0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

RADIANCE Tab

قرص رادیانس هلث اید 60 عددی

شناسه کالا: 818850
شناسه کالا: 818850
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص رادیانس هلث اید 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص رادیانس هلث اید 60 عددی تولید شده تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان است. این مکمل دارویی دارای مقادیر قابل توجهی کلاژن هیدرولیز شده، زینک و ویتامین C بوده و از این رو یک مکمل بسیار کامل و فوق‌العاده برای سلامت پوست، ناخن و مو به حساب می‌آید. مصرف روزانه این قرص میزان کلاژن را در بدن افزایش داده و در نهایت پوست و مویی درخشان و شفاف را به شما اعطا خواهد کرد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این مکمل دارویی و همچنین ویژگی‌های آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با قرص رادیانس هلث اید ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 


 

معرفی قرص رادیانس هلث اید

قرص رادیانس هلث اید ساخته شده از کلاژن هیدرولیز شده، زینک و ویتامین C است که برای مراقبت از پوست، مو و ناخن تولید شده است.. فراوان‌ترین پروتئین موجود در بدن انسان کلاژن است که نقش بسیار مهمی در ساختار پوست، مو و ناخن دارد و همچنین سبب تقویت استخوان‌های بدن نیز می‌شود. حضور کلاژن در ترکیبات این قرص باعث شده است تا مصرف آن موجب افزایش خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست شود. متاسفانه با افزایش سن در افراد مختلف، سطح کلاژن در بدن کاهش پیدا کرده و پوست خشک شده و دچار چین و چروک می‌شود. به همین جهت مصرف مکمل‌های دارویی نظیر قرص رادیانس هلث اید به دلیل مقادیر بالایی از سطح کلاژن که دارا هستند، روند پیری را کاهش داده و پوست شاداب و جوانی برای شما به ارمغان می‌آورد.

از سویی دیگر کلاژن سلامت مو را افزایش داده و باعث تولید آمینواسیدهای سازنده مو می‌شود. حضور کلاژن در بدن مانع از ایجاد بیماری‌های مربوط به فولیکول مو خواهد شد. این ماده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از این طریق با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند. با کم شدن سطح کلاژن در بدن، تارهای مو نازک و شکننده شده و شروع به ریزش خواهند کرد.

همچنین طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات روی افراد مختلف، بالا بودن سطح کلاژن در بدن روند سفید شدن موی افراد را کند می‌کند و دلیل آن خاصیت آنتی اکسیدانی کلاژن است. منظور از کلاژن هیدرولیز شده در قرص رادیانس هلث اید آن است که مولکول کلاژن در  شکسته شده و به همین منظور جذب آن در بدن آسان‌تر می‌شود. در ادامه نحوه اثرگذاری ویتامین C موجود در این مکمل دارویی را برای شما شرح خواهیم داد.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص رادیانس هلث اید 

تاکنون مسلما بارها شنیده‌اید که ویتامین C فواید بسیار فراوانی برای شادابی پوست، مو و ناخن‌های شما دارد. ویتامین C یکی از ویتامین‌های ضروری برای بدن بوده و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به خوبی با رادیکال‌های آزاد مقابله کرده و میزان ساخت کلاژن در پوست را افزایش می‌دهد و از این طریق مانع از بروز نشانه‌های پیری در سنین بالا می‌شود.

استفاده منظم و مداوم از این ویتامین نه تنها سبب شادابی پوست شده، بلکه در طولانی مدت آثار کک و لک را از صورت شما پاک کرده و به سفیدتر شدن پوست شما کمک می‌کند. همچنین استفاده از این ویتامین در کنار آبرسان‌های مناسب با هر نوع پوست، موجب مرطوب شدن و افزایش لطافت و نرمی پوست خواهد شد. افرادی که دارای پوست خشک و دهیدراته هستند بایستی استفاده بیشتری از ویتامین C داشته و آن را در روتین روزانه خود قرار دهند.

شایان ذکر است که ویتامین C کمک بسزایی به افزایش رشد و ضخامت موهای افراد می‌کند. همچنین با تقویت کردن بافت پیوندی پوست و دیواره‌های سلول‌های خونی، ناخن‌های شما را مستحکم‌ کرده و مانع از شکستن آن‌ها می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این مکمل دارویی که می‌توان به آن اشاره نمود این است که از ریش ریش شدن پوست اطراف ناخن‌ها جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های  قرص رادیانس هلث اید 

  • مکمل دارویی قرص رادیانس دارای کلاژن هیدرولیز شده است.
  • قرص رادیانس هلث اید دارای مقادیر مناسب زینک و ویتامین C است.
  • از ایجاد هرگونه چین و چروک در پوست صورت جلوگیری خواهد کرد.
  • این  مکمل دارویی به سلامت مو، ناخن و پوست بدن کمک بسزایی می‌کند.
  • همچنین موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

خطرات احتمالی مصرف قرص رادیانس هلث اید

  • از مصرف همزمان مکمل دارویی قرص رادیانس هلث اید در کنار دیگر مکمل‌ها اجتناب فرمایید.
  • مصرف این قرص برای زنان باردار و مادران شیرده ممنوع است.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این قرص خودداری کنند.
  • به هیچ عنوان بیشتر از دوز مشخص شده روی محصول و همچنین میزان دوز تعیین شده توسط پزشک مصرف نفرمایید.
  • محصول را در جای کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی نگهداری فرمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل دارویی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان استفاده نمی‌شود.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص مانند بیماری‌ دیابت، بیماری کلیوی و... پیش از مصرف این مکمل دارویی با پزشک متخصص خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی، مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

نحوه مصرف  قرص رادیانس هلث اید

نحوه مصرف قرص رادیانس هلث اید برای بزرگسالان به این گونه است که باید روزی 2 عدد از این قرص را به صورت ناشتا یا با معده خالی همراه با آب فراوان مصرف کنند.

میزان مصرف

همانطور که در بالا مشاهده نمودید و به آن اشاره کردیم، قرص رادیانس هلث اید 60 عددی  را بایستی روزانه 2 عدد قرص با معده خالی و همراه با آب فراوان میل کنید.

شرایط نگهداری قرص رادیانس هلث اید

قرص رادیانس هلث اید  را بایستی در جای خشک و بدون رطوبت در دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید.

 

 


 

خرید قرص رادیانس هلث اید

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع مکمل دارویی و ورزشی، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمایید.

جدول ترکیبات قرص رادیانس هلث اید

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

کلاژن هیدرولیز شده

1000 mg

*

زینک

10 mg

91%

ویتامین C

20 mg

22%

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای یک قرص رادیانس هلث اید گفته شده است.

 

قرص رادیانس هلث اید 60 عددی
قرص رادیانس هلث اید 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;