0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Fotoprotector Fusion Water Sun Screen SPF50+

ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر با SPF50+

شناسه کالا: 824228
شناسه کالا: 824228
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر با SPF50+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مزایای کرم ضد آفتاب فراتر از محافظت پوست شما در برابر نور خورشید است. حقیقت این است که ما باید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنیم و این فرقی نمی‌کند تابستان باشد یا زمستان؛ بنابراین شما باید از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. فاکتور SPF در محصولات ضد آفتاب این کار را برای شما انجام می‌دهد.

به طور کلی، ضد آفتاب مهمترین محصول مراقبت از پوست برای حفظ سلامت طولانی مدت پوست است و برای جلوگیری از ظاهر شدن علائم پیری پوست حیاتی است. خطوط ریز، چین و چروک و لکه‌های تیره همه علائمی ‌هستند که می‌توانند به دلیل عدم استفاده مناسب از ضد آفتاب ایجاد شوند. اگرچه ممکن است اثرات ضد آفتاب در ابتدا قابل توجه نباشد، اما در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

ضد آفتاب ایزدین پرو Isdin Pro مدل فیوژن واتر از آن دسته ضد آفتاب‌هایی که می‌توانید روی آن حساب باز کنید و پوست خود را به آن بسپارید! این محصول حاوی مواد فعال برای جلوگیری از ورود اشعه‌های مضر خورشید به پوست است و بیشترین درجه حفاظت از پوست را ارائه می‌دهد. کرم ضد آفتاب ایزدین با بافت نرم و سبکی که دارد به سرعت جذب پوست می‌شود و هیچ اثری از چربی و حساسیت روی پوست ایجاد نمی‌کند. در این محصول از تکنولوژی Wet Skin بهره برده شده است که به شما امکان می‌دهد از آن حتی در مواقعی که پوستتان خیس است یا عرق کرده‌اید استفاده کنید؛ بدون اینکه روی صورت ماسیده شود. در این بخش، در رابطه با مزایای ضد آفتاب ایزدین پرو، نحوه استفاده از آن برای حداکثر فواید و اینکه چند بار باید استفاده کنید، بحث می‌شود. پس با ما همراه باشید.

 


  

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها یکی از مهمترین محصولات مراقبت پوستی هستند که از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کنند. درواقع، استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای محافظت از ظاهر و سلامت پوست در هر سنی است. این محصول اگر به طور منظم استفاده شود، از آفتاب سوختگی، سرطان پوست و پیری زودرس جلوگیری می‌کند. هر ضد آفتاب با SPF متفاوتی عرضه می‌شود که این امر در درجه حفاظت آن از پوست نقش مهمی‌دارد.

SPF چیست؟

SPF مخفف ‘Sun protection factor’ است و در زبان فارسی به عنوان فاکتور محافظت در برابر آفتاب شناخته می‌شود. این فاکتور، نشان دهنده توانایی کرم ضد آفتاب برای محافظت در برابر بخش خاصی از اشعه ماوراء بنفش (UV) به نام UVB است. اشعه UVB منجر به آفتاب سوختگی و سرطان پوست می‌شود. البته اشعه UV دو بخش دیگر هم دارد: اشعه UVC (که از جو زمین عبور نمی‌کند) و اشعه UVA (که باعث سرطان پوست و همچنین پیری پوست می‌شود). ضد آفتاب‌ها بسته به مواد و ترکیباتی که  در خود دارند، می‌توانند در برابر اشعه UVA یا هر دو اشعه مقاومت کنند.

کرم ضد آفتاب ایزدین پرو مدل فیوژن واتر با SPF50 عرضه می‌شود و از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید به خوبی محافظت می‌کند. این محصول، حاوی ترکیبات فعال است که باعث بازتاب اشعه‌های UVA و UVB می‌شود و تا 98درصد خطر این امواج پر انرژی را بر پوست کاهش می‌دهد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو Isdin Pro مدل فیوژن واتر

معمولا چگونگی اثر یک ضد آفتاب به مواد موثره و فعالی که در آن به کار رفته است بستگی دارد. ضد آفتاب ایزدین پرو از بهترین مواد مانند تینوزرب ام، تینوزرب اس، سدیم هیالورونیت، آسکوربیک اسید، پروتئین هیدرولیز شده گندم و ... تشکیل شده است که همگی با هم یک پک بی‌نظیر برای حفاظت از پوست در برابر آفتاب ارائه می‌دهند.

در ادامه به طور مختصر، خواص  برخی از این مواد را بررسی می‌کنیم:

تینوزرب ام

تینوزرب ام یک فیلتر ضد آفتاب است و عملکرد دو گانه فیزیکی و شیمیایی دارد. به این معنی که هم اشعه UV را به خود جذب می‌کند و آن را بازتاب می‌کند. به طور کلی، این فیلتر در برابر نور بسیار مقاوم است و حفاظت خوبی از پوست ایفا می‌کند.

تینوزرب اس

تینوزرب اس از بهترین فیلترهای ضد آفتاب است که نسبت به سایر فیلترها، عملکرد بهتری دارد و در مقابل نور پایداری بالایی از خود نشان می‌دهد. این فیلتر، اشعه UV را بازتاب می‌کند و به این طریق از پوست شما محافظت می‌کند.

سدیم هیالورونیت

این ماده مولکول کوچک شده هیالورونیک اسید است و بنابراین بهتر جذب پوست می‌شود. خاصیت این ماده این است که آب دوست است و 1000 برابر وزن خود آب جذب می‌کند. در نتیجه باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود و لایه‌های پوست را به صورت عمیق آبرسانی می‌کند.

آسکوربیک اسید

آسکوربیک اسید همان ویتامین C است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند. در نتیجه، از ایجاد چین و چروک براثر نور آفتاب جلوگیری می‌کند.

پروتئین هیدرولیز شده گندم

این ماده سرشار از آمینو اسید و پپتید است که پوست صورت را آبرسانی می‌کنند و حجم آب پوست را افزایش می‌دهند. در نتیجه خشکی پوست و حالت کشیدگی آن را برطرف می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر

  • دارای بافت نرم و سبک
  • ایجاد حالت مات روی پوست
  • فیوژن واتر به معنی ترکیبات بر پایه آب با سرعت جذب بالا
  • استفاده از تکنولوژی Wet Skin به معنی قابل استفاده روی پوست خیس یا عرق کرده
  • نرم کننده و آبرسان قوی پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB
  • کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد اکنه
  • برخورداری از فاکتور SPF50+ و بالاترین درجه حافظت از پوست
  • کاهش چین و چروک ناشی از تابش نور خورشید
  • مناسب برای از بین بردن چین و چروک‌های دور چشم
  • حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشک شدن آن
  • فاقد چربی و ضد حساسیت
  • ضد آب
  • فاقد الکل
  • مناسب برای انواع پوست

 


 

مزایای مصرف ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر

از مهمترین مزیت‌های ضد آفتاب ایزدین پرو Isdin Pro، ویژگی فیوژن واتر (Fusion Water) بودن آن است. فیوژن واتر به این معنی است که مواد و ترکیبات با پیوند قوی به یکدیگر متصل می‌شوند و اثر بهتری روی پوست بر جای می‌گذارند.

همچنین ضد آفتاب ایزدین پرو مدل فیوژن واتر از تکنولوژی Safe Eye برخوردار است که برای استفاده در پوست اطراف چشم مناسب است. ضد آفتاب‌های موجود در بازار، معمولا بافت سنگینی دارند و برای پوست نازک و حساس چشم مناسب نیستند. در نتیجه موجب چروک پنجه کلاغی در اطراف چشم می‌شوند. اما ضد آفتاب ایزدین پرو به دلیل بافت آبی خود، نیاز شما به کرم دور چشم را برطرف می‌کند و چین و چروک‌های این ناحیه را نیز بهبود می‌بخشد.

از دیگر مزایای استفاده از ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو باید به خاصیت مرطوب کننده و مات کننده آن اشاره کنیم که نیاز شما به استفاده از پرایمر را برطرف می‌کند و پوست شما را برای یک میکاپ جذاب آماده می‌کند. ناگفته نماند که ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو، از مواد آبرسان فوق قوی ساخته شده است که رطوبت موجود در پوست شما را حفظ می‌کنند و با جلوگیری از تبخیر سطحی آب پوست در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، اثرات چین و چروک و پیری را به شدت کاهش می‌دهند.

 

نحوه مصرف ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو Isdin Pro مدل فیوژن واتر

برای استفاده از ضد آفتاب ایزدین پرو بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده پوست صورت خود را با استفاده از شوینده مناسب بشویید.
  • سپس مقدار مناسبی از کرم را بردارید و روی تمام نقاط صورت و گردن خود کاور کنید.
  • بهتر است 20 تا 30 دقیقه قبل از خروج از خانه، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

توجه داشته باشید که:

  • هر دو ساعت یکبار مصرف ضد افتاب را تکرار کنید.
  • در صورت تعریق، مجددا ضد آفتاب را روی صورت خود شارژ کنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • در صورت بروز حساسیت، مصرف را متوقف کنید.

 


 

ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو  مدل فیوژن واتر برای چه افرادی مناسب است؟

ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو Isdin Pro، برای انواع پوست مناسب است و همه افراد می‌توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

 داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات ضد آفتاب فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر

ترکیبات

مقدار

متیلن بیس بنروتریازولیل

*

تترا متیل بوتیل فنول

*

اتیل هگزیل اوکسی فنول متوکسی فنیل تریازین

*

هیالورونیک اسید

*

سدیم هیالورونات

*

ویتامین E

*

ویتامین C و مشتقات آن

*

سیلیکا

*

آلانتوئین

*

پروتئین هیدرولیز شده گندم

*

اسید سیتریک

*

بوتیلن گلایکول

*

پروپیلن گلایکول

*

اتانول

*

اتیل هگزیل گلیسیرین

*

دی سدیم EDTA

*

 

 

ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر با SPF50+
ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی ایزدین پرو مدل فیوژن واتر با SPF50+
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;