0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ویتامین ای (E)

VITAMIN E 400IU Cap

کپسول ویتامین ای 400 کارن 50 عددی

شناسه کالا: 823835
شناسه کالا: 823835
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
89,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول ویتامین ای 400 کارن 50 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول ویتامین ای 400 کارن 50 عددی

کپسول ویتامین ای 400 کارن 50 عددی (Karen Vitamin E 400iu 50 softgels) باعث کاهش آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد می‌شود و بهبود کارایی ورزشکاران را تسهیل می‌کند. این ویتامین همچنین منجر به ارتقای سلامت عمومی افراد می‌گردد. کپسول ویتامین ای 400 کارن توسط شرکت کارن تولید و به داروخانه‌ها عرضه می‌شود.

 

 


 

معرفی کپسول ویتامین ای 400 کارن

کاهش ویتامین ای (E) در بدن عوارض جانبی بسیار زیادی را به دنبال دارد. به همین منظور افراد برای جلوگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد و همچنین بهبود سلامت بدن خود از کپسول ویتامین ای 400 کارن بهره بگیرند. بسیاری از پزشکان برای شفاف شدن پوست صورت و جلوگیری از لک و چروک به بیماران خود مصرف ویتامین ای را توصیه می‌کنند.

کپسول ویتامین ای 400 کارن 50 عددی (Karen Vitamin E 400iu 50 softgels) در فرم کپسول نرم، به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند شناخته می‌شود که به گفته دانشمندان، از ابتلا به بیماری‌های قلبی جلوگیری کرده و به تقویت و افزایش انعطاف دیواره‌های رگ‌های قلبی کمک می‌نماید. این مکمل مغذی حاوی همچون ویتامین E است و نقش مهمی در مقابله با رادیکال‌های آزاد ایفا می‌کند. ویتامین E محافظت از ویتامین‌ها در برابر اکسیداسیون را فراهم می‌سازد و توانایی آن در حفاظت از غشاهای سلولی، به ویژه در محیط‌های آلوده، این محصول را به یک آنتی اکسیدان ارزشمند تبدیل کرده است.

مصرف روزانه حدود ۴۰۰ واحد از ویتامین E کارن، به بهبود کارایی ورزشکاران کمک کرده و از اثرات مضر رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌نماید. این مکمل همچنین خواص درمانی متعددی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های سرطان مانند پروستات، دهان و پوست را داراست. همچنین، با خاصیت ضد انعقادی، به بهبود جریان خون در رگ‌های دارای پلاکت‌های چربی چسبنده، کمک می‌نماید. از دیگر فواید آن می‌توان به حفظ سلامت پوست و مو، تقویت سیستم سلامت ورزشکاران، کاهش علائم سندروم پیش از قاعدگی و سلامت پوست شاداب اشاره کرد.

 


 

مزایای مصرف کپسول ویتامین ای 400 کارن

همانطور که بیان شد، کپسول ویتامین ای 400 کارن برای بدن مزایای بسیار زیادی داشته و افراد می‌توانند جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین سایر مشکلات از آن بهره بگیرند. برخی از مزایای مصرف کپسول ویتامین ای 400 کارن به شرح زیر است:

  • تامین ویتامین E مورد نیاز بدن
  • کمک به ارتقا سلامت عمومی
  • آنتی اکسیدان قوی

برای خرید ویتامین ای و بهره از مزایای بسیار این مکمل دارویی، می‌توانید ویتامین ای (E) را از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری و تهیه کنید.

نحوه مصرف کپسول ویتامین ای 400 کارن

برای استفاده به عنوان مکمل تغذیه، یک عدد کپسول را 1 تا 2 بار در روز، همراه با غذا مصرف کنید. این می‌تواند بر اساس دستورات پزشک یا متخصص تغذیه شما باشد. بهتر است پس از ویتامین ای و هر نوع مکمل دارویی آب زیاد بنوشید.

شرایط نگهداری

برای نگهداری از کپسول ویتامین ای 400 کارن باید آن را در دمای 30 درجه سانتیگراد و به دور از دسترس کودکان در محیطی کاملا خشک و خنک نگهداری کنید. جهت محافظت بیشتر از قرص می‌توانید آن را پس از هر بار مصرف در جعبه خودش نگهداری کنید. در این حالت امکان تابش مستقیم نور خورشید به مکمل دارویی ویتامین E کمتر خواهد بود.

هشدارهای مصرف

تاکنون عارضه خاصی برای مصرف مکمل ویتامین ای (E) گزارش نشده است. اما با این وجود شما باید قبل از مصرف هر نوع مکمل یا دارویی به هشدارهای مصرف و دستورات منع آن توجه ویژه داشته باشید. چرا که در این حالت بروز هر نوع عارضه‌ای کمتر خواهد شد.

  • زنان باردار و شیرده و افرادی که هر نوع داروی خاص استفاده می کنند قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.
  • مصرف این فرآورده را حداقل دو هفته قبل از انجام هر گونه عمل جراحی متوقف نمایید.
  • قبل از مصرف ویتامین ای اگر مکمل یا ویتامین دیگری مصرف می‌کنید حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • مصرف این ویتامین را دو هفته قبل از هر نوع جراحی متوقف کنید.

 


 

کپسول ویتامین ای 400 کارن مناسب برای چه کسانی است؟

کپسول ویتامین ای 400 کارن برای ورزشکاران و همچنین افراد بزرگسال (بانوان و آقایان) که به دنبال سلامت پوست، مو و زیبایی و همچنین سلامت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن هستند، مناسب است. بنابراین شما با بهره از این ویتامین ای (E) می‌توانید از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کنید و بدنی سالم‌تر داشته باشید.

رادیکال‌های آزاد با سلول‌های سالم بدن مبارزه کرده و آن‌ها را تجزیه می‌کنند. این مولکول‌ها با افزایش و اکسید شدن، آسیب‌های جدی و شدیدی به بدن وارد می‌کنند که ممکن است علاوه بر بیماری‌های قلبی، منجر به بروز سرطان شوند.

یکی از خصوصیات مهم ویتامین ای (E)، دارا بودن ایزومرهای خاص با قدرت آنتی ‌اکسیدانی است. این ایزومرها قادرند آسیب رادیکال‌های آزاد را کاهش دهند، التهاب را کاهش دهند و سرعت پیر شدن سلول‌ها را به طور طبیعی کاهش بدهند.

ویتامین E می‌تواند با بیماری‌های مختلف مبارزه کند. مطالعات نشان داده‌اند که این ویتامین با تقویت سیستم ایمنی بدن، از بروز بیماری‌های رایج و شرایط وخیم و خاص جلوگیری می‌کند.

مطالعات نشان می‌دهد که ایزومرهای خاص ویتامین E به عنوان یک آنتی ‌اکسیدان عمل کرده و ما را از اکسیداسیون کلسترول حفاظت می‌کنند. رادیکال‌های آزاد، عواملی هستند که اکسیداسیون کلسترول را ایجاد می‌کنند و ویتامین E به علت خاصیت آنتی اکسیدانی خود می‌تواند با این رادیکال‌های آزاد مبارزه کند و از اکسیداسیون کلسترول جلوگیری نماید.

ایزومرهای توکوترینول که در ویتامین E وجود دارند، تاثیر مثبتی بر سلامت سیستم قلبی-عروقی دارند. این ویتامین قادر است فعالیت آنزیمی که نقش در کنترل تولید و سنتز کلسترول ایفا می‌کند، را کاهش دهد. علاوه بر این، ایزومرها از چسبندگی سلولی جلوگیری کرده و به همین دلیل سرعت پیشرفت آترواسکلروز و تصلب شرایط شرایط عروق را کاهش می‌دهند.

 


 

جدول ترکیبات کپسول ویتامین ای 400 کارن

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Vitamin E

400 IU

100 %

 

 

کپسول ویتامین ای 400 کارن 50 عددی
کپسول ویتامین ای 400 کارن 50 عددی
قیمت:
89,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;