0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

BCAA 2:1:1

قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس 240 عددی

شناسه کالا: 822696
شناسه کالا: 822696
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس 240 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس 240 عددی یک مکمل ورزشی مناسب برای بدنسازان است. ورزشکاران از این مکمل برای ریکاوری عضلات پس از تمرین و عضله‌سازی استفاده می‌کنند. علاوه بر ریکاوری، از این مکمل ورزشی برای بالا بردن استقامت بدن هنگام تمرین سخت نیز بهره می‌گیرند. بنابراین اگر به دنبال یک مکمل ورزشی کامل در زمان ورزش هستید، بهترین گزینه برای شما قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس است. این قرص ساخت شرکت عرشیا مکمل بوده و شما آن را در بسته‌بندی‌های قوطی شکل می‌توانید از داروخانه‌های معتبر تهیه کنید. در ادامه درباره ویژگی‌های مهم این محصول بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

هر دو پروتئین حیوانی و گیاهی از حدود 20 آمینواسید معمولی تشکیل شده‌اند. نسبت این آمینواسیدها به عنوان مشخصه یک پروتئین خاص متفاوت است، اما همه پروتئین‌های غذا به استثنای ژلاتین حاوی مقداری از هر کدام هستند. آمینو نیتروژن تقریباً 16 درصد وزن پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهد. اسیدهای آمینه برای سنتز پروتئین بدن و سایر ترکیبات مهم حاوی نیتروژن مانند کراتین، هورمون‌های پپتیدی و برخی انتقال دهنده‌های عصبی مورد نیاز هستند. اگرچه مقدار مجازی که به عنوان پروتئین بیان می‌شود، نیاز بیولوژیکی برای آمینواسیدها است. 

پروتئین‌ها و سایر ترکیبات نیتروژن‌دار به طور مداوم در حال تخریب و سنتز مجدد هستند. روزانه چندین برابر بیشتر از آن چه که معمولاً مصرف می‌شود، پروتئین وارد بدن می‌شود، که نشان می‌دهد استفاده مجدد از اسیدهایآمینه یکی از ویژگی‌های اصلی اقتصاد متابولیسم پروتئین است. این فرآیند بازیابی کاملاً کارآمد نیست و برخی از اسیدهایآمینه در اثر کاتابولیسم اکسیداتیو از بین می‌روند.

9 اسیدآمینه هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین توسط پستانداران سنتز نمی‌شوند و بنابراین از نظر رژیم غذایی مواد مغذی ضروری هستند. این‌ها معمولاً اسیدهای آمینه ضروری نامیده می‌شوند. قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس نوعی از اسید آمینه‌های مهمی است که ورزشکاران برای ریکاوری عضلات خود می‌توانند از آن بهره بگیرند.

 


 

قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

قرص بی سی  ای ای 2:1:1 فارما پلاس مکملی برای عضله‌سازی است. این مکمل ورزشی برای افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت می‌کنند، می‌تواند بسیار کارآمد و مفید باشد. بسیاری از بدنسازان در طی روز ورزش‌های سنگینی انجام می‌دهند که این تمرینات سخت در برخی شرایط موجب پارگی عضله‌ها، ماهیچه‌ها و ایجاد خستگی مفرط می‌شود. علاوه بر این اکثر بدنسازان به دنبال عضله‌سازی و افزایش حجم عضلانی هستند. در حقیقت آنها تنها با این هدف ورزش می‌کنند.

مکمل‌های ورزشی نظیر قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس با تامین کردن اسید آمینه‌های ضروری می‌توانند به افزایش عملکرد و استقامت بدن، عضله‌سازی خشک و تسریع ریکاوری بعد از انجام تمرینات ورزشی کمک کنند. بی سی ای ای 2:1:1 همه این ویژگی‌ها را داراست و شما می‌توانید از این مکمل در طول ورزش‌های سنگین خود بهره بگیرید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس بر بدن

به طور کلی بی سی دبل ای یک آمینواسید ضروری است که از ایزولوسیون، والین و لوسین تشکیل شده و به صورت طبیعی وارد بدن نمی‌شود. در حقیقت افراد تنها از طریق مواد غذایی می‌توانند این نوع آمینواسید را برای بدن خود تامین کنند. حدود یک سوم از پروتئین‌های عضلانی را بی سی ای ای تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این قرص در ساخت توده عضلانی در بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند. سنتز کردن پروتئین، بهبود بخشیدن عملکرد بدن در هنگام فعالیت‌های سخت و کاهش درد عضلانی از دیگر ویژگی‌های این قرص و نحوه اثرگذاری آن روی بدن است. بدنسازان و ورزشکاران حین ورزش‌های سنگین و همچنین پس از مسابقات می‌توانند از قرص بهره بگیرند و نتایج شگفت‌انگیزی را کسب کنید.

 

 


 

مزایای مصرف قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

همانطور که در بالا مطالعه کردید، قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس می‌تواند برای ورزشکاران بسیار مفید باشد. این قرص دارای برخی ویژگی‌های زیر است:

  • کمک به استقامت بدن هنگام تمرین
  • تامین اسید آمینه‌های ضروری بدن
  • بازسازی و ریکاوری عضلات
  • رشد ماهیچه‌ها

خطرات احتمالی مصرف قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

به طور کلی اگر این قرص در مقدار مشخص و زیر نظر مربی بدنساز یا پزشک مصرف شود هرگز مشکل‌ساز نخواهد شد. اما هشدارها و برخی از خطرات احتمالی را نباید نادیده گرفت. برخی از این خطرات و هشدارها عبارتند از:

  • این محصول صرفا یک مکمل غذایی است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
  • در صورت بروز حساسیت و هرگونه قرمزی روی پوست یا مشکلات گوارشی مصرف آن را قطع کنید و به پزشک مراجعه نمایید.
  • در صورت دچار بیماری خاص، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • افراد زیر 18 سال از خوردن این مکمل باید جلوگیری کنند.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید از خوردن این مکمل ورزشی خودداری کنند و در صورت نیاز حتما با پزشک خود مشورت کنند.
  • این مکمل ورزشی با داروهای خاص دیگر تداخل دارویی ندارد.

نحوه مصرف پودر قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس را باید 40 دقیقه قبل از تمرین، 1 عدد بلافاصله بعد از تمرین و 1 عدد قبل از خواب مصرف شود.

میزان مصرف

همانطور که در بالا مطالعه کردید، این قرص را باید به اندازه و زیر نظر مربی یا متخصص تغذیه مصرف کنید. به طور کلی ورزشکاران می‌توانند روزانه 3 قرص را طبق دستورالعمل بالا مصرف نمایند.

شرایط نگهداری قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس را باید دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف نیز درب قوطی را محکم ببندید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

در کنار مصرف قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس می‌توانید از مکمل‌های دیگر نظیر مکمل کراتین نیز بهره بگیرید. این مکمل یکی دیگر از مکمل‌های مغذی است در زمان تمرینات ورزشی به بدن کمک می‌کند. سیترولین مالات نیز یکی از مکمل‌های فوق‌العاده برای ترکیب با BCAA محسوب می‌شود.

 


 

خرید قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید. 

جدول ترکیبات قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس

ترکیبات مکمل بدنسازی

مقدار در هر اسکوپ

درصد نیاز روزانه

ال لوسیون

۱۵۰۰mg

**

ال ایزولوسیون

۷۵۰mg

**

ال والین

۷۵۰ mg

**

 

 

قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس 240 عددی
قرص بی سی ای ای 2:1:1 فارما پلاس 240 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;