0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Oil Free Sunscreen Cream Spf50

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50

شناسه کالا: 301772
شناسه کالا: 301772
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اریکه یکی از برندهای تولید محصولات مراقبت از پوست است که در سال 2008 کار خود را در فرانسه آغاز کرد.

این برند محصولات خود را از مرغوب‌ترین مواد اولیه طبیعی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی عرضه می‌کند. اریکه ضمن بهره بردن

 از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در تولید محصولات خود به حفظ محیط زیست نیز اهمیت می‌دهد.

تمام محصولات اریکه همچون ضد جوش، ضد پیری، ضد آفتاب و غیره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50 را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم‌های ضد آفتاب‌ یکی از بهترین مدافعان سلامت پوست هستند. این محصولات مراقبتی با تشکیل لایه‌ای محافظتی روی پوست همچون سپری در مقابل پرتوهای مضر خورشید عمل می‌کنند و از بروز پیری زودرس، کک و مک، بیماری‌‎های پوستی و سایر مشکلات پوستی پیشگیری می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای خرید ضدآفتاب در نظر گرفت؛ نوع پوست است چرا که ضد آفتاب‌های با ترکیباتی مناسب برای پوست‌های مختلف تولید می‌شوند بنابراین هر فردی می‌تواند کرمی مناسب پوست خود را تهیه و مصرف کند. این نیز گفتنی است که کرم‌های ضد آفتاب با اس پی اف بالای 30 معمولا محافظت کاملی از پوست ارائه می‌کنند.

 کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50 یک محافظ عالی است که از بروز جوش و آکنه روی پوست‌های چرب پیشگیری می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری  کرم ضد آفتاب رنگی اریکه روی پوست چگونه است؟

 کرم ضد آفتاب رنگی اریکه با اس پی اف 50 از فیلترهایی با عملکرد بالا برای محافظت از پوست برخوردار است. این ضد آفتاب دارای بافتی فاقد چربی و مخملی است که با مهار ترشح سبوم پوست از بروز جوش و آکنه پیشگیری کرده، به راحتی روی پوست پخش شده و با پوشش طبیعی خود رنگ پوست را یکدست می‌کند. این محصول اریکه به سبب دارا بودن رنگدانه به عنوان کرم پودر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی اریکه چیست؟

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50 عبارتند از:

آب، گلیسیرین، c۱۵-۱۲الکیل بنزوات، کاپریلیک تری گلیسیرید، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، ایزو پروپیل میریستات، گلیسیریل استئارات، peg۱۰۰- استئارات، بتیل ستیل الکل، سیکلوپنتا سیلوکزان، تیتانیوم دی اکساید(cl۷۷۸۹۱)، بنزوفنون۳-، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، عطر، تئکوفرول استات، زانتان گام، متیل پارابن، بوتیلن گلیکول، پروپیل پارابن، اتیل پارابن، peg۶۰- آلموند گلیسرید، کاپریلیل گلیکول، لینالول، بتیل فنیل متیل پروپونال، هگزیل سینامال، کربومر.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

تیتانیوم دی اکساید

یکی از فیلترهای به کار رفته در این محصول تیتانیوم دی اکساید است که از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض بوده که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

بنزوفنون-3

این ماده یک عامل شیمیایی است که در جذب اشعه‌های کوتاه UVA و UVB نقش دارد. برخلاف دیگر فیلترهای ضد آفتاب، بنزوفنون دارای پایداری بیشتری است.

گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی اریکه با SPF50

  • محافظت فوق‌العاده از پوست در مقابل اشعه‌های UVA و UVB
  • دارای بافتی سبک بدون ایجاد حس سنگینی چربی در سطح پوست
  • قابل استفاده برای پوست‌های چرب و جوش دار
  • دارای مواد ضد جوش و آکنه
  • دارای جذب سریع و کامل

 


 

مزایا مصرف کرم ضد آفتاب رنگی اریکه با SPF50 چیست؟

از جمله مزایای استفاده از  کرم ضد آفتاب رنگی اریکه ترکیبات منحصر به فرد با خاصیت مات‌کنندگی و کنترل سبوم بوده که به راحتی روی پوست پخش می شود و با کاور یکنواخت و یک دست خود همانند یک کرم آرایشی عمل می‌کند.

 این محصول به خوبی از پوست در مقابل اشعه‌ مضر آفتاب محافظت کرده و به سبب برخورداری از تکنولوژی کمپلکس Ac.net ترشح چربی پوست را کنترل کرده و با ترکیبات آنتی باکتریال خود از بروز انواع جوش و آکنه پیشگیری می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی اریکه با SPF50

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از برای چه افرادی مناسب است؟

ترکیبات غیر کمدون زا و بافت سبک و فاقد چربی کرم ضد آفتاب رنگی اریکه آن را تبدیل به گزینه‌ای بسیار ایده آل و مناسب برای افرادی کرده است که پوستی چرب و مستعد آکنه دارند. این محصول دارای ترکیبی منحصر به فرد با خاصیت مات کنندگی و کنترل سبوم بوده که به راحتی روی پوست پخش می شود.

این محصول با ارائه پوششی عالی برای مصرف آرایشی نیز قابل استفاده است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

 کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50 مانند سایر ضدآفتاب‌های این برند فرانسوی دارای تکنولوژی‌های اختصاصی بوده و بدون ایجاد حساسیت محافظت وسیعی از پوست ارائه می‌دهد. این ضد آفتاب از کمپلکس ضدجوش Ac.net™ برخوردار است که شامل ترکیبات آنتی باکتریال و ضد میکروبی می‌شود و از بروز آکنه در پوست جلوگیری کرده و به کوچک‌تر یا بسته شدن منافذ باز پوست نیز کمک می‌کند. این نیز گفتنی است که کرم ضد آفتاب رنگی اریکه فاقد چربی بوده و احساس سنگینی و چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50
کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست چرب با SPF50
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;