در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

فلوئید ضد آفتاب ریچلند مناسب پوست چرب با SPF 50

For Oily Skin Sun Protection Fluid SPF50+

شناسه محصول: 824357
شناسه محصول: 824357
دسته بندی: ضد آفتاب
تولید کننده: ریچلند - Richland ریچلند - Richland
آماده ارسال
744,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست چرب
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

تمام رنگ‌های پوستی اعم از سبزه، سفید و گندمی ‌در اثر تابش نور خورشید دچار آفتاب سوختگی شده و آسیب می‌بینند. این پدیده، باعث تیره شدن رنگ پوست و بروز لکه های قهوه‌ای می‌شود، همچنین احساس گرما و قرمزی در پوست ایجاد می‌کند. نور خورشید حاوی اشعه ماوراء بنفش است که انرژی زیادی دارد و اثرات مخربی از جمله سرطان پوست بر جای می‌گذارد. بنابراین، محافظت در برابر آفتاب برای همه مهم است؛ حتی برای افرادی که پوست تیره‌تری دارند.

استفاده از کرم ضد آفتاب، یک راه مهم برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. محصولات ضد آفتاب زیادی در بازار وجود دارد که یکی از آن‌ها فلوئید ضد آفتاب ریچلند مناسب پوست چرب است. این ضد آفتاب با فاکتور SPF50 عرضه می‌شود و محافظت خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV دارد. فلوئید ضد آفتاب ریچلند مناسب پوست‌های چرب فرموله شده است و به خاطر بافت نرم و سبکی که دارد، به سرعت جذب پوست می‌شود و هیچ گونه اثر چربی بر جای نمی‌گذارد. در ادامه، بیشتر در رابطه با ویژگی‌ها و ترکیبات این محصول توضیح داده‌ایم.


ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا گفته شد، ضد آفتاب‌ها محصولاتی هستند که از پوست در برابر اشعه مضر UV محافظت می‌کنند. این محصولات، از آفتاب سوختگی، پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کنند. همچنین خطر سرطان پوست و واکنش‌های پوستی مانند حساسیت به خورشید ناشی از برخی داروها (از جمله تتراسایکلین‌ها، داروهای سولفا، فنوتیازین‌ها مانند کلرپرومازین) را کاهش می‌دهند. در واقع ضد آفتاب‌ها یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می‌کنند و تا حد زیادی از ورود اشعه‌های مضر UVA و UVB به پوست جلوگیری می‌کنند. اشعه UVA منجر به چین و چروک و پیر پوستی می‌شود، اما اشعه UVB خطرناک‌تر است و باعث سرطان و عارضه‌های شدید پوستی می‌شود. میزان محافظت ضد آفتاب از پوست و درصد بازتاب اشعه UV توسط این محصولات، به فاکتور SPF آن‌ها مربوط می‌شود. به عنوان مثال، SPF15 قادر است 93درصد از اشعه خورشید را بازتاب کند که این مقدار در ضد آفتاب‌های دارای SPF30 و SPF50 به ترتیب برابر با 97 و 98درصد است.

فلوئید ضد آفتاب ریچلند با فاکتور SPF50+ به بازار عرضه می‌شود و محافظت بالایی از پوست در برابر اشعه UV دارد. این محصول که برای پوست‌های چرب فرموله شده است، بافت نرم و سبکی دارد و با سرعت جذب بالای خود هیچ گونه اثری از چربی به روی پوست باقی نمی‌گذارد. استفاده از این محصول می‌تواند خطرات اشعه مضر خورشید را کاهش دهد و فوتون‌های نوری را تا 98درصد بازتاب کند.


نحوه اثرگذاری فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50 بر پوست

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ریچلند از درجه محافظتی بالایی برخوردار است و قادر است اثرات اشعه خطرناک UV را تا حد زیادی کاهش دهد. این محصول، با مواد و ترکیباتی فرموله شده است که یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می‌کنند و از آن در برابر تابش مستقیم فوتون‌های نوری مضر محافظت می‌کنند. همچنین این ضد آفتاب حاوی مواد آنتی اکسیدان است و محافظت خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و سایر عوامل محیطی انجام می‌دهد.

فلوئید ضد آفتاب ریچلند برای پوست چرب ساخته شده است و در کنترل ترشح چربی و سبوم پوست موثر است. این محصول اشعه UVA را بازتاب می‌کند و با جلوگیری از ورود آن به پوست، روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک را به تعویق می‌اندازد. همچنین اشعه پرانرژی‌تر UVB را به اشعه مادون قرمز (گرما) تبدیل می‌کند تا اثر کمتری روی پوست داشته باشد.

در ترکیبات فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50 از موادی مانند عصاره آلوئه ورا، سیلیکا، ویتامین E، روغن جوجوبا، تیتانیوم دی اکساید و اسکوالان استفاده شده است. عصاره آلوئه ورا یک آنتی اکسیدان و نرم کننده قوی است و می‌تواند از پوست شما در برابر عوامل محیطی محافظت کند. ویتامین E از ابتلا به سرطان پوست بر اثر اشعه UV جلوگیری می‌کند. همچنین این ماده رطوبت پوست را حفظ می‌کند و مانع از چروک شدن آن می‌شود.


ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50 

  • دارای بافت نرم و سبک
  • زود جذب و بدون اثر چربی روی پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB
  • دارای مواد آنتی اکسیدان و مقابله با رادیکال‌های آزاد
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی و ایجاد لک در پوست
  • جلوگیری از چین و چروک و پیر پوستی
  • ممانعت از تبخیر سطحی آب پوست
  • حفظ رطوبت پوست
  • بازتاب اشعه‌های مضر از پوست و توانایی تبدیل آن‌ها به امواج کم آسیب تر
  • مناسب پوست چرب و مختلط


مزایای مصرف فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50

خوبی استفاده از فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50 این است که از تبخیر آب میان بافتی پوست بر اثر گرمای خورشید جلوگیری می‌کند. در نتیجه رطوبت موجود در پوست حفظ می‌شود و پوست شما دیرتر دچار خشکی، چین و چروک و پیری می‌شود.

همچنین فلوئید ضد آفتاب ریچلند مناسب پوست چرب، می‌تواند از تجمع ملانین‌ها در پوست جلوگیری کند و بنابراین مانع ایجاد لک‌های قهوه‌ای در اطراف گونه شود.

نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50

برای استفاده از فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50، ابتدا پوست خود را بشویید. برای این کار از شوینده مناسب پوستتان استفاده کنید؛ سپس مقداری از فلوئید ضد آفتاب ریچلند را بردارید و آن را روی تمام صورت خود کاور کنید.

دقت داشته باشید که:

  • حداقل 15 تا 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا خارج شدن از خانه ضد آفتاب بزنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • پس استفاده درب محصول را محکم ببندید.


فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50 برای چه افرادی مناسب است؟

ضد آفتاب ریچلند به صورت فلوئید (مایع) فرموله شده است و بر پایه آب است. بنابراین فاقد چربی است و برای پوست‌های چرب و مختلط استفاده می‌شود.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید فلوئید ضد آفتاب ریچلند مناسب پوست چرب با SPF50، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات فلوئید ضد آفتاب ریچلند با SPF50

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

عصاره آلوئه ورا

*

سیلیکا

*

ویتامین E

*

روغن جوجوبا

*

تیتانیوم دی اکساید

*

اسکوالان

*


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس