0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

FLEXAVIT Tab

قرص فلکساویت آپوویتال ۳۰ عددی

شناسه کالا: 812084
شناسه کالا: 812084
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص فلکساویت آپوویتال ۳۰ عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص فلکساویت آپوویتال 30 عددی یک مکمل دارویی بسیار مفید برای آقایان و خانم‌ها است. این قرص در بسته‌بندی‌های قوطی شکل در بازار موجود است و شما آن را از داروخانه‌های معتبر و مجاز می‌توانید تهیه کنید. قرص فلکساویت آپوویتال سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده که هر یک از آنها تاثیرات مثبت فراوانی روی استخوان می‌گذارند. در حقیقت این مکمل دارویی برای استخوان و مفصل مفید بوده و عملکرد طبیعی غضروف، استخوان و عضلات بدن را بهبود می‌بخشد.

 

 


 

معرفی قرص فلکساویت آپوویتال

همانطور که اشاره کردیم، قرص فلکساویت آپوویتال یک مکمل دارویی مفید برای بزرگسالان است. این قرص به حفظ سلامت و بهبود عملکرد و همچنین فعالیت مفاصل، استخوان، عضلات و بافت پیوندی مانند غضروف‌ها کمک می‌کند. قرص فلکساویت آپوویتال از فرسایش غضروف‌ها جلوگیری کرده و موجب ترمیم کلاژن و افزایش انعطاف‌پذیری و در نتیجه بهبود عملکرد صحیح مفاصل و کاهش درد می‌شود. این قرص حاوی ویتامین‌های بسیار مفید از جمله ویتامین D، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B12، عصاره جینجر و املاح معدنی مورد نیاز بدن و کلاژن است. به همین دلیل شما برای کاهش درد مفاصل می‌توانید روزانه از این قرص مصرف کنید. این قرص و ترکیبات موثرش بهترین قرص ضد درد مفاصل هستند که پزشکان بسیار زیادی آن را توصیه می‌کنند.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص فلکساویت آپوویتال بر بدن

همانطور که در مطالعه کردید، این مکمل داروی حاوی ترکیبات بسیار مفیدی است که به سلامت استخوان‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند. کمبود برخی ویتامین‌ و مواد معدنی در بدن می‌تواند موجب کاهش انعطاف‌پذیری و همچنین درد مفاصل شود. به همین منظور برای جلوگیری از این اتفاق شما می‌توانید به مصرف برخی از ویتامین‌ها روی بیاورید. یکی از مهم‌ترین ویتامین‌هایی که کاهش یا کمبود آن موجب افزایش دردهای عضلانی و استخوانی می‌شود، ویتامین D است.

ویتامین D برای استخوان‌ و مفاصل از ابتدای زندگی تا سنین بالا فاکتور مهم و حیاتی محسوب می‌شود. در واقع این ویتامین کمک می‌کند تا بدن کلسیم بیشتری از غذا جذب کند و با افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده‌ها و کم کردن دفع از کلیه به متابولیسم استخوان‌ها کمک می‌کند.

ویتامین E نیز خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. در واقع این ویتامین پس از تمرینات شدید ورزشی به بازسازی سریع سلول‌های تخریب شده کمک کرده و در نتیجه از کاهش و تضعیف حجم عضلات جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از ترکیبات موثر قرص فلکساویت آپوویتال ویتامین C است که این ویتامین نقش مهمی در تشکیل استخوان دارد. کمبود این ویتامین در بدن موجب کاهش استحکام استخوان می‌شود.

علاوه بر موارد بالا، ویتامین B12 موجود در قرص فلکساویت آپوویتال نقش مهمی در فعالیت سلول‌های استخوانی، شکل استخوان و همچنین تولید سلول‌های قرمز خون دارد.

وجود منگنز در ترکیبات این مکمل دارویی از پوسیدگی دندان و آسیب استخوان فک جلوگیری می‌کند. در حقیقت منگنز موجود علاوه بر اینکه استحکام استخوان را تضمین می‌کند موجب سلامت دندان نیز می‌شود.

فولیک اسید پروتئین مورد نیاز برای ساخت عضلات است. به همین منظور هنگامی که شما این مکمل دارویی را مصرف می‌کنید، عضلات شما تقویت خواهد شد. کوپر یا مس موجود در این قرص موجب کاهش نشانه‌های التهاب مفاصل می‌شود. علاوه بر این مورد مس خاصیت ضد التهابی دارد به همین منظور از نشانه‌های آرتروز را می‌کاهد.

سلنیوم موجود در این قرص علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالا، خاصیت ضدالتهابی نیز دارد. به همین منظور موجب کاهش دردهای روماتیسمی می‌شود. همچنین سلنیوم به کاهش استرس اکسیداتیو که اغلب در اطراف مفاصل استخوان رخ می‌دهد نیز کمک خواهد کرد.

با توجه به مطالب بالا می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که قرص فلکساویت آپوویتال یک مکمل دارویی مفید بوده که دردهای مفصلی و آرتروزی را کاهش می‌دهد. بنابراین بسیاری از پزشکان این قرص را برای بیماران مفصلی و آرتروزی توصیه می‌کنند.

 


 

ویژگی‌های قرص فلکساویت آپوویتال

قرص فلکساویت آپوویتال خواص بی‌نظیری دارد. ویژگی‌های منحصر به فرد این قرص موجب شده تا متخصصین آن را برای برخی بیماران تجویز کنند. برخی از ویژگی‌های قرص فلکساویت آپوویتال عبارتند از:

  • بهبود حرکت و افزایش انعطاف‌پذیری مفاصل در افراد مبتلا به آرتروز
  • کاهش درد و التهاب مفاصل در افراد مبتلا به آرتروز
  • حفظ سلامت مفاصل و غضروف در ورزشکاران

 


 

خطرات احتمالی قرص فلکساویت آپوویتال

  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک یا داروساز به هیچ عنوان خودسرانه افزایش ندهید.
  • بیماران مبتلا به دیابت بهتر است قبل از مصرف دارو با پزشک خود مشورت کنند.
  • قبل از هر جراحی، دو هفته قبل مصرف این مکمل را باید به طور کامل قطع کنید.
  • در صورت ابتلا به سرطان قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت کنید.
  • این قرص را در دوران بارداری و شیردهی نباید بدون مشورت با پزشک یا داروساز مصرف نمایید.
  • مکمل فلکساویت ممکن است با داروهای ضد انعقاد خون (وارفارین و ) تداخل داشته باشد. در صورتیکه داروهای ضد انعقاد خون را مصرف می کنید قبل از دریافت مکمل با پزشک مشورت کنید.

نحوه مصرف قرص فلکساویت آپوویتال

این مکمل دارویی را باید با مقدار زیادی آب و همراه با غذا مصرف کنید. در صورتی که مشکل معده دارید برای جلوگیری از درد معده بهتر است آن را وسط غذا بخورید.

میزان مصرف 

همانطور که در بالا مطالعه کردید این قرص برای بیماران و افرادی که مشکلات مفصل و درد استخوان دارند بسیار مفید خواهند بود. به همین منظور روزی 2 قرص را می‌توانید در طی یک روز با آب فراوان همراه با وعده غذایی مصرف کنید.

شرایط نگهداری قرص فلکساویت آپوویتال

قرص فلکساویت آپوویتال را بایستی در جای خشک و بدون رطوبت، در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق)، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و همچنین دور از دسترس کودکان خردسال نگهداری فرمایید.

 


 

خرید قرص فلکساویت آپوویتال

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع مکمل دارویی و ورزشی، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمایید.

جدول ترکیبات قرص فلکساویت آپوویتال

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

ویتامین D

۱۰µg

۲۰۰%

ویتامین E

۴۰mg

۳۳۴%

کلسیم

۲۴۶mg

۳۱%

اسید فولیک

۴۰۰µg

۲۰۰%

ویتامین B۱۲

۲۰µg

۸۰۰%

ویتامین C

۶۰mg

۷۵%

مس

۱mg

۱۰۰%

 

منگنز

۴mg

۲۰۰%

سلنیوم

۱۲۰µg

۲۱۸%

زینک

۱۰mg

۱۰۰%

کلاژن هیدرولیز شده دریایی

۳۰۰mg

**

عصاره زنجبیل

۸۰mg

**

کندرویتین سولفات

۱۰۰mg

**

گلوکزامین سولفات

۱۰۰۰mg

**

 

قرص فلکساویت آپوویتال ۳۰ عددی
قرص فلکساویت آپوویتال ۳۰ عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;