0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

ALFLEXIL Tab

قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز 30 عددی

شناسه کالا: 824933
شناسه کالا: 824933
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز 30 عددی

قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز 30 عددی (ALFA Vitamins Alflexil) یک مکمل عالی برای جلوگیری و کاهش دردهای مفصلی است. این قرص با ترمیم غضروف‌ها بر سلامت مفاصل تاثیرگذار است. آلفلکسیل آلفا ویتامینز به طور طبیعی گلوکزامین، کندروتین، کلاژن و MSM (متیل سولفونیل متان) را برای بدن فراهم می‎کند. در حقیقت این مکمل با دارا بودن ترکیبات مفید و موثر برای اندام‌های بدن مزایای و فواید زیادی دارد. این محصول تحت لیسانس کشور آمریکا در ایران توسط شرکت آریان سنا تولید و در بسته‌بندی بهداشتی به بازار عرضه می‌گردد. بنابراین شما این محصول را به صورت آنلاین یا حضوری می‌توانید از داروخانه‌ها تهیه کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز بر بدن

قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز 30 عددی (ALFA Vitamins Alflexil) یک محصول عالی جهت کاهش و جلوگیری از دردهای مفصلی است. این محصول حاوی ترکیبات گلوکوزامین و کندروتین بوده و می‌تواند به ورم مفاصل را بهبود ببخشد و تاثیرات مثبتی داشته باشد.

اگر شما هم هر روز از درد مفصلی در عذاب هستید و احساس ورم در قسمت‌های مختلف مفصل می‌کنید، با مصرف این قرص می‌توانید علائم بیماری‌های مفصلی را کاهش دهید و از دردهای شدید جلوگیری کنید. در حقیقت با مصرف این قرص از دردهای دردناک استخوان و مفاصل در امان خواهید بود و سطح زندگی با کیفیتی را تجربه خواهید کرد.

همانطور که مطالعه کردید، یکی از مواد تشکیل‌دهنده این قرص گلوکزامین است. گلوکوزامین قند آمینی ضروری جهت سنتز و تولید کارتیلاژ مفصل بوده و تا حد بسیار زیادی در مایع بین مفصلی وجود دارد. این ماده ارزشمند وظیفه نرم کردن، ضربه‌گیری و حفظ لغزندگی مفاصل را دارد.

علاوه بر گلوکوزامین، ام اس ام (متیل سولفونیل متان) ترکیب ضروری جهت حفظ الاستیسیته و انعطاف‌پذیری مفاصل است. ام اس ام نقش مهم و موثری در کاهش درد، بهبود التهاب و تورم مفاصل آسیب دیده، بهبود جریان خون و کاهش اسپاسم عضلات اطراف مفاصل را برعهده دارد.

آلفلکسیل آلفا ویتامینز سبب بهبود دردهای مفصلی شده و مایع بین مفصلی را بهبود می‌بخشد. همچنین این قرص از التهابات و تورم مفصل جلوگیری کرده و شما کمتر حین راه رفتن و فعالیت روزانه احساس درد می‌کنید. برای خرید این محصول با مزیت‌ها بالا می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 

 


 

مزایای مصرف قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

همانطور که در بالا مطالعه کردید، آلفلکسیل آلفا ویتامینز از دردهای شدید مفصلی جلوگیری کرده و درد شما را بهبود می‌بخشد. در نتیجه بسیاری از افراد در سنین میانسالی با تجویز پزشک می‌توانند از این قرص استفاده کنند و نتیجه شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنند. برخی از مزایای دیگر این قرص عبارت است از:

  • غضروف‌سازی و افزایش نرمی، انعطاف‌پذیری و حرکت مفاصل
  • کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل
  • کاهش درد و التهاب در بیماران مبتلا به آرتریت
  • بهبود عملکرد مفاصل و جلوگیری از تخریب آنها
  • بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل
  • رفع درد و التهاب مفاصل

نحوه مصرف قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

برای تاثیرگذاری بیشتر این داروی روی بدن و دریافت نتیجه بهتر، باید روزانه 3 عدد از این محصول را ترجیحا به همراه غذا نوش جان کنید. اما با این وجود قبل از تعیین دوز مصرفی حتما با یک پزشک مشورت کنید.

شرایط نگهداری

این محصول را باید در جایی خشک و خنک در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد به دور از دسترس کودکان و همچنین تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید. برای محافظت بیشتر از تابش مستقیم نور خورشید می‌توانید پس از مصرف ورقه‌های آلومینیومی قرص را در جعبه اصلی قرار دهید.

هشدارهای مصرف

  • در صورت مشاهده هر گونه عارضه یا حساسیت پس از مصرف این دارو، باید سریعا مصرف را متوقف کنید و با یک پزشک تماس بگیرید.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند و داروی دیگری در طی روز مصرف می‌کنند، قبل از استفاده از این محصول باید حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایند.
  • این محصول یک مکمل غذایی مناسب بوده و جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری کاربردی ندارد.

 


 

قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز برای چه افرادی مناسب است؟

همه آقایان و خانم‌هایی که در سنین بزرگسالی از مشکلات و دردهای مفصل رنج می‌برند یا قصد دارند از مشکلات و دردهای مفصلی جلوگیری کنند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

جدول ترکیبات قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز (به ازای هر 3 قرص)

این محصول از ترکیبات مفید و موثری نظیر دی کلسیم فسفات، هیپروملوز، میکروکریستالین سلولز، استئارات منیزیم، کراس کارملوس سدیم، اسید استئاریک، سیلیکا، تری آستین، تالک تشکیل شده است و روی اجزای بدن تاثیرات مثبت و مفیدی دارد.

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

(Glucosamine (as glucosamine hydrochloride

1500 mg

*

Chondroitin Sulfate

1200 mg

*

(M.S.M (Methyl Sulfonyl Methane

500 mg

*

Collagen Hydrolysate

300 mg

*

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز 30 عددی
قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;