0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

HAIRTAMIN ADVANCED FORMULA Cap

کپسول ادونس فرمولا هیرتامین 30 عددی

شناسه کالا: 823813
شناسه کالا: 823813
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
450000
28 %
قیمت:
324,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول ادونس فرمولا هیرتامین 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول ادونس فرمولا هیرتامین Hairtamin یک مکمل عالی و فوق‌العاده جهت تقویت مو است. این مکمل دارویی ویتامین‌های مورد نیاز مو را تامین می‌کند و موجب مراقبت از پوست و مو ناخن می‌شود. بنابراین اگر به دنبال سلامت و زیبایی بیشتر هستید، قرص هیرتامین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

هنگامی که شما هیچ امید و راه‌حلی به بهتر شدن موهای خود ندارید، می‌توانید معجزه کپسول هیرتامین را ببینید. در حقیقت فرمولاسیون گیاهی کپسول ادونس فرمولا هیرتامین موجب پرپشت شدن و بلند شدن موهای شما می‌شود.

کپسول هیرتامین تحت لیسانس کمپانی هیرتامین آمریکا، در کارخانه داروسازی افق تولید داروی پارس بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود. در حقیقت مواد اولیه این محصول از خارج از کشور وارد خط تولید این شرکت می‌شود.

شما جهت تهیه این محصول می‌توانید از داروخانه‌های معتبر سطح شهر یا یک داروخانه آنلاین معتبر اقدام کنید. بنابراین اگر به دنبال زیبایی و سلامت پوست، مو و ناخن‌های خود هستید، تا انتهای این معرفی همراه باشید تا اطلاعات دقیق و جامع‌تری از این محصول به دست بیاورید.

 

 


 

ضرورت مراقبت از پوست و مو ناخن چیست؟ 

توجه و مراقبت از پوست و مو ناخن برای افزایش سلامت عمومی بدن بسیار لازم و ضروری است. احتمالا تا حرف از مراقبت پوست، مو و ناخن می‌شود شما به یاد داشتن پوستی شاداب و سلامت، موهای زیبا و بدون هرگونه آسیب و ناخن‌هایی سالم و قوی و در نهایت زیبایی و جذابیت می‌افتید. اما مراقبت از این موارد تنها مربوط به زیبایی نیست. بلکه داشتن موهای سالم و پوست با طراوت و ناخن‌های بدون آسیب سلامت عمومی شما را تضمین می‌کند.

برای مراقبت از پوست و مو ناخن باید حتما یک برنامه روتین روزانه داشته باشید. در این برنامه باید علاوه بر استفاده درست از برخی محلول‌ها و کرم‌های تقویت‌کننده، مواد مغذی مفیدی را نیز به بدنتان برسانید. انواع ویتامین‌ها، پروتئین و املاحی که برای این سه عضو مهم بدن لازم هستند را می‌توان از طریق مصرف مواد غذایی و برخی مکمل‌ها نظیر قرص هیرتامین تامین کرد.

در واقع شما با مصرف مکمل‌های مفید پوست و مو ناخن و همچنین داشتن یک رژیم غذایی اصولی و درست می‌توانید سلامت پوست، مو و ناخن‌های خود را تضمین کنید. برای خرید کپسول ادونس فرمولا هیرتامین می‌توانید از طریق این داروخانه آنلاین معتبر به راحتی اقدام کنید.

 

 


 

کپسول ادونس فرمولا هیرتامین 

همانطور که در بالا مطالعه کردید، کپسول هیرتامین برای پوست، مو و ناخن بسیار موثر و مفید است. این قرص حاوی ترکیبات قوی از ویتامین‌های ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. در حقیقت با مصرف یک دوره کامل قرص هیرتامین شما می‌توانید موهای پرپشت، ضخیم و بلندی داشته باشید.

برخی ویتامین‌های مفید و تاثیرگذار این قرص ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3 و تمام ویتامین‌های خانواده B و سلنیوم، زینک و... هستند. شما برای داشتن موهای پرپشت، پوست همیشه سرحال و با طراوت و همچنین ناخن‌های سالم باید یک رژیم غذایی اصولی و صحیح داشته باشید تا در طول آن مواد غذایی مفید و مقوی را به بدن برسانید. قرص هیرتامین با جمع‌آوری تمامی مواد مغذی و ویتامین‌ها توانسته به عنوان یک مکمل همه چیز تمام شناخته شود. در حقیقت شما با مصرف تنها یک کپسول هیرتامین می‌توانید تمامی مواد مورد نیاز رشد مو را به آن برسانید و سلامت ناخن و پوست خود را تضمین نمایید. بسیاری از متخصصین تغذیه و پوست و مو قرص هیرتامین را یک مکمل کامل می‌شناسند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول ادونس فرمولا هیرتامین

کپسول هیرتامین موجب تغذیه و درخشندگی پوست و همچنین قوی شدن صدف ناخن‌ها می‌شود. به همین منظور شما پس از یک دوره مصرف این قرص موهایی پرپشت و ناخن‌های کشیده و سالمی را تجربه خواهید کرد.

کپسول هیرتامین روی فولیکول‌ها و ریشه مو تاثیرات موثری می‌گذارد. به همین دلیل پس از مصرف موها از ریشه سر سریع‌تر رشد می‌کنند و شما احساس پرپشتی بیشتری روی سر خواهید داشت. در واقع هیرتامین علاوه بر تضمین سلامت موها، به رشد و ضخیم‌شدن تار آن نیز کمک می‌کند.

فرمولاسیون علمی این محصول با ترکیبات اختصاصی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهی به طور هم افزایی به رشد موها کمک می‌کند. این مکمل فوق‌العاده عالی با تاثیرگذاری روی فولیکول‌های مو، ریزش را کاهش و رشد مجدد مو را بهبود می‌بخشد.

اغلب ویتامین‌های مو موجود در بازار و داروخانه‌ها حاوی بیوتن که یک ماده مغذی ضروری برای مو است هستند. اما بدن ما کمی سیستم پیچیده‌ای دارد و برای عملکرد بهینه به چیزهایی بیشتر از بیوتن نیاز دارد. کپسول هیرتامین با دارا بودن انواع ویتامین، مواد معدنی و... ریشه مو را تغذیه می‌کند.

به طور کلی با مصرف یک دوره کامل این محصول شما می‌توانید شاهد بالا رفتن کیفیت موها شفافیت پوست و بهبود استحکام ناخن‌های خود شوید.

 


 

مزایای مصرف کپسول ادونس فرمولا هیرتامین

همانطور که متوجه شدید، کپسول هیرتامین یکی از مکمل‌های بسیار عالی و فوق‌العاده جهت حفظ و مراقبت پوست و مو ناخن است. این محصول کاربرد و مزایای دیگری برای بدن نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • محافظت از پوست سر و تارهای مو در مقابل اشعه آفتاب و آلودگی‌ها
  • دارای پروتئین‌های مهم و حیاتی برای تقویت پوست، مو و ناخن
  • تقویت تارهای مو و جلوگیری از ریزش آن‌ها
  • افزایش گردش خون در ناحیه کف سر
  • دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • تحریک تولید و رشد موهای جدید
  • تقویت براقی و درخشندگی موها
  • تقویت رطوبت پوست کف سر
  • بدون گلوتن و مواد مصنوعی
  • تقویت کراتین مو

 


 

خطرات احتمالی کپسول ادونس فرمولا هیرتامین 

اگر کپسول هیرتامین در دوز توصیه شده مصرف شود، عوارضی در پی نخواهد داشت. اما اگر به ترکیبات گیاهی این مکمل حساسیت داشته باشید، امکان بروز برخی عوارض وجود خواهد داشت. به عنوان مثال در برخی مواقع افراد دچار عارضه‌های زیر می‌شوند:

  • ناراحتی معده: در صورت حساسیت به هر یک از ترکیبات گیاهی موجود در هیرتامین ممکن است مشکلات گوارشی از جمله ناراحتی معده و... را مشاهده کنید.
  • حالت تهوع، استفراغ و اسهال: کرکیومین موجود در ترکیبات این قرص می‌تواند در برخی افراد حالت تهوع، استفراغ و اسهال ایجاد کند.
  • آلرژی پوستی: آلرژی پوستی به ندرت در برخی افراد پس از مصرف کپسول هیرتامین ایجاد می‌شود. در حقیقت افراد در مواقع خاص و به ندرت می‌توانند به ترکیبات موجود در هیرتامین حساسیت داشته باشند و جوش یا بثورات پوستی را روی پوست مشاهده کنند.
  • اختلالات تنفسی: در برخی موارد نادر امکان بروز اختلالات تنفسی نیز وجود دارد. البته در صورت بروز حساسیت شدید این اتفاق رخ می‌دهد.

برخی از هشدارهای مصرف این دارو نباید نادیده گرفت. چرا که با عدم رعایت آنها امکان ایجاد عارضه در بدن وجود خواهد داشت. برخی از این هشدارها عبارتند از:

  • مصرف قرص هیرتامین در دوران شیردهی و بارداری به صورت خودسرانه ممنوع بوده و باید حتما با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • چنانچه هر داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این فرآورده دارویی باید حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • فراموش نکنید این فرآورده تنها یک مکمل تغذیه‌ای است و جهت درمان و پیشگیری نیست.

 


 

نحوه مصرف کپسول ادونس فرمولا هیرتامین

قرص هیرتامین را باید حتما به همراه غذا میل کنید. از مصرف بیش از اندازه این قرص در طی روز جدا پرهیز کنید. برای اثربخشی بیشتر دوره مصرف را کامل نمایید. در این حالت شما نتیجه مطلوب‌تری دریافت خواهید کرد.

میزان مصرف

روزانه تنها یک عدد از این قرص را باید مصرف کنید. چرا که در غیر این صورت امکان بروز هرگونه عارضه‌ای وجود دارد. برای جلوگیری از هر گونه عارضه، بهتر است قبل از مصرف دوز مصرفی را با پزشک هماهنگ کنید.

 

 


 

شرایط نگهداری کپسول ادونس فرمولا هیرتامین

دور از دسترس کودکان ن و در جای خشک و خنک و در ظرف کاملا در بسته نگهداری شود. پس از باز کردن درب قوطی و مصرف قرص، حتما از بسته شدن کامل درب محصول اطمینان حاصل کنید.

 


 

خرید کپسول ادونس فرمولا هیرتامین

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

ترکیبات کپسول ادونس فرمولا هیرتامین

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Vitamin A (As Palmitate)

500 IU

10 %

Vitamin C (As Ascorbic Acid)

50 mg

83 %

Vitamin D (As Cholecalciferol)

18 IU

5 %

Thiamine (as Vitamin B1)

2.5 mg

167 %

Riboflavin (as Vitamin B2)

2.5 mg

147 %

Niacin (as Vitamin B3)

2.5 mg

13 %

Vitamin B6 (As Pyridoxine HCL)

2.5 mg

125 %

Folate (As Vitamin B9)

400 mcg

100 %

Vitamin B12 (As Cyanocobalamin)

10 mcg

167 %

Biotin

6000 mcg

2000 %

Pantothenic Acid (As Vitamin B5)

10 mg

100 %

Zinc (As Zinc Citrate)

15 mg

100 %

Selenium

70 mcg

100 %

Proprietry Blend

23.7 mg

*

 

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

 

کپسول ادونس فرمولا هیرتامین 30 عددی
کپسول ادونس فرمولا هیرتامین 30 عددی
تخفیف:
450000
28 %
قیمت:
324,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;