0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: زینک

ZINC PLUS

قرص زینک پلاس ویتاپی 30 عددی

شناسه کالا: 811755
شناسه کالا: 811755
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص زینک پلاس ویتاپی 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص زینک پلاس ویتاپی 30 عددی

قرص زینک پلاس ویتاپی دارای انواع ویتامین‌های موردنیاز بدن نظیر ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، منیزیم، آهن و کلسیم بوده و به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک بسزایی می‌کند. مکمل ویتاپی از ریزش موی ناشی از کمبود روی جلوگیری کرده و به موهای شما استحکام می‌بخشد. برای آشنایی بیشتر با قرص زینک و نحوه اثرگذاری آن بر بدن ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.

 


 

ویتامین و مواد معدنی چیست و چه کاربردی دارند؟

ویتامین، یکی از چندین ماده آلی است که به مقدار کم برای سلامتی طبیعی و رشد در اشکال بالاتر زندگی حیوانات و انسان‌ها ضروری است. ویتامین‌ها از چندین جهت از سایر ترکیبات مهم بیولوژیکی مانند پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و لیپیدها متمایز هستند. اگرچه این مواد نام برده شده نیز برای عملکردهای طبیعی بدن ضروری هستند، اما تقریباً همه آن‌ها می‌توانند توسط حیوانات در مقادیر کافی سنتز شوند. از طرفی دیگر، ویتامین‌ها معمولاً نمی‌توانند به مقدار کافی برای رفع نیازهای بدن سنتز شوند و بنابراین باید از رژیم غذایی یا از برخی منابع مصنوعی به دست آیند. به همین دلیل ویتامین‌ها را مواد مغذی ضروری می‌نامند. این مواد همچنین با سایر ترکیبات بیولوژیکی متفاوت هستند زیرا مقادیر نسبتاً کمی برای تکمیل عملکرد آن‌ها مورد نیاز است. به طور کلی این عملکردها ماهیت کاتالیزوری یا تنظیمی دارند و واکنش‌های شیمیایی حیاتی را در سلول‌های بدن تسهیل یا کنترل می‌کنند. اگر ویتامینی در رژیم غذایی وجود نداشته یا به درستی توسط بدن جذب نشود، ممکن است یک بیماری خاص در فرد ایجاد شود. فقدان یک ویتامین، یک یا چند واکنش متابولیک خاص را در  سلول مسدود می‌کند و در نهایت ممکن است تعادل متابولیک درون یک سلول و همچنین در کل ارگانیسم را مختل کند. به طور کلی ویتامین‌ها به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از: ویتامین‌های محلول در چربی و ویتامین‌های محلول در آب. قرص زینک دارای مقادیر مناسبی از ویتامین‌های موردنیاز بدن است. مکمل ویتاپی به دلیل ترکیبات کامل خود امروزه مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

 


 

قرص زینک پلاس ویتاپی

قرص زینک پلاس ویتاپی 30 عددی، یکی از بهترین مکمل‌های غذایی بوده که برای جبران کمبود روی در بدن مناسب است. این مکمل به تقویت سیستم ایمنی افراد کمک کرده و مانع از بروز انواع سرماخوردگی‌های فصلی می‌شود. از سویی دیگر قرص زینک پلاس ویتاپی در تقویت سلامت پوست، مو و ناخن نقش داشته و استحکام ناخن‌های شما را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد و مانع از ریزش موی شما می‌شود. مصرف مکمل ویتاپی برای تمامی افراد از ورزشکاران گرفته تا عموم مردم آزاد است و کیفیت زندگی آن‌ها افزایش می‌دهد. در بدن شما بیش از 100 هورمون و آنزیم برای فعالیت طبیعی خود به حضور روی نیاز دارند. از سویی دیگر مصرف این مکمل به رشد جسمی و ذهنی نیز کمک فراوانی می‌کند. ویتامین‌های گروه B موجود در این مکمل در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن دست دارند. ویتامین C نیز به تقویت سیستم ایمنی افراد کمک کرده و باعث افزایش جذب روی در بدن می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص زینک پلاس ویتاپی بر بدن

بعد از آهن، روی یکی از عناصر حیاتی است که از اهمیت بسیار بالایی در بدن انسان برخوردار است. روی در فعالیت آنزیم‌هایی که در سوخت و ساز بدن دست دارند و همچنین پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها نقش دارد. سطح مناسبی از روی در بدن، بر عملکرد سیستم ایمنی تاثیر مثبت خواهد گذاشت و به تقویت بینایی، بویایی، چشایی، ترمیم اسکارها، تقسیم سلولی و رشد در دوران بارداری و کودکی کمک می‌کند. استفاده روزانه از روی بر سلامت پوست، مو و ناخن تاثیر مثبتی داشته و زخم‌های و اسکارهای موجود در بدن را ترمیم می‌کند. به بیانی ساده‌تر، روی یک ترمیم‌کننده بافتی و پوستی است. مکمل ویتاپی غنی شده از ویتامین‌های گروه B است و این ویتامین نقش مهمی در تقویت و استحکام ناخن‌ها داشته و از ریزش مو تا حد چشمگیری جلوگیری می‌کند.

 


 

مزایای مصرف قرص زینک پلاس ویتاپی

  •  به درمان ریزش موی ناشی از کمبود روی در بدن کمک می‌کند.
  • رشد جسمی و ذهنی کودکان را بهبود می‌بخشد.
  • از بروز سرماخوردگی‌های فصلی تا حد قابل قبولی پیشگیری می‌کند.
  • نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.
  • به سلامت پوست، مو و ناخن کمک بسزایی می‌کند
  • به ترمیم زخم و اسکارها کمک می‌کند.
  • میزان اشتها را در افراد افزایش می‌دهد.
  • در ترکیبات خود آهن، کلسیم و منیزیوم را به میزان مشخصی دارد.
  • غنی شده با ویتامین‌های گروه B

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص زینک پلاس ویتاپی

  • توصیه می‌شود زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی خود از این محصول بدون تجویز پزشک استفاده نفرمایند.
  • مصرف این محصول برای نوجوانان زیر 12 سال ممنوع است.
  • در صورت مصرف دارویی دیگر در کنار این محصول، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به پزشک معالج خود اطلاع دهید.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کلیوی، پیش از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای سازنده محصول، مصرف آن را بلافاصله قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

 


 

نحوه مصرف قرص زینک پلاس ویتاپی

توصیه می‌شود قرص زینک پلاس ویتاپی را روزانه 1 الی 2 عدد بعد از وعده‌های غذایی اصلی همراه با آب فراوان میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که کمی پیش به آن اشاره نمودیم، قرص زینک پلاس ویتاپی را بایستی روزانه 1 الی 2 عدد پس از وعده غذایی خود همراه با آب کافی میل نمایید. از مصرف دوزهای بالاتر این مکمل اکیدا خودداری فرمایید.

 


 

شرایط نگهداری قرص زینک پلاس ویتاپی

قرص زینک پلاس ویتاپی 30 عددی را بایستی در محیطی کاملا خشک و تاریک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. دمای مناسب برای نگهداری این مکمل ورزشی دمایی بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) است. توجه فرمایید که مکمل ویتاپی را از دسترس کودکان خود دور نگهدارید.

 


 

خرید قرص زینک پلاس ویتاپی

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 

 


 

جدول ترکیبات قرص زینک پلاس ویتاپی

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Zinc

8 mg

*

Vitamin C

50 mg

*

Vitamin B1 ( Thiamin )

0.5 mg

*

Vitamin B2 ( Riboflavin )

0.5 mg

*

Vitamin B3 ( Niacin )

5 mg

*

Vitamin B6 ( Pyridoxine )

0.5 mg

*

Iron

5 mg

*

Magnesium

40 mg

*

Calcium

140 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 عدد قرص زینک پلاس ویتاپی گفته شده است.

قرص زینک پلاس ویتاپی 30 عددی
قرص زینک پلاس ویتاپی 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;