است. این کمپلکس، ریزش مو را کاهش می‌دهد و برای رشد مجدد موها عالی است.

اهمیت جینسینگ برای مو

جینسینگ از گذشته تاکنون برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله ریزش مو استفاده می‌شد. این ماده، یک ضد آپوپتوز است و از مرگ سلولی لایه‌های مو جلوگیری می‌کند و در نتیجه موجب جلوگیری از ریزش مو می‌شود. همچنین، جینسینگ سبب تقویت جریان خون در پوست سر می‌شود و با تغذیه فولیکول‌های مو به بهبود رشد مو و بازسازی تارهای مو کمک می‌کند.

اهمیت بیوتین برای مو

کراتین، یکی از پروتئین‌های سازنده مو، پوست و ناخن است. بیوتین همان ویتامین B7 است که زیرساخت کراتین را فراهم می‌کند و به همین منظور برای بازسازی مو و افزایش استحکام آن موثر است. ناگفته نماند که این ماده نقش مهمی ‌در سلامت مو و جلوگیری از ریزش آن ایفا می‌کند.

اهمیت کلسیم پانتوتنات برای مو

کلسیم پانتوتنات پس از اعمال بر پوست سر، به ویتامین B5 تبدیل می‌شود. این ماده، کمبود مو در پوست سر را جبران می‌کند و به موها حجم می‌دهد. همچنین این ماده، آبرسانی موها و حفظ رطوبت مورد نیاز آن‌ها را برعهده دارد و بنابراین از خشکی مو و ریزش آن جلوگیری می‌کند. درخشندگی موها و افزایش استحکام تار مو از دیگر ویژگی‌های کلسیم پانتوتنات برای مو هستند.

اهمیت آرژنین برای مو

آرژنین یک پروتئین است که موجب می‌شود اکسیژن بیشتری به مو برسد و در نتیجه باعث تقویت مو از نوک تا ریشه شود. همچنین باعث افزایش ضخامت مو و رشد آن‌ها می‌شود.

 


 

ویژگی‌های لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو

  • ضد ریزش مو آندروژنیک (ناشی از اختلال هورمون آندروژن و دی هیدرو تستوسترون)
  • حاوی مواد فعال کمپلکس تریکوژنیک 10درصد
  • افزایش رویش مو
  • افزایش حجم مو و پرپشت کردن آن
  • تقویت و تغذیه مو
  • تنظیم ترشح چربی مو پوست سر
  • افزایش حالت گرفتن موها
  • افزایش ضخامت و استحکام مو
  • احیا و بازسازی مو
  • ایجاد نرمی ‌و درخشندگی در موها
  • مناسب برای انواع مو

 


 

مزایای مصرف لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو

از مزیت‌های خوب لوسیون ضد ریزش مو هگور Hegor می‌توان به تنظیم چربی پوست سر اشاره کرد. این لوسیون ترشح چربی را کنترل می‌کند که در پوست‌های چرب موجب جلوگیری از زود چرب شدن موها می‌شود و در پوست‌های خشک، از خشکی و شکنندگی موها ممانعت می‌کند. با استفاده از لوسیون هگور، موهایی زیبا و درخشان خواهید داشت که ریزش و موخوره آن درمان شده است.

نحوه مصرف لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو

برای استفاده از این محصول، درب بطری را بچرخانید تا صدای آن را بشنوید. سپس مقداری از لوسیون را به روی موهای تمیز خود بمالید. در ادامه، موها را به آرامی ‌ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • این محصول را به صورت 2 تا 3 مرتبه در هفته و در دوره 4 ماهه استفاده کنید.
  • لوسیون هگور برای موهای خشک و نمدار قابل استفاده است. اما بهتر است موها کمی ‌نم داشته و حتما تمیز باشند؛ تا لوسیون بهتر جذب شود.
  • محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو برای چه افرادی مناسب است؟

این لوسین برای انواع مو متناسب است و افرادی که دارای ریزش مو، طاسی و بیماری‌های ژنتیکی مثل تیروئید هستند می‌توانند از این شامپو برای درمان ریزش مو خود استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

جدول ترکیبات لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

الکل

*

عصاره ریشه جینسنگ

*

استیل تیروسین

*

عصاره ریشه بابا آدم

*

آرژنین

*

کلسیم پانتوتنات

*

پروتئین هیدرولیز شده سویا

*

PEG-12 دایمتیکون

*

پلی کواترنیوم ۱۱

*

زینک گلوکونات

*

کلرفنسین

*

متیل پارابن

*

سیترولین

*

گلوکوزامین HCL

*

نیاسین آمید (ویتامین B3)

*

اورنیتین HCL

*

دی سدیم ساکسینات

*

اتیل پارابن

*

بیوتین (ویتامین B7)

*

 

لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو
لوسیون هگور مدل تقویت کننده و ضد ریزش مو
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;