در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت مناسب برای پوست چرب با SPF50

Sunscreen Matifying Colorless Fluid

شناسه محصول: 817026
شناسه محصول: 817026
دسته بندی: ضد آفتاب
آماده ارسال
279,800 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست چرب
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

درماتیپیک این برند مطرح و موفق ایرانی فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات مراقبت از پوست با شعار «پوستی بهتر شایسته شماست» آغاز کرده است.

محصولات درماتیپیک تحت لیسانس فرانسه و در کشور عزیزمان ایران تولید و عرضه می‌شود.

این تولیدکننده داخلی از چهار اصل برای عرضه بهترین محصول پیروی می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • به کارگیری تازه‌ترین دستاوردهای علمی
  • رعایت استانداردهای جهانی
  • شناخت نیازهای پوست
  • برآورده کردن خواسته‌های متخصصین پوست

کمپانی مذکور با پیروی از اصول گفته شده سعی در درمان انواع بیماری‌های پوستی و همچنین عرضه انواع محصولات مراقبت از پوست دارد.

در حال حاضر در سبد فروش درماتیپیک چند نوع ضد آفتاب وجود دارد از جمله ضد آفتاب  فلویید مت، ضد آفتاب کرم هیدرا. در ادامه قصد داریم یکی از محبوب‌ترین ضد آفتاب‌های این برند را با نام فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت مناسب برای پوست چرب با SPF50 معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد آفتاب یک داروی بدون نسخه است که به خوبی می‌تواند از پوست در مقابل اشعه ماورا بنفش یا همان UV محافظت کند. این اشعه مضر تاثیرات بسیار منفی روی پوست دارد از جمله آفتاب سوختگی، پیری زودرس، ایجاد لک، بروز بیماری‌های پوستی و در نهایت بروز سرطان پوست.

برخی ضد آفتاب‌ها با فاکتور محفاظتی بالا قادرند در مقابل طیف گسترده‌ای از پرتوهای خورشید از پوست مراقبت کنند.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت مناسب برای پوست چرب با SPF50 نیز با فاکتور حفاظتی بالا یا همان اس پی اف قابل توجه می‌تواند از پوست به خوبی مراقبت کند و از بروز عوارضی که نور خورشید برای پوست دارد پیشگیری کند.


نحوه اثرگذاری فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک بر پوست چگونه است؟

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت با برخورداری از به روزترین فیلترها قادر است به طور وسیعی از پوست صورت و گردن محافظت کند.

این محصول درماتیپیک دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی است که ضمن کاهش آسیب UV به DNA از ایجاد چین و چروک روی پوست نیز پیشگیری می‌کند.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک بافتی سبک و فاقد چربی دارد که به خوبی جذب پوست شده و حس چربی و سنگینی از خود بر جای نمی‌گذارد علاوه بر این نسبت به سایر ضد آفتاب‌های همین برند روی پوست حالت مات‌تری دارد.

ترکیبات موجود در فرمولاسیون  فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت ضمن تغذیه بافت پوست سبب تنظیم ترشح چربی پوست نیز می‌شود.


ترکیبات موجود در فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک

فلویید ضدآفتاب درماتیپیک یک ضدآفتاب شیمیایی است و در آن از دو فیلتر شیمیایی تینوسرب S و تینوسرب M استفاده شده است. در ادامه توضیحی در مورد این دو ترکیب آورده‌ایم:

تینوسرب اس

این ماده اولین فیلتر به کار رفته در ضدآفتاب پوست چرب درماتیپیک است. تینوسرب اس یکی از بهترین فیلترهای شیمیایی ضدآفتاب‌ها است و از پوست در برابر همه طیف‌های دو اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. تینوسرب اس برخلاف فیلترهای قدیمی‌تر (مانند آووبنزن) در برابر نور پایدار بوده و تغییر شکل نمی‌دهد (Photostable است) و به پایداری سایر فیلترها کمک می‌کند. تینوسرب S جذب پوست نشده و باز برخلاف نسل قبلی فیلترهای اشعه UV دارای اثرات هورمونی و استروژنی نیست. تینوسرب اس نسل جدید فیلترهای اشعه UV است که برای ایجاد SPF بالا همراه با محافظت کافی در برابر UVA طراحی شده است.

تینوسرب ام

فیلتر بعدی به کار رفته در ضدآفتاب درماتیپیک فلویید مت یا تینوسرب(تینوزورب) ام است. تینوسرب M،‌ از جمله فیلترهای شیمیایی جذب‌کننده و بازتاب دهنده هر دو اشعه UVA و UVB است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه،‌ اثر و پایداری سایر فیلترها را افزایش می‌دهد. جذب پوستی تینوسرب M بسیار ناچیز بوده و موجب تحریک و حساسیت پوستی نمی‌شود و با فیلتر دیگر به کار رفته در این ضدآفتاب یعنی تینوسرب اس کاملا سازگار است.


ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت

  • محافظت سطحی و عمقی از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب
  • بدون بر جای گذاشتن اثری از خود
  • دارای بافتی سبک و فاقد چربی
  • تنظیم ترشح چربی
  • مقاوم در برابر آب


مزایای استفاده از فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت

از مهم‌ترین مزیت‌های فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت برخورداری آن از  فیلترهای نوآورانه ارگانیک (تینوسرب S و M) است که حفاظت از طیف وسیعی از پرتوهای نور خورشید را بر عهده دارد.

از دیگر مزایای این محصول وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در آن است از بروز پیری و چین و چروک پیشگیری می‌کند.


نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید


استفاده از فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک برای چه افرادی مناسب است؟

 فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت بافتی سبک و فاقد چربی دارد که همین امر باعث شده تا گزینه‌ای عالی برای افرادی با پوست چرب و مستعد آکنه باشد. این نیز گفتنی است که محصول مورد بحث به تنظیم چربی در پوست کمک می‌کند.


خرید فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت مناسب برای پوست چرب با SPF50

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.


یادداشت پایانی

نور خورشید ضمن مزایای فراوانی که به همراه دارد، مضراتی نیز برای پوست دارد. قرار گرفتن طولانی مدت زیر نور آفتاب آسیب‌های جدی و گاها جبران ناپذیری را به فرد وارد می‌کند. از آفتاب سوختگی‌های سطحی گرفته تا سرطان پوست، همه از عوارض اشعه ماورا بنفش برای پوست است. بنابراین برای پیشگیری از موارد گفته شده، استفاده از یک ضد آفتاب مرغوب الزامی است. درماتیپیک با تولید یک ضد آفتاب با کیفیت به نام  فلوئید ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل فلوئید مت مناسب برای پوست چرب با SPF50 راه حلی پیش رویمان قرار داده تا از بروز بسیاری از مشکلاتی که نور خورشید برای پوست دارد پیشگیری کنیم.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس