در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل فیوژن واتر حاوی ویتامین سی با SPF50

Fusion Water Sun Protector

شناسه محصول: 822207
شناسه محصول: 822207
دسته بندی: ضد آفتاب
تولید کننده: پریم - Prime پریم - Prime
آماده ارسال
399,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل فیوژن واتر حاوی ویتامین سی با SPF50

ضد آفتاب فیوژن واتر پریم (Prime Fusion water Spf50 Sunscreen Cream 40 ml) حاوی ویتامین سی بوده و برای پوست صورت فواید و مزایای بسیار زیادی دارد. ضد آفتاب فیوژن واتر پریم محصولی سبک با جذب سریع و قدرت محافظت بسیار عالی در برابر UVA، UVB و IR است که به راحتی و بدون بر جای گذاشتن اثر سفیدی روی پوست پخش می‌شود. فرمولاسیون این ضد آفتاب بر پایه آب و همچنین فاقد چربی و مناسب انواع پوست‌هاست.


نحوه اثرگذاری ضد آفتاب پریم بر پوست

امروزه اهمیت استفاده از ضد آفتاب بر کسی پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم که این محصول از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب جلوگیری می‌کند و مانع بسیاری از عارضه‌های پوستی مانند سرطان پوست، آفتاب سوختگی، لک و تیرگی، چروک و حتی پیر پوستی می‌شود.

ضد آفتاب‌ها حاوی فیلترهایی هستند که مانع ورود اشعه UV به پوست شده و آن‌ها را به سمت بیرون بازتاب می‌کنند. هرچه SPF ضد آفتاب بیشتر باشد، توانایی آن در بازتاب اشعه مضر ماوراء بنفش بیشتر است.

SPF مخفف Sun Protection Factor و به معنی فاکتور حفاظت از پوست در برابر نور خورشید است. این فاکتور در اکثر محصولات ضد آفتاب وجود دارد و یک سد محافظتی برای جلوگیری از اشعه مضر UVA و UVB بر روی پوست ایجاد می‌کند.

ضد آفتاب پریم فیوژن واتر یک ضد آفتاب عالی برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب است. این محصول به صورت فلوئید (مایع) عرضه می‌شود و به دلیل اینکه بر پایه آب ساخته شده است، هیچ گونه چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند و با سرعت بالا جذب می‌شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، در ساختار فلوئید ضد آفتاب پریم مدل فیوژن واتر از فیلترهای محافظتی در برابر اشعه مضر خورشید استفاده شده است.

 این فیلترها شامل اتیل ‌هگزیل‌ تریازون، اکتینوکسات، اکتیل ‌سالیسیلات، تیتانیوم‌ دی ‌اکساید و زینک ‌اکساید هستند. این فیلترها، اشعه پر انرژی UVB را به خود جذب می‌کنند و اشعه UVA را بازتاب می‌کنند. بنابراین سهم زیادی در محافظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش دارند. ضمن اینکه این فیلترها در عملکرد یکدیگر اختلالی ایجاد نمی‌کنند و حتی سبب پایداری همدیگر می‌شوند.

در کنار این فیلترها از سدیم هیالورونات، منیزیوم اسکوربیل فسفات، ویتامین C، عصاره گیاه آلو کاکادو و ویتامین E نیز استفاده شده است. در ادامه به طور مختصر به بررسی خواص هرکدام از این ترکیبات می‌پردازیم:

سدیم هیالورونات

سدیم هیالورونات یک ترکیب آب دوست است که قادر است 1000 برابر وزن خودش آب ذخیره کند. بنابراین وجود این ماده در فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم می‌تواند رطوبت موجود در پوست را حفظ کند و با ایجاد یک لایه محافظتی، از تبخیر آب سطحی پوست بر اثر گرمای خورشید جلوگیری کند.

ویتامین C

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند و مانع ایجاد چین و چروک و پیری پوست می‌شود. این ماده خاصیت روشن کنندگی و ضد لک دارد و همچنین قرمزی و التهاب پوست را کاهش می‌دهد.

ویتامین E

ویتامین E نیز همانند ویتامین سی خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اگر در کنار این ویتامین به کار رفته شود، خاصیت آن را تا 4 برابر افزایش می‌دهد. بنابراین، توانایی فلوئید ضد آفتاب پریم در محافظت از پوست بسیار افزایش می‌یابد و همچنین مانع چین و چروک و پیری پوست می‌شود.

عصاره آلو کاکادو

این ماده که از گیاه آلو کاکادو استخراج می‌شود، خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری دارد، بنابراین برای از بین بردن جوش و آکنه موثر است. همچنین سرشار از ویتامین E و C است که به آن خاصیت آنتی اکسیدانی بخشیده است. در نتیجه محافظت خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و نور خورشید ایفا می‌کند.


ویژگی‌های فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل فیوژن واتر حاوی ویتامین سی

ضد آفتاب پریم بی رنگ دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را به نسبت سایر محصولات موجود در بازار متمایز کرده و افراد می‌توانند با خیالی راحت از ضد آفتاب پریم استفاده کنند. برخی از ویژگی‌های خاص ضد آفتاب فلوئید پریم عبارت است از:

  • دارای بافت سبک و بر پایه آب با سرعت جذب بالا
  • بدون ایجاد چربی روی پوست
  • حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده
  • حاوی ویتامین C با خاصیت آنتی اکسیدان
  • محافظت از پوست در برابر اشعه UV
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیر پوستی
  • کاهش التهاب و قرمزی
  • روشن کننده و ضد لک
  • جوانسازی پوست
  • غیر کومدوژنیک (غیر جوش زا)
  • ضد حساسیت


مزایای مصرف فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل فیوژن واتر حاوی ویتامین سی

مزیت استفاده از ضد افتاب پریم، خاصیت فیوژن واتر و فلوئیدی بودن آن است. به این معنی که این ضد آفتاب بر پایه آب است و با سرعت بالایی جذب پوست می‌شود. بنابراین افراد دارای پوست چرب که با مواد تغلیظ کننده داخل کرم‌ها مشکل دارند و پوست آن‌ها در هنگام تعریق برق می‌زند، می‌توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.

مزیت دیگر این کرم ضد آفتاب، برخورداری از ویتامین C با خاصیت آنتی اکسیدانی و روشن کنندگی است. بنابراین با استفاده از این ضد آفتاب نه تنها از پوست خود در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کنید، بلکه روند پیر پوستی و ایجاد چین و چروک را به تعویق می‌اندازید.

برای اطلاعات از قیمت کرم ضد آفتاب پریم بدون رنگ فلوئید و همچنین خرید آن می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر و همچنین وبسایت داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید. این محصول را در صبا می‌توانید سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل فیوژن واتر حاوی ویتامین سی

برای استفاده از فلوئید ضد آفتاب پریم مدل فیوژن واتر به صورت زیر عمل کنید:

15 تا 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن از منزل، مقداری از ضد آفتاب را روی تمام نقاط صورت خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید.

در صورت تعریق، ضد آفتاب را تمدید کنید.

توجه داشته باشید که: هر 2 ساعت یکبار استفاده از ضد آفتاب را مجدد تکرار کنید.

شرایط نگهداری

ضد آفتاب فیوژن واتر پریم را باید به دور از دسترس کودکان و در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. این محصول را حین حمل درون کیف یا جیب باید به دور از فشار نگهداری کنید. چرا که در غیر اینصورت به محض باز کردن درب محصول، امکان ریخته شدن و حیف شدن مواد ضد افتاب وجود دارد.

هشدارهای مصرف

پیش از اولین مصرف مقداری از فلوئید را پشت لاله گوش و یا سطح داخلی بازو تست نمایید. در صورت عدم بروز حساسیت محصول را مطابق دستورالعمل فوق مصرف نمایید.


فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل فیوژن واتر حاوی ویتامین سی برای چه افرادی مناسب است؟

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم با SPF50 برای انواع پوست فرموله شده است. این محصول به دلیل بافت فلوئید و مایع خود برای پوست‌های چرب و جوش دار عالی است و هیچ گونه اثر چربی روی آن باقی نمی‌گذارد.


جدول ترکیبات فلوئید ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل فیوژن واتر حاوی ویتامین سی با SPF50

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم هیالورونات

*

منیزیم آسکوربیل فسفات

*

آسکوربیک اسید

*

اتیل هگزیل متوکسی سینامات

*

اتیل هگزیل تریازون

*

تیتانیوم دی اکساید

*

اکتیل سالیسیلات

*

پی ای جی-8

*

بیس اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین

*

زینک اکساید

*

اتانول

*

عصاره آلوی کاکادو

*

بوتیلن گلایکول

*

پروپیلن گلیکول

*

گلیسریل منواستئارات

*

استئاریل الکل

*

گلیسیرین

*

پی ای جی-10 دایمتیکون

*

پی ای جی-40 روغن کرچک هیدروژنه

*

نایلون-12

*

اتیل هگزیل گلیسیرین

*

ویتامین E

*

صمغ زانتان

*

ا.د.ت.آ

*

فنوکسی اتانول

*

بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن

*

اسانس

*


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس