0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

OsteoPlus

قرص استئو پلاس یورو ویتال 45 عددی

شناسه کالا: 600043
شناسه کالا: 600043
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص استئو پلاس یورو ویتال 45 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

با افزایش سن استخوان‌های بدن شروع به تحلیل رفتن می‌کنند و به تدریج از حجم و توده میانی آن‌ها کاسته می‌شود. این مسئله تا جایی پیش می‌رود که فرد دچار پوکی استخوان شده و ممکن است استخوان‌های او بر اثر ضربات ناگهانی یا زمین خوردن بشکند.

یکی از محصولات کاربردی برای تقویت استخوان و مفاصل، قرص استئو پلاس یورو ویتال 45 عددی است که برای افراد مبتلا به بیماری استئوآرتریت و آرتروز تجویز می‌شود. این محصول حاوی ترکیبات مورد نیاز برای استحکام استخوان‌ها است که موجب بهبود درد مفاصل و استخوان می‌شود و همچنین به کاهش التهاب کمک می‌کند.

برخورداری این محصول از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن به شما کمک می‌کند استخوان‌های محکم‌تری داشته باشید و از بروز بیماری‌های مربوط به مفاصل و استخوان پیشگیری کنید. در ادامه به طور مفصل در رابطه با این محصول، ویژگی‌ها و نحوه مصرف آن پرداخته‌ایم تا با کسب اطلاعات کافی نسبت به خرید این محصول از داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

استئوآرتریت چیست و چه علائمی‌ دارد؟

استئوآرتریت شایع‌ترین شکل آرتریت است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد. این بیماری، زمانی اتفاق می‌افتد که غضروف‌ها به مرور زمان از بین بروند. در واقع، غضروف داخل مفصل شروع به سایش می‌کند و استخوان زیرین آن ها تغییر شکل می‌دهد.

این تغییرات معمولاً به کندی ایجاد می‌شوند، اما با گذشت زمان بدتر شده و همراه با درد، سفتی و تورم خود را نشان می‌دهند. حتی در برخی موارد باعث کاهش عملکرد و ناتوانی فرد می‌شوند به گونه‌ای که دیگر قادر به انجام وظایف یا کارهای روزانه خود نیستند.

استئوآرتریت می‌تواند به هر مفصلی آسیب برساند، اما بیشتر مفاصل دست، زانو، لگن و ستون فقرات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

علائم و نشانه‌های آرتروز عبارتند از:

  • درد در مفاصل آسیب در حین یا بعد از حرکت
  • سفتی مفاصل در هنگام بیدار شدن از خواب یا پس از نشستن‌های طولانی
  • لغزش و جابجا شدن  مفصل در اثر اعمال فشار کم
  • از دست دادن انعطاف پذیری و عدم حرکت مفصل در دامنه حرکت آن
  • صدای ترکیدن یا تق تق در هنگام حرکت
  • ایجاد خارهای استخوانی در اطراف مفصل آسیب ‌دیده
  • تورم ناشی از التهاب بافت نرم اطراف مفصل

 


 

 ترکیب اصلی قرص استئو پلاس یورو ویتال چیست و چه کاربردی دارد؟

قرص استئو پلاس یورو ویتال یک گزینه عالی برای پیشگیری از پوکی استخوان و حفظ سلامت استخوان‌ها است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر در آستانه سن 50 سالگی هستید، استفاده از این محصول را هر چه سریع‌تر شروع کنید. چرا که در ترکیبات این محصول از فرمولاسیون قدرتمندی استفاده شده است که از بروز بیماری آرتروز و ساییدگی مفصل‌ها در اثر کارکرد زیاد جلوگیری می‌کند و به حفظ سلامت آن‌ها کمک فراوانی می‌کند.

در واقع این فراورده شامل ترکیبات و مواد مغذی از جمله زنجبیل، گلوکزامین سولفات، ویتامین D، ویتامین C، کندروئیتین سولفات، روی، مس، منگنز، منیزیم، کلسیم و سلنیوم است که در مجموع یک مکمل عالی را برای حفظ سلامت مفاصل و استخوان‌ها ارائه می‌دهند. در ادامه بر توضیح مختصر برخی از این ترکیبات خواهیم پرداخت:

گلوکزامین سولفات

گلوکزامین سولفات یکی از قندهای طبیعی موجود در بدن است که در ساختار مفاصل، بافت‌های همبند و رباط‌ها وجود دارد. این ماده با خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خود از التهاب و ورم مفاصل جلوگیری می‌کند و به دنبال ان موجب ساخت غضروف و مایع میان مفصلی می‌شود. همچنین انعطاف پذیری مفاصل را افزایش می‌دهد.

کندروئیتین سولفات

کندروئیتین سولفات نیز یکی دیگر اجزای سازنده غضروف است که به طور طبیعی در مفاصل یافت می‌شود. این ماده در ترکیب با گلوکزامین سولفات به ساخت مفاصل و غضروف کمک می‌کند و باعث بهبود درد مفاصل می‌شود. ترکیب این ماده در کنار آهن نیز به درمان کم خونی کمک می‌کند.

ویتامین D

ویتامین D یکی از ویتامین‌های ضروری در ساخت و استحکام استخوان‌ها است. علاوه بر ان جذب کلسیم در بدن را افزایش می‌شود و در بهبود سلامت استخوان و جلوگیری از بیماری آرتروز موثر است.

ویتامین C

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد در بدن جلوگیری می‌کند. همچنین این ویتامین به تولید کلاژن کمک می‌کند. کلاژن پروتئین موجود در ساختار استخوان، غضروف و مفاصل است. همچنین ویتامین سی باعث ترمیم بافت‌های آسیب دیده یمی‌شود و در بهبود درد مفاصل و ترمیم غضروف موثر است.

زنجبیل

زنجبیل به دلیل برخورداری از جینجرول یک ماده ضد التهاب قوی برای کاهش التهاب و ورم مفاصل است و در‌های ناشی از ساییدگی و حرکت غضروف را تسکین می‌دهد.

روی، مس و منیزیم

روی به حفظ تراکم استخوان‌ها کمک می‌کند و مانع پوکی استخوان می‌شود. مس در کنار ویتامین سی به تحریک سنتز کلاژن در استخوان می‌پردازد. همچنین در ساختار بافت‌های همبند و مفاصل وجود دارد. منیزیم از گرفتگی و کوفتگی عضلات جلوگیری می‌کند و نقش مهمی ‌در تشکیل استخوان‌ها، افزایش جذب کلسیم و همچنین انتقال پیام‌های عصبی به اندام‌ها دارد.

منگنز، سلنیوم و کلسیم

منگنز یک ماده ضروری در تشکیل بافت همبند محسوب می‌شود و به رشد طبیعی اسکلت بدن کمک می‌کند. سلنیوم دارای خواص ضد التهاب و انتی اکسیدان است و قادر است تورم و التهاب مفاصل را تسکین دهد. در نهایت، کلسیم موجود در این محصول موجب سلامت و بهبود استخوان‌ها می‌شود و در انقباض عضلات نقش مهمی‌ دارد.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص استئو پلاس یورو ویتال

همانطور که در بالا اشاره شد، قرص استئو پلاس یورو ویتال یکی از مکمل‌های فرموله شده برای بهبود بیماری استئوآرتریت است که از ترکیبات و مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت استخوان‌ها ساخته شده است. این محصول با وجود ترکیبات غضروف ساز و استخوان سازی دارد، تاثیرات مثبتی را در بدن شما ایجاد می‌کند.

به عنوان مثال، مفاصل و غضروف‌های شما را ترمیم می‌کند و از تق تق کردن و صدا دادن آن در هنگام حرکت و راه رفتن جلوگیری می‌کند. همچنین با وجود ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب خود، درد مفاصل را کاهش و التهاب و ورم آن‌ها را بهبود می‌دهد.

ناگفته نماند که ویتامین سی و مس موجود در این محصول، به سنتز کلاژن مورد نیاز برای پروتئین‌های سازنده استخوان و مفاصل کمک می‌کنند و در نتیجه باعث غضروف سازی، افزایش توده اسکلتی و جلوگیری از پوکی استخوان می‌شوند.

به طور کلی، مصرف این محصول در افراد مبتلا به آرتروز، باعث تسکین درد مفاصل، بهبود حرکت و جلوگیری از آسیب و تخریب مفاصل می‌شود.

 


 

 ویژگی‌های قرص استئو پلاس یورو ویتال

  • بهبود حرکت در افراد مبتلا و به آرتروز
  • تسکین درد ناشی از ساییدگی مفاصل
  • بهبود بافت عضلانی و توده اسکلتی در ورزشکاران
  • کاهش التهاب و ورم ناشی از مفصل آسیب دیده
  • حفظ سلامت استخوان‌ها و مفاصل
  • عملکرد بهتر ماهیچه‌ها
  • حفظ تراکم استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان
  • بهبود صدای تق تق در هنگام راه رفتن و حرکت
  • کمک به ساخت غضروف و کلاژن
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حاوی 45 عدد قرص

 


 

مزایای مصرف قرص استئو پلاس یورو ویتال

قرص استئو پلاس یورو ویتال، حاوی ترکیبی متعادل از کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی به همراه گلوکزامین، کندرویتین و عصاره زنجبیل است که در موارد زیر به موثر است:

بهبود سلامت استخوان‌ها

کلسیم و ویتامین D موجود در این محصول، برای تشکیل و نگهداری استخوان‌ها مفید هستند. ویتامین C، منیزیم، منگنز و روی نیز به حفظ استخوان‌های طبیعی کمک می‌کنند. همچنین ویتامین D باعث جذب طبیعی کلسیم می‌شود.

بهبود عملکرد ماهیچه‌ها

منیزیم نقش مهمی ‌در عملکرد طبیعی سیستم عصبی، به ویژه انتقال عصبی و انقباض عضلانی دارد و در عملکرد طبیعی عضلات موثر است.

غضروف سازی

ویتامین C به کلاژن سازی طبیعی کمک می‌کند که این امر برای عملکرد طبیعی غضروف مهم است. منگنز و مس موجود در این مکمل هم از تشکیل و نگهداری طبیعی بافت همبند حمایت می‌کنند.

 

نحوه مصرف قرص استئو پلاس یورو ویتال

روزانه 2 عدد قرص همراه با آب کافی میل شود.

هشدار مصرف

  • در دوران بارداری یا شیردهی با تجویز پزشک مصرف شود.
  • برای جذب بهتر کلسیم موجود در این محصول، یک ساعت قبل از استفاده، از مصرف چای و قهوه خودداری کنید.
  • 2 هفته قبل از جراحی مصرف مکمل را متوقف کنید.

تداخل دارویی

  • از مصرف این مکمل با داروهای زیر خودداری کنید:
  • آنتی بیوتیک‌ها مانند تتراسایکلین و داکسی سایکلین
  • داروهای دیابت
  • داروهای ضد اسید معده
  • داروهای تیروئید مثل لووتیروکسین
  • داروهای ضد انعقاد خون مانند فاروارین
  •  داروهای ضد قارچ مانند فلوکونازول و ایتروکونازول

چرا که زینک موجود در این مکمل باعث کاهش جذب این داروها در بدن می‌شود. بنابراین 4 تا 5 ساعت بین مصرف این مکمل با داروهای ذکر شده فاصله دهید.

شرایط نگهداری

  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

 قرص استئو پلاس یورو ویتال برای چه افرادی مناسب است؟

قرص استئو پلاس یورو ویتال برای بزرگسالان دارای بیماری آرتروز یا استئوآرتریت مناسب است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید قرص استئو پلاس یورو ویتال 45 عددی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات قرص استئو پلاس یورو ویتال

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

کلسیم

800 میلی گرم

100درصد

منیزیم

150 میلی گرم

40درصد

زینک

15 میلی گرم

150درصد

ویتامین D

25 میکروگرم

500درصد

ویتامین C

80 میلی گرم

100درصد

مس

1 میلی گرم

100درصد

منگنز

0.5 میلی گرم

25درصد

سلنیوم

50 میکرو گرم

91درصد

گلوکوزامین سولفات

750 میلی گرم

*

کندروئیتین سولفات

300 میلی گرم

*

عصاره زنجبیل

75 میلی گرم

*

                            

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

قرص استئو پلاس یورو ویتال 45 عددی
قرص استئو پلاس یورو ویتال 45 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;