0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

PAINLYS Tab

قرص پین لیز گلدن لایف 30 عددی

شناسه کالا: 816982
شناسه کالا: 816982
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: قرص پین لیز گلدن لایف 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص پین لیز گلدن لایف 30 عددی

قرص پین لیز گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Painlys Tablets 30 Tabs) موجب تسکین درد و التهاب مفاصل می‌شود و با کاهش درد ماهیچه‌ها عملکرد فیزیکی افراد را بهبود می‌بخشد. این قرص حاوی مواد گیاهی و مفیدی نظیر زنجبیل است که نقش موثر و مفیدی در بهبود بیماری‌های آرتریت روماتوئید دارد. قرص پین لیز گلدن لایف یک انتخاب عالی برای افرادیست که به دنبال بهبود وضعیت مفاصل و دردهای ماهیچه‌ای هستند. این قرص در بسته‌بندی بهداشتی و قوطی شکل توسط برند گلدن لایف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص پین لیز گلدن لایف

قرص پین لیز گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Painlys Tablets 30 Tabs) به تسکین درد و التهاب استخوان و مفاصل ناشی از استئوآرتریت کمک می‌کند و موجب بهبود عملکرد فیزیکی و کاهش درد ماهیچه‌ها در این بیماری می‌شود. این فرآورده از زنجبیل ساخته شده که در کاهش التهاب، درد و خشکی مفاصل نقش مهمی دارد و به افزایش توانایی حرکت در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید کمک می‌کند. زنجبیل شناخته شده به عنوان یکی از پرخاصیت‌ترین ادویه‌ها در جهان است و برای بیماران آرتروز به عنوان یکی از بهترین داروها شناخته می‌شود.

تحقیقات نشان داده است که زنجبیل در تولید اسید سالیسیلیک کمک می‌کند که یک ترکیب طبیعی استفاده شده در داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی است. این ترکیب به تسکین درد مفاصل کمک می‌کند و برای بیماران آرتروز، که به دنبال راه‌حل‌های تسکین دهنده درد هستند، می‌تواند یک گزینه موثر باشد. مکمل‌های حاوی زنجبیل به عنوان یکی از بهترین مکمل‌ها در بهبود درد مفاصل شناخته می‌شوند.

قرص پین لیز گلدن لایف به عنوان یک محصول طبیعی و بدون عوارض جانبی ارائه شده است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی نظیر آسپرین و ایبوپروفن باشد. اگر به دنبال یک راهکار طبیعی و کم‌عوارض برای بهبود دردهای مفصلی خود هستید، حتماً می‌توانید قرص پین لیز گلدن لایف را امتحان کنید.

 


 

مزایای مصرف قرص پین لیز گلدن لایف

همانطور که در بالا مطالعه کردید، قرص پین لیز گلدن لایف یک محصول بسیار عالی محسوب می‌شود که شما با مصرف آن می‌توانید دردهای ناشی از بیماری استئوآرتریت را کاهش دهید. برای خرید این محصول با مزایای زیر می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

  • تسکین درد و التهاب مفصلی ناشی از استئوآرتریت
  • بهبود عملکرد فیزیکی و کاهش درد ماهیچه‌ها
  • تسکین دهنده دردهای مفصلی
  • افزایش انعطاف‌پذیری مفاصل
  • بهبود التهاب و تورم مفاصل
  • کاهش اسپاسم مفاصل

نحوه مصرف قرص پین لیز گلدن لایف

جهت اثربخشی بیشتر قرص پین لیز گلدن قبل از هر چیزی باید آن را در مقدار و دوز مشخص شده مصرف نمایید. قرص پین لیز گلدن لایف را بزرگسالان می‌توانند روزانه 1 الی 2 قرص مصرف کنند. از افزایش دوز مصرفی به صورت خودسرانه جدا خودداری نمایید. چرا که در این حالت امکان رخ‌دادن هر گونه عارضه‌ای ممکن خواهد بود. قبل از مصرف همچنین با پزشک یا داروساز نیز مشورت نمایید.

هشدارهای مصرف قرص پین لیز گلدن لایف

مکمل پین لیز گلدن لایف همانند سایر محصولات موجود می‌تواند بدون تجویز پزشک مصرف گردد. اما برای مصرف باید به این نکته مهم توجه کنید که نیاز است تا هشدارهای مصرف روی بسته مکمل را مطالعه کنید:

  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

شرایط نگهداری

برای نگهداری مکمل پین لیز گلدن لایف باید آن را در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد و به دور از دسترس کودکان و تابش نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف باید درب قوطی محصول را به درستی و محکم ببندید تا از نفوذ گرد و غبار و هر گونه رطوبت به درون قوطی جلوگیری کنید.

 


 

قرص پین لیز گلدن لایف مناسب برای چه افرادی است؟

همه بزرگسالان اعم از آقایان و خانم‌هایی که از دردهای مفصلی رنج می‌برند می‌توانند به منظور کاهش درد مفصل و ماهیچه‌ها از قرص پین لیز گلدن لایف استفاده کنند. در حقیقت این مکمل دارویی دردهای ناشی از استئوآرتریت را کاهش می‌دهد. بنابراین اگر تحت درمان پزشک متخصص هستید، حتما طی فرآیند درمان از او برای مصرف پین لیز گلدن لایف مشاوره دریافت نمایید.

 


 

جدول ترکیبات قرص پین لیز گلدن لایف (یک عدد قرص)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Ginger

200 mg

*

Devils Claw

166 mg

*

MSM

100 mg

*

 * نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

قرص پین لیز گلدن لایف 30 عددی
قرص پین لیز گلدن لایف 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;