در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس

Coprex Body Whitening Lotion

شناسه محصول: 300245
شناسه محصول: 300245
دسته بندی: لوسیون و روغن
تولید کننده: پریم - Prime پریم - Prime
آماده ارسال
349,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : بدن
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

رسیدگی به پوست یکی از مراقبت‌های روتین روزانه است که موجب شادابی و طراوت آن می‌شود. افرادی که از پوست خود مراقبت نمی‌کنند، با عارضه‌هایی مانند لک پوستی، چین و چروک، پیری پوست، جوش و همچنین تیرگی زیر چشم دست و پنجه نرم می‌کنند.

 برای هریک از این عارضه‌ها محصولات متعددی عرضه می‌شود که آن‌ها را به صورت کامل از بین می‌برد و پوست شما را جوان و شاداب می‌کند. اما بسیاری از افراد زمان کافی برای  استفاده از کرم‌های مختلف را ندارند و تمایل دارند تنها با یک محصول، این عارضه‌های پوستی را تا حدی برطرف کنند.

لوسیون و روغن روشن کننده از جمله محصولاتی هستند که علاوه بر روشن کردن پوست و از بین بردن لک و تیرگی، در رفع چین و چروک و جوانسازی پوست موثر هستند.

 یکی از محصولات روشن کننده بدن، لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس است که در داروخانه آنلاین صبا به فروش می رسد. این لوسیون با فرمولاسیون تخصصی و ویژه خود، باعث از بین رفتن تیرگی زیر بغل، کشاله ران، زانو و آرنج می‌شود.

علاوه بر این، با استفاده از لوسیون بدن پریم می‌توانید پوست خود را جوان و شاداب کنید. در ادامه به چگونگی عملکرد این محصول بر روی پوست اشاره کرده‌ایم.


لوسیون و روغن بدن چیست و چه کاربردی دارد؟

معمولا، لوسیون‌ها محصولاتی بر پایه آب هستند که برای مرطوب کردن پوست، تغذیه، رفع چین و چروک و حتی روشن شدن رنگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات حاوی مواد و ترکیبات موثری هستند که به سرعت جذب پوست شده و موجب شادابی و طراوت آن می‌شوند.

 لوسیون روشن کننده یکی از انواع لوسیون‌های بدن است که برای رفع تیرگی زیر بغل، کشاله ران و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات، حاوی مواد و ترکیبات ضد لک و روشن کننده هستند که تیرگی و سیاهی پوست را از بین می‌برند و رنگ آن را یکنواخت می‌کنند.

لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس با برخورداری از ترکیبات و عصاره‌های گیاهی، به شما کمک می‌کند نواحی تیره بدن خود را روشن کنید و هر گونه لک ناشی از بارداری، آفتاب سوختگی و... را از بین ببرید. این محصول، پوست شما را نرم و بازسازی می‌کند و با جلوگیری از تجمع ملانین در یک ناحیه از پوست، به رفع لک و تیرگی کمک بسیاری می‌کند.


 نحوه اثرگذاری لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس

همانطور که می‌دانید، استفاده از ژیلت، ژنتیک، بارداری، پوشیدن لباس تنگ و تابش اشعه خورشید همگی روی پوست تاثیر گذاشته و باعث تحریک آن به تولید بیش از حد ملانین می‌شوند. مقدار زیاد ملانین در پوست باعث تیرگی و ایجاد لک می‌شود و رنگ صورت شما را تغییر می‌دهد.

 لوسیون بدن پریم Prime مدل کورپکس، با مهار آنزیم تیروزیناز و جلوگیری از تولید ملانین در پوست، مانع ایجاد لک و تیرگی روی پوست می‌شود. گفتنی است که در این محصول از ترکیبات و مواد موثر مانند آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان، آمینو اتیل فسفونیک اسید، روغن نارگیل و سدیم لاکتات استفاده شده است.

آلفا آربوتین یک ترکیب روشن کننده قوی است که در رفع لک و تیرگی بسیار موثر است. این ماده، آنزیم تیروزیناز را مهار می‌کند و به دنبال آن تولید ملانین در پوست متوقف می‌شود.

عصاره شیرین بیان از خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی برخوردار است. همچنین این ماده خاصیت آنتی اکسیدان و روشن کننده به لوسیون پریم Cortex بخشیده است که در نهایت موجب روشن شدن پوست می‌شود.

در مورد سدیم لاکتات موجود در این لوسیون باید بگوییم که اثر مرطوب کنندگی بالایی دارد و با حفظ رطوبت پوست، باعث جوانسازی و تولید سلول‌های جدید پوستی می‌شود.


 ویژگی‌های لوسیون بدن روشن کننده پریم Prime مدل کورپکس

  • دارای بافت سبک با جذب بالا
  • مهار آنزیم تیروزیناز و جلوگیری از سنتز ملانین در پوست
  • کاهش لک ناشی از آفتاب سوختگی، بارداری، ژنتیک، مشکلات کبدی و...
  • کاهش تیرگی در آرنج، زانو، کشاله ران و زیر بغل
  • برخورداری از مواد مرطوب کننده و نرم کننده
  • روشن و یکنواخت کردن رنگ پوست
  • تقویت بافت پوست
  • بدون ایجاد قرمزی و التهاب


مزایای مصرف لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس

مزیت استفاده از لوسیون بدن پریم مدل Corpex این است که نگران تیرگی زانو، زیر بغل و آرنج خود نیستید و بدون خجالت می‌توانید لباس مجلسی مورد علاقه خود را بپوشید. گفتنی است که در این لوسیون از روغن نارگیل استفاده شده است که علاوه بر روشن کردن پوست، خاصیت لایه برداری دارد و پوست خشن و زبر زانو یا آرنج را نرم و لطیف می‌کند.

با استفاده این محصول، نه تنها تیرگی و لک خود را برطرف می‌کنید، بلکه پوستی جوان و شفاف خواهید داشت که از دیدن خود در آینه لذت می‌برید!

نحوه مصرف لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس

برای استفاده از لوسیون بدن روشن کننده پریم تنها کافی است مقدار مناسبی از محصول را روی نقاط دارای لک و تیرگی بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید:

  • روزی 2 بار از این محصول بر روی پوست تمیز خود بمالید.
  • از تماس این محصول، با زخم، چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را در جای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • پس از استفاده، درب آن را محکم ببندید.


لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس برای چه افرادی مناسب است؟

لوسیون بدن پریم Prime Cortex با انواع پوست سازگار دارد و استفاده از آن برای همه افراد بلامانع است.


یادداشت پایانی

داروخانه‌ صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


جدول ترکیبات لوسیون بدن روشن کننده پریم مدل کورپکس

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

اسکوالن گیاهی

*

اتیل هگزیل متوکسی سینامات

*

گلیسرین

*

امولسیفایر

*

روغن بادام

*

سدیم لاکتات

*

بیزواکس (موم عسل)

*

شی باتر

*

سیلیکون

*

آمینو اتیل فسفونیک اسید

*

آلفا آربوتین

*

تیتانیوم دی اکساید

*

آلومینا

*

آلومینیوم استئارات

*

عصاره شیرین بیان

*

کیتوزان

*

صمغ زانتان

*

عصاره پنبه دانه

*

روغن نارگیل

*

دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)

*

نگهدارنده

*

 

 

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس