0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Melalift Cleansing Syndet Foam

فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت

شناسه کالا: 823412
شناسه کالا: 823412
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
138,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اگر پوستی تیره و دارای لک دارید و برای شستشو روزانه صورت خود به دنبال یک شوینده مناسب هستید، فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شوینده، از آن دسته محصولاتی است که وجود آن در روتین روزانه افراد دارای لک و تیرگی پیشنهاد می‌شود تا در کنار پاکسازی صورت و زدودن آلودگی‌هایی که در طول روز روی پوست می‌نشیند، به روشن شدن پوستتان نیز کمک کند.

این محصول حاوی ترکیبات روشن‌کننده است که به مرور باعث از بین رفتن لک‌های پوستی می‌شود و با یکرنگ کردن رنگ پوست، ظاهر شما را روشن‌تر و زیباتر جلوه می‌دهد. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌ها و خواص این شوینده آشنا شوید.

 


 

 نحوه اثرگذاری فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت

فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت، به عنوان یک شوینده و پاک کننده صورت شناخته می‌شود که قادر است انواع آلودگی را که در طول روز روی پوست نشسته است، پاک کند. این در حالی است که این محصول خاصیت روشن‌کنندگی هم دارد و به صورت تخصصی در از بین رفتن لک و تیرگی موثر است تا رنگ پوست را روشن و یکنواخت کند.

توانایی این شوینده در کاهش لک و تیرگی، به موادی که در آن به کار رفته مربوط می‌شود. درواقع این فوم سیندت حاوی ترکیبات منحصر به فرد با فرمولاسیون قوی است که به سرعت در پوست تاثیر می‌گذارند. ترکیبات روشن‌کننده موجود در این فوم از تجمع رنگدانه‌های پوست در یک ناحیه جلوگیری می‌کنند و از این طریق مانع ایجاد لک می‌شوند. این ترکیبات عبارتند از:

آلفا هیدروکسی اسید (AHA)

AHA یک لایه‌بردار قوی است که به صورت ملایم از پوست لایه‌برداری می‌کند و باعث حذف سلول‌های مرده و همچنین تیرگی‌های روی پوست می‌شود. ناگفته نماند که این ماده به کاهش خطوط ریز پوستی نیز کمک می‌کند و باعث صاف و روشن شدن پوستتان می‌شود.

آزلائیک اسید

آزلائیک اسید از تولید و تجمع ملانین‌هایی که باعث ایجاد لک می‌شوند، جلوگیری می‌کند و به طور موثری باعث کنترل تیرگی و رنگ پوست می‌شود. بنابراین پوست شما را روشن و عاری از لک نشان می‌دهد.

آربوتین

آربوتین نیز یک ترکیب ضد لک دیگر است که لک‌های ناشی از افزایش سن، ژنتیک، هورمون و آفتاب سوختگی را برطرف می‌کند و باعث روشن شدن پوستتان می‌شود. همچنین این ماده با از بین بردن تیروزیناز، از بروز مجدد لک و شدت گرفتن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

بوتیل رزورسینول

بوتیل رزورسینول علاوه بر خاصیت روشن‌کنندگی پوست خاصیت ضدعفونی‌کننده هم دارد تا در کنار لایه‌برداری از پوست، مانع ایجاد عفونت شود.

 


 

 ویژگی‌های فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت

  • پاکسازی پوست از آلودگی و آلاینده‌های موجود در هوا
  • دارای ترکیبات ضد لک و روشن‌کننده قوی
  • حاوی ترکیبات لایه‌بردار و حذف سلول‌های مرده پوست
  •  رفع لک ناشی از آفتاب سوختگی، باردای، ژنتیک و تغییرات هورمونی
  • کاهش تیرگی و یکدست کردن رنگ پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد سولفات و ترکیبات صابونی

 


 

 مزایای مصرف فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت

یکی از مزیت‌هایی که در فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت وجود دارد این است که ترکیبات آن کاملا سالم و فاقد سولفات و مواد نگهدارنده است. همانطور که می‌دانید، سولفات‌ها ترکیباتی مضر برای پوست هستند که باعث ایجاد کف می‌شوند. این ترکیبات به بافت پوست آسیب زده و مشکلات متعددی را از جمله چین و چروک، پیری پوست، به هم ریختن PH پوست و... ایجاد می‌کنند.

اما این شوینده به دلیل اینکه فاقد سولفات و ترکیبات مضر است، بنابراین نه تنها هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند، بلکه باعث بهبود بافت پوست در کنار خاصیت روشن‌کنندگی می‌شود. برای خرید این شوینده صورت ضد لک می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت داروخانه صبا اقدام به خرید کنید و محصول مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه مصرف فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت

برای استفاده از این شوینده غیرصابونی درمالیفت تنها کافی است مقداری از شوینده را روی پوست مرطوب خود بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید. پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • این محصول حاوی ترکیبات لایه‌بردار است، بنابراین در طول روز حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • در صورت بروز حساسیت، مصرف را متوقف کنید.
  • از تماس این شوینده با چشم‌ها و دهان خود پرهیز کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

 فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت یک شوینده بر پایه فوم و سیندت است که با انواع پوست خانم‌ها و آقایان سازگاری دارد. شما می‌توانید از این شوینده برای پاک کردن صورت از آلودگی، کاهش لک و تیرگی و همچنین پاک کردن آرایش در طول روز استفاده کنید.

ترکیبات فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت

آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدوپروپیل بتایین، آلفا هیدروکسی اسید، آربوتین، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، سی 12 13 الکیل لاکتات، آزلائیک اسید، بوتیل رزورسینول، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون

 

 

 

فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت
فوم شوینده و روشن کننده صورت درمالیفت مدل ملالیفت
قیمت:
138,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;