0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: آهن

FERRO PLUS Cap

قرص فرو پلاس یورو ویتال 60 عددی

شناسه کالا: 820423
شناسه کالا: 820423
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص فرو پلاس یورو ویتال 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص فروپلاس یورو ویتال ۶۰ عددی

قرص فروپلاس یورو ویتال ۶۰ عددی (Vital Ferro Plus 60 Capsules)  یک مکمل عالی جهت حفظ سلامت عمومی بدن و افزایش سطح کیفیت زندگی است. این قرص حاوی ترکیبی متعادل از ویتامین‌‌‌های C، D3 و ویتامین‌های گروه B به علاوه آهن به شکل پیروفسفات بوده و با تامین نیازهای آهن بدن می‌تواند از کم خونی جلوگیری  و سطح آهن در بدن را بهبود ببخشد. همچنین در کاهش خستگی و افزایش سطح انرژی بدن تاثیرگذار است. قرص فروپلاس یورو ویتال به بهبود سیستم ایمنی بدن در مقابل عفونت‌ها و بیماری‌ها نیز کمک می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص فروپلاس یورو ویتال بر بدن

قرص فروپلاس یورو ویتال ۶۰ عددی (Vital Ferro Plus 60 Capsules) ، ترکیبی متعادل از ویتامین‌های ث، دی و بکمپلکس بوده که با آهن به شکل پیروفسفات غنی شده است. این مکمل دارویی مفید به منظور کمک به درمان کم خونی و تقویت سیستم ایمنی و افزایش سطح آهن در بدن استفاده می‌شود.

فرمولاسیون قوی  و قدرتمند این قرص که بخشی از آن شامل ویتامین‌های ‌ B6و B12 است به تشکیل گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند. ترکیبات دیگر این قرص نظیر ویتامین‌های C، نیاسین، B6،  B12و اسید پانتوتنیک در کاهش خستگی، تقویت سیستم ایمنی بدن و متابولیسم طبیعی انرژی بدن تاثیرگذار هستند. همچنین اسید فولیک موجود در این مکمل دارویی به خون‌سازی طبیعی بدن کمک می‌کند.

همانطور که بیان شد، قرص فروپلاس یورو ویتال به شکل پیروفسفات آهن بوده که همین امر برای بدن مزیت‌های بسیار زیاد به ویژه کاهش علائم گوارشی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش را شامل می‌شود. کمبود آهن در بدن سبب بروز برخی بیماری‌ها نظیر فقر آهن یا آنمی خواهد شد. به همین منظور مصرف فروپلاس یورو ویتال برای بدن مفید و ضروری خواهد بود. چرا که آهن به تشکیل طبیعی گلبول‌های قرمز و هموگلوبین، انتقال طبیعی اکسیژن، کاهش خستگی و متابولیسم طبیعی کمک شایانی می‌کند.

 ویتامین C و D موجود در ترکیبات  قرص فروپلاس یورو ویتال  سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. وجود ویتامین‌های گوناگون در این مکمل دارویی همچنین سبب کاهش علائمی از قبیل خستگی و کم حوصلگی شده و با تقویت سیستم ایمنی یک محافظ در برابر ابتلا به بیماری‌های مختلف است.

دریافت کافی آهن برای حفظ سلامت اندام‌ها و ارگان‌های بدن  امری ضروری است. بنابراین آهن به عنوان یکی از مهم‌ترین مینرال‌های بدن محسوب  می‌شود. آهن در بدن باعث  افزایش سطح  انرژی و نشاط شده و کمک به رفع خستگی و اختلالات عصبی می‌کند. به همین علت مصرف مکمل آهن یوروویتال  از بروز مشکلاتی همچون  فقر آهن نیز جلوگیری کرده و فرد احساس سرزندگی بیشتری خواهد کرد.

 


 

مزایای مصرف قرص فروپلاس یورو ویتال

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این محصول یکی از مکمل‌های دارویی مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش علائم خستگی،  درمان کم خونی افزایش سطح آهن در بدن محسوب می‌شود. به همین منظور شما این مکمل را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری و استفاده کنید. برخی از مزایای مصرف این مکمل آهن به شرح زیر است:

  • جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن
  • کمک به ساخت هموگلوبین خون
  • حاوی ترکیبات خون‌ساز
  • حاوی فرم آهن پیروفسفات با کاهش عوارض گوارشی
  • جلوگیری از کم خونی مگالوبلاستیک
  • کمک به افزایش انرژی
  • کاهش احساس خستگی و ضعف
  • کمک به افزایش جذب آهن به واسطه وجود ویتامین سی

نحوه مصرف قرص فروپلاس یورو ویتال

قرص فرو پلاس یورو ویتال، روزانه یک عدد همراه با آب و ترجیحاً همراه با وعده غذایی مصرف شود. مصرف قرص فرو پلاس یورو ویتال همراه با غذا می‌تواند به جذب بهتر آهن در بدن کمک کند و همچنین از عوارض معده‌ای که در برخی افراد ممکن است رخ دهد، جلوگیری می‌کند.

اما همچنان توصیه می‌شود قبل از مصرف مکمل‌های غذایی، به ویژه در صورت مصرف طولانی مدت یا در صورت وجود هرگونه شرایط خاص، با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما می‌تواند مقدار و زمان مصرف مناسب برای شما را تعیین کند و از تداخل با داروهای دیگر یا وضعیت‌های پزشکی خاصی جلوگیری کند.

شرایط نگهداری

قرص آهن را باید در دمای زیر 25 درجه سانتی‌گراد و در جایی خشک و خنک و به دور از تابش نور مستقیم خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

  • از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری کنید.
  • در افراد مبتلا به تالاسمی مینور استفاده نشود.
  • در صورت مصرف هر گونه مکمل و یا دارو، پیش از مصرف این کپسول، با پزشک مشورت کنید.
  • در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک مصرف شود.
  • از مصرف این فرآورده در افراد مبتلا به تالاسمی مینور و هموکروماتوز خودداری شود.
  • لوودوپا و کاربی‌دوپا: مکمل آهن می‌تواند جذب لوودوپا و کاربی‌دوپا را کاهش دهد و باعث کاهش دسترسی بدن به این داروها و اثربخشی آن‌ها شود. در صورت مصرف این دو دارو، در خصوص دریافت مکمل فروپلاس با پزشک خود مشورت کنید.
  • لووتیروکسین: مصرف همزمان آهن و لووتیروکسین می‌تواند منجر به کاهش اثربخشی بالینی لووتیروکسین در برخی از بیماران شود چرا که آهن می‌تواند جذب لووتیروکسین را کاهش دهد. به همین دلیل باید یک فاصله زمانی 4 ساعته رعایت شود.
  • مهارکننده‌های پمپ پروتون: اسید معده نقش مهمی در جذب آهن غیر هم رژیم غذایی دارد. از آنجایی که این قبیل داروها مانند امپرازول، اسید معده را کاهش می‌دهند جذب آهن هم کم می‌شود. مکمل فروپلاس را با 3-4 ساعت فاصله زمانی از این داروها مصرف کنید.

 


 

قرص فروپلاس یورو ویتال مناسب برای چه افرادی است؟

قرص فروپلاس یورو ویتال مناسب برای تمامی افراد بزرگسال است. افرادی دچار فقر آهن و کسانی که به کم خونی به واسطه آن مبتلا هستند و نیز افرادی که می خواهند سیستم ایمنی خود را تقویت نمایند، مصرف این مکمل می‌تواند برای آنها مناسب باشد.

جدول ترکیبات قرص فروپلاس یورو ویتال

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Iron (as Pyrophosphate)

21 mg

100 %

Folic acid

400 µg

200 %

Vitamin C

70 mg

87 %

Vitamin D (200 IU)

10 µg

200 %

Vitamin B6

1.7 mg

121 %

Biotin

55 µg

110 %

Vitamin B1

1.3 mg

118 %

Vitamin B2

1.5 mg

107 %

Niacin

17 mg

106 %

Pantothenic acid

6.3 mg

105 %

Vitamin B12

2 µg

80 %

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قرص فرو پلاس یورو ویتال 60 عددی
قرص فرو پلاس یورو ویتال 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;