0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

ZMA

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن 60 عددی

شناسه کالا: 823726
شناسه کالا: 823726
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن 60 عددی

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن دارای انواع ویتامین‌های موردنیاز بدن بوده و غنی از ویتامین‌های گروه B است. مکمل فانتوم نیاز بدن به ویتامین‌های منیزیم، زینک و ویتامین‌های گروه B تامین کرده و باعث بالا رفتن سطح انرژی در بدن افراد می‌شود. در ادامه اطلاعات کاملی از این مکمل و نحوه اثرگذاری آن بر بدن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

ویتامین و مواد معدنی چیست و چه کاربردی دارند؟

تمامی موجودات زنده برای ادامه حیات خود در کره خاکی، به میزان کمی به وجود ویتامین‌ها نیاز دارند. ویتامین‌ها ترکیبات آلی هستند که هر کدام از آن‌ها نقش و وظایف متفاوتی در بدن برای حفظ سلامت کلی انسان ایفا می‌کند. این امکان وجود دارد که بعضی از افراد برای بالا بردن سطح انرژی بدن خود به مکمل‌های ویتامینی مانند قرص زد ام ای نیاز پیدا کنند. مکمل فانتوم ویتامین‌های موردنیاز بدن را در اختیار آن قرار می‌دهد. انسان نیاز دارد که ویتامین C موردنیاز بدن خود را از انواع غذاهایی که در طول روز مصرف می‌کند دریافت کند، در حالی که سگ‌ها این توانایی را دارند تا ویتامین C را به صورت کاملا طبیعی تولید کنند.

یک شخص برای داشتن زندگی سالم به مقادیر مختلفی از ویتامین‌ها نیاز دارد. کمبود ویتامین در بدن امکان دارد انسان را در معرض انواع بیماری‌های خطرناک ویروسی و میکروبی قرار دهد. تاکنون تنها 13 نوع ویتامین شناخته شده است که این تعداد به دو گروه ویتامین‌های محلول در آب و ویتامین‌های محلول در چربی تقسیم می‌شوند.

 


 

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن 60 عددی دارای زینک، منیزیم و مواد معدنی موردنیاز بدن بوده و غنی از انواع ویتامین‌های گروه ‌B است. زینک یک ماده معدنی کمیاب بوده که بدن ما برای ادامه حیات خود به مقدار کمی از این ماده نیاز دارد. زینک هورمون‌های رشد و تستوسترون را پیشتیبانی کرده و از این طریق به تقویت رشد عضلات بدن کمک می‌کند. از سویی دیگر میزان مناسب از زینک در بدن به کاهش توده چربی کمک بسزایی می‌کند. مصرف منیزیم در طول دوره بدنسازی بسیار حائز اهمیت است چرا که با بالا رفتن میزان سوخت و ساز بدن به رشد عضلات بدن کمک می‌کند. از سویی دیگر انقباض عضلات و شل شدن آن‌ها پس از انجام تمرینات ورزشی سنگین تا حد زیادی به حضور منیزیم در بدن بستگی دارد.

ویتامین‌های گروه B به تمامی سلول‌های بدن کمک کرده تا از انرژی موجود در بدن نهایت استفاده را بکنند. از سویی دیگر در صورت بروز هرگونه آسیب عضلانی، به بهبود بافت آسیب دیده کمک بسزایی می‌کنند. ویتامین‌های B میزان متابولیسم آمینواسیدها و پروتئین‌ها را افزایش داده و از این طریق به ریکاوری عضلات بدن کمک می‌کنند.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن بر بدن

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن، دارای ترکیباتی نظیر روی، منیزیم و ویتامین B6 بوده و نقش موثری در افزایش قدرت و استقامت عضلات بدن دارد. مصرف مکمل فانتوم فعالیت هورمون‌های بدن را بهبود بخشیده و نقش پررنگی در افزایش سلامت افراد ایفا می‌کند. از سویی دیگر داشتن خوابی با کیفیت برای تمامی ورزشکاران حیاتی است، بنابراین مصرف این مکمل کیفیت خواب را در طول شبانه روز بهبود می‌بخشد و خوابی راحت و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن قدرت جذب مواد را در بدن بالا برده و به ساخت عضلات جدید کمک می‌کند. مکمل فانتوم ریکاوری عضلات را پس از فعالیت‌های فیزیکی سنگین سرعت بخشیده و مدت زمان آن را کاهش می‌دهد.

 


 

 

مزایای مصرف قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن

  • به تامین ویتامین B6، منیزیوم و روی بدن کمک می‌کند.
  • نقش موثری در رشد و تقویت ماهیچه‌های بدن دارد.
  • به بالا رفتن قدرت جذب در افراد کمک می‌کند.
  • فعالیت هورمون‌ها در بدن را تنظیم می‌کند.
  • سرعت رشد عضلات بدن را افزایش می‌دهد.
  • متابولیسم بدن را تا حد چشمگیری بهبود می‌بخشد.
  • کیفیت خواب افراد را در شبانه‌روز بهبود می‌بخشد.
  • مدت زمان لازم برای ریکاوری عضلات را پایین می‌آورد.

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن

  • این محصول تنها یک مکمل دارویی بوده و برای پیشگیری، تشخیص و درمان تجویز نمی‌شود.
  • بهتر است زنان در دوران بارداری و همچنین دوران شیردهی از این مکمل بدون تجویز پزشک استفاده نفرمایند.
  • مصرف این مکمل برای نوجوانان و جوانان زیر 18 سال ممنوع است.
  • افراد دارای مشکلات متابولیسمی، پیش از مصرف این مکمل حتما با پزشک  معالج خود مشورت کنند.
  • از مصرف دوزهای بالاتر این محصول به صورت سرخود اکیدا خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای سازنده مکمل، مصرف آن را قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • در صورت مصرف دارویی دیگر در کنار این محصول، نوع دارو و میزان دوز مصرفی آن در طول روز را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید.
  • از مصرف این محصول بدون تجویز پزشک تا حد ممکن اجتناب فرمایید.

 


 

نحوه مصرف قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن را در طول روز مردان بایستی 3 عدد و بانوان بایستی 2 عدد بعد از اتمام وعده‌های غذایی خود به همراه آب کافی میل کنند.

میزان مصرف

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم، قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن را مردان بایستی روزانه 3 عدد و بانوان روزانه 2 عدد پس از وعده‌های غذایی خود همراه با آب فراوان میل کنند. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول جدا خودداری فرمایید.

 


 

شرایط نگهداری قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن 60 عددی را بایستی در محیطی خشک و خنک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. بهترین دما برای نگهداری مکمل فانتوم دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) است. دقت فرمایید از در دسترس قرار دادن این محصول در مقابل کودکان خود اجتناب فرمایید.

 


 

خرید قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Zinc

10 mg

*

Magnesium ( As Magnesium Aspartate )

150 mg

*

Vitamin B6 ( Pyridoxine )

3.3 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 عدد قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن گفته شده است.

قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن 60 عددی
قرص زد ام ای فانتوم نوتریشن 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;