0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

For Oily Skin Hydrating Fluid

فلوئید آبرسان ریچلند مناسب برای پوست چرب

شناسه کالا: 824358
شناسه کالا: 824358
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فلوئید آبرسان ریچلند مناسب برای پوست چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

تولید چربی، یکی از عملکردهای ضروری پوست است. این مزیت را هرگز نباید دست کم گرفت، چراکه پوست برای سالم ماندن باید به تولید سبوم و چربی ادامه دهد. اما آیا می‌دانستید مقدار چربی که روزانه پوست شما تولید می‌کند، ارتباط نزدیکی با هورمون‌ها و ژنتیک شما دارد؟ این عامل باعث می‌شود برخی از افراد نسبت به دیگران پوست چرب‌تری داشته باشند. بنابراین، وقتی نوبت به توصیف پوست چرب می‌رسد، بلافاصله به پوستی فکر می‌کنیم که در اثر تولید بیش از حد چربی، براق دیده می‌شود.

نکته مهم اینجا است که پوست چرب هم ممکن است کم آب شود! بسیاری از افراد فکر می‌کنند که پوست‌های چرب به دلیل چربی بالا همیشه مرطوب بوده و کم آب نمی‌شوند. اما دهیدراته شدن پوست کاملاً با چربی یا سبوم متفاوت است. وقتی پوست شما کم آب می‌شود، از نظر فنی به این معنی است که فاقد آب است، و چربی نمی‌تواند پوست شما را آبرسانی کند.

برای رفع مشکل کم آبی پوست چرب باید از محصولات مرطوب کننده و آبرسان استفاده کرد. برند ریچلند Richland با تولید فلوئید آبرسان خود مشکل کمبود آب پوست‌های چرب را حل کرده است. این محصول حاوی مواد آبرسان است و بدون ایجاد اثر چربی روی پوست، می‌تواند پوست را به صورت عمقی آبرسانی کند و رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی را تامین کند. همچنین این فلوئید آبرسان، ظاهری زیبا و مات به پوست می‌دهد و آن را درخشان و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

 


 

مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

مرطوب کننده‌ها محصولاتی هستند که به سبب ترکیبات و مواد خود، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کنند و از ایجاد خشکی در پوست جلوگیری می‌کنند. هر آبرسان و مرطوب کننده ترکیبات منحصر به فرد خود را دارد، اما دسته‌ای از آبرسان‌ها هستند که بافت و فرمول سبک‌تری دارند و برای پوست‌های چرب مناسب هستند. این محصولات، کمبود آب در پوست‌های چرب را جبران می‌کنند و موجب هیدراته شدن پوست می‌شوند. همانطور که می‌دانید، کمبود آب باعث شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک می‌شود. در نتیجه محصولات آبرسان، از خشکی پوست، چروک شدن و پیری پوست جلوگیری می‌کنند.

فلوئید آبرسان ریچلند، یک آبرسان مناسب برای پوست چرب است که با فرمولاسیون عالی خود می‌تواند کمبود آب در پوست چرب را جبران کند. معمولا افراد دارای پوست با جوش و آکنه دست و پنجه نرم می‌کنند و ممکن است از محصولات ضد جوش استفاده کنند. خبر ناراحت کننده این است که ضد جوش‌ها در دراز مدت باعث خشک شدن پوست می‌شوند، اما استفاده از فلوئید آبرسان ریچلند به عنوان یک مرطوب کننده در کنار این محصولات می‌تواند روند دهیدراته شدن و کمبود آب پوست را جبران کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری فلوئید آبرسان ریچلند Richland

در ترکیبات فلوئید آبرسان ریچلند مناسب برای پوست چرب، از مواد با فرمولاسیون قوی استفاده شده است که با آبرسانی عمقی باعث تامین رطوبت مورد نیاز پوست می‌شوند. این محصول، از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری می‌کند، بنابراین روند ایجاد چین و چروک و پیر شدن پوست را به تعویق می‌اندازد.

همانطور که می‌دانید، خشکی پوست باعث بسته شدن منافذ صورت می‌شود. اما فلوئید آبرسان ریچلند مانع از بسته شدن این منافذ می‌شود و در نتیجه جوش و آکنه را به شدت کاهش می‌دهد. خاصیت دیگری که فلوئید آبرسان ریچلند برای پوست چرب دارد این است که حالت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و در عین حال پوست را سفت و محکم می‌کند. در واقع این محصول، پوست صورت را لیفت می‌کند و از شل شدن آن بر اثر گذر زمان جلوگیری می‌کند.

آبرسان پوست چرب ریچلند، بافتی نرم و سبک دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. این محصول یک لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد می‌کند و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد، عوامل محیطی و اشعه مضر خورشید جلوگیری می‌کند. کنترل کومدون‌های قدیمی ‌و زیر پوستی، کاهش چربی اضافه در پوست و همچنین از بین بردن باکتری‌های مولد آکنه نیز از دیگر ویژگی‌های فلوئید آبرسان ریچلند هستند.

 


 

ویژگی‌های فلوئید آبرسان ریچلند

  • دارای بافت نرم و جذب بالا
  • ایجاد نرمی‌و لطافت در پوست
  • ایجاد یک لایه مات روی پوست و جلوگیری از براق شدن آن
  • آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  • جلوگیری از دهیدراته شدن و خشکی پوست
  • کنترل ترشح چربی و سبوم در پوست
  • از بین بردن باکتری‌های مولد آکنه
  • لیفت و افزایش استحکام پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک و شل شدن پوست
  • ایجاد لایه محافظتی روی پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکال‌های آزاد
  • قابض منافذ باز
  • بدون احساس چربی روی پوست

 


 

مزایای مصرف فلوئید آبرسان ریچلند

همانطور که می‌دانید، پوست چرب برای اینکه چربی زیادی تولید نکند، نیاز به تعادل دارد. خیلی از عوامل مانند نور خورشید، قرار گرفتن در معرض سیستم‌های تهویه هوا، عدم نوشیدن آب کافی در روز و ... باعث خشک و دهیدراته شدن پوست می‌شوند.

فلوئید آبرسان ریچلند Richland مناسب برای پوست چرب از جمله محصولات ایرانی است که مواد آن تحت لیسانس فرانسه است و از بهترین ترکیبات برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست بهره می‌برد. این محصول، با آبرسانی عمیق پوست، رطوبت مورد نیاز برای سلول‌ها و لایه‌های میانی پوست را فراهم می‌کند و مانع خشکی پوست می‌شود. با استفاده از فلوئید آبرسان ریچلند، پوستی شاداب و درخشان خواهید داشت.

نحوه استفاده از فلوئید آبرسان ریچلند

برای استفاده از فلوئید آبرسان ریچلند می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا باید روتین روزانه پوست چرب را انجام دهید. برای این منظور، صورت خود را با شوینده مناسب پوست چرب بشویید تا چربی‌های اضافی شسته شوند.
  • در صورت لزوم از تونر استفاده کنید.
  • سپس فلوئید آبرسان ریچلند را روی صورت خود بزنید و ماساژ دهید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان خود جلوگیری کنید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

فلوئید آبرسان ریچلند Richland برای چه افرادی مناسب است؟

فلوئید آبرسان ریچلند برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه ساخته شده است. این محصول فرمولاسیون متفاوتی نسبت به آبرسان‌های معمولی موجود در بازار دارد و تنها برای پوست چرب قابل استفاده است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید فلوئید آبرسان ریچلند مناسب پوست چرب، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

فلوئید آبرسان ریچلند مناسب برای پوست چرب
فلوئید آبرسان ریچلند مناسب برای پوست چرب
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;