0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: صابون و پن

TCC Soap

صابون نو آکنه مدل تی سی سی

شناسه کالا: 824163
شناسه کالا: 824163
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
71,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: صابون نو آکنه مدل تی سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شستن صورت و پاک کردن چربی‌های اضافه روی پوست، باید به یک عادت روزانه تبدیل شود. همه ما روزانه در معرض آلودگی‌ و دوده‌ هوا قرار داریم که چربی حاصل از آن‌ها روی پوست می‌نشیند. برای اینکه همیشه پوست صاف با PH کنترل شده داشته باشیم، بهتر است از محصولات شوینده‌ و پاک کننده مناسب پوستمان استفاده کنیم.

صابون نو آکنه مدل تی سی سی یکی از محصولات خوب و کاربردی از برند No Acne است. این محصول، فرمولاسیون ملایمی ‌دارد و برای پاکسازی روزانه پوست و از بین بردن چربی‌های اضافه که در طول روز بر روی پوست می‌نشیند کاربرد دارد. به طور کلی، صابون تی سی سی نو آکنه برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب با جوش‌های خفیف مناسب است که باعث از بین بردن این جوش‌ها و پاک کردن صورت از باکتری‌های مولد جوش می‌شود. در ادامه، می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول به دست آورید.

 


 

صابون نو آکنه مدل تی سی سی

شوینده صورت محصولی است که برای پاک کردن آرایش، چربی اضافی، سلول‌های مرده و آلودگی‌ها از صورت به کار می‌رود. این محصولات آسیبی به بافت پوست وارد نمی‌کنند و جنبه مراقبتی دارند. محصولات شوینده و پاک کننده در انواع مختلف ژل، فوم، روغن، صابون و پن ارائه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و خواص مختص به خود را دارند.

همانطور که می‌دانید، آب به تنهایی نمی‌تواند آلودگی‌ها و چربی‌های موجود روی پوست را بشوید و برای این منظور باید از شوینده‌های مناسب پوست استفاده کرد. شوینده‌ها حاوی مواد پاک کننده و آنتی اکسیدانی هستند که به راحتی می‌توانند هر نوع چربی و آلودگی را از روی پوست بزدایند.

صابون نو آکنه TCC هم در دسته محصولات شوینده و پاک کننده قرار می‌گیرد و برای شستشو روزانه صورت استفاده می‌شود. از این محصول می‌توان برای شستن آرایش و همچنین پاک کردن روزانه صورت از آلودگی‌ها استفاده کرد. ناگفته نماند که این محصول برای از بین بردن بوی نامطبوع بدن نیز گزینه عالی است.

 


 

نحوه اثرگذاری صابون نو آکنه مدل تی سی سی بر پوست

صابون نو آکنه برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب با جوش‌های خفیف فرموله شده است. درواقع در ساخت صابون نو آکنه از مواد و ترکیباتی استفاده شده است که در درمان جوش و چربی صورت موثر هستند. این ترکیبات شامل تری کلوکربان (TCC)، موم زنبور عسل، روغن بادام شیرین و ... است که هر کدام نقش بسزایی در پاکسازی صورت دارند. در ادامه، می‌توانید ویژگی‌های مواد به کار رفته در صابون نو آکنه را مطالعه کنید:

تری کلوکربان

تری کلوکربان که با نام TCC شناخته می‌شود، یک ماده آنتی باکتریال قدرتمند است که در از بین بردن جوش‌های چرکی کاربرد دارد. همچنین این ماده یک عامل بازدارنده در غشای سلولی باکتری‌ها و قارچ‌ها که از ایجاد جوش و بوی نامطبوع در بدن ممانعت می‌کند.

روغن بادام شیرین

این روغن یک تسکین دهنده پوستی است و می‌تواند رطوبت وجود در پوست را حفظ کند. این روغن حاوی ویتامین E است که از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند و همچنین باعث تولید کلاژن و جوانسازی پوست می‌شود.

اسید چرب نارگیل

این ماده یک آنتی باکتری است و برای از بین بردن قارچ پوستی و باکتری‌های مولد جوش کاربرد دارد.

موم زنبور عسل

موم زنبور عسل نیز خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی پوست را دارد. از دیگر خواص این ماده می‌توان به آنتی اکسیدان بودن آن اشاره کرد که برای درمان آکنه، اگزما و کاهش چین و چروک موثر است.

 


 

ویژگی‌های صابون نو آکنه مدل تی سی سی

  • آنتی باکتریال و ضد میکروب
  • شوینده و پاک کننده صورت و بدن
  • از بین بردن بوی نامطبوع بدن
  • مبارزه با قارچ‌ها و باکتری‌های مولد آکنه
  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست چرب
  • از بین بردن جوش‌های خفیف و چرکی
  • پاکسازی پوست از آلودگی و چربی
  • حاوی TCC یک ماده فعال در جلوگیری از رشد قارچ و باکتری‌ها

 


 

مزایای مصرف صابون نو آکنه مدل تی سی سی

مزیت صابون نو آکنه این است که حاوی تری کلوکربان یا همان تی سی سی است که یک ماده موثر در درمان قارچ و باکتری است. این صابون، بیماری‌های قارچی بدن و بوی نامطبوع حاصل از آن را از بین می‌برد. همچنین یک محصول موثر در درمان جوش‌های خفیف است که با باکتری‌های مولد جوش مبارزه می‌کند و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف صابون نو آکنه مدل تی سی سی

می‌توانید به صورت روزانه دو بار از صابون نو آکنه برای شستشو بدن و صورت خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید:

  • در صورت بروز حساسیت مصرف صابون را متوقف کنید.
  • از صابون نو آکنه تی سی سی بر روی زخم‌های باز استفاده نکنید.
  • برای شستشو از آب ولرم استفاده کنید.

 


 

صابون نو آکنه مدل تی سی سی برای چه افرادی مناسب است؟

همانطورکه در بخش‌های بالا گفته شد، صابون نو آکنه مدل تی سی سی برای انواع پوست ساخته شده است. اما این صابون به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ خود، برای پوست‌های چرب دارای جوش بسیار مناسب است و جوش‌های چرکی را درمان می‌کند.

 


 

یادداشت پایانی

داشتن پوست زیبا و بدون آکنه حق همه ما است. برای این منظور همیشه باید از شوینده‌های مناسب پوست استفاده کنیم و ان‌ها را در روتین روزانه خود قرار دهیم. صابون نو آکنه مدل تی سی سی یک شوینده و پاک کننده چربی و آلودگی است برای انواع پوست ساخته شده است. این محصول حاوی تری کلوکربان است که با بیماری‌های قارچی صورت و بدن مبارزه می‌کند و جوش خفیف را نیز از بین می‌برد.

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید صابون نو آکنه مدل تی سی سی می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات صابون نو آکنه مدل تی سی سی

ترکیبات

مقدار

چیپس صابون پایه

*

تری کلوکربان

*

گلیسرین

*

اسید چرب نارگیل

*

موم زنبور عسل

*

روغن بادام شیرین

*

ا.د.ت.آ

*

بوتیلیتد هیدراکسی تولوئن

*

اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

*

 

 

 

صابون  نو آکنه مدل تی سی سی
صابون نو آکنه مدل تی سی سی
قیمت:
71,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;