0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vitamin C 1000mg

قرص ویتامین سی 500 او پی دی فارما 60 عددی

شناسه کالا: 813471
شناسه کالا: 813471
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص ویتامین سی 500 او پی دی فارما 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص ویتامین سی 500 او پی دی فارما 60 عددی

قرص ویتامین سی 500 او پی دی فارما 60 عددی (OPD Pharma Vitamin C 1000 mg 60 tablets) یک مکمل عالی و فوق‌العاده است که بزرگسالان جهت تقویت سیستم ایمنی بدن می‌توانند از آن استفاده کنند. این قرص با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به حمایت از سیستم ایمنی و خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در بدن کمک می‌کند. این محصول توسط شرکت امید پارسینا دماوند تولید و در بسته‌بندی بهداشتی به بازار عرضه می‌شود. این محصول حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین سی بوده و سبب بهبود وضعیت و سلامت بدن می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری ویتامین سی 500 اوی پی دی فارما

قرص ویتامین سی 500 او پی دی فارما 60 عددی (OPD Pharma Vitamin C 1000 mg 60 tablets) با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به حمایت از سیستم ایمنی و خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در بدن کمک می‌کند.

کمبود ویتامین C در بدن علائم و عوارض مختلفی دارد. اگر چه نشانه و علائم کمبود ویتامین سی چندان دردسر ساز نیست اما نتیجه کمبود ویتامین C سلامت بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مشکلات و بیماری‌های خطرناکی را ایجاد می‌کند.

بنابراین باید کاملا به علائم کمبود ویتامین C در بدن توجه کنید. چرا که در برخی مواقع کمبود شدید ویتامین C می‌تواند سبب بیماری‌ اسکوروی شود.

اسکورری بیماری است که بیمار مبتلا به آن دائما احساس خستگی و درماندگی می‌کند. در حقیقت این بیماری روی قدرت استخوان‌ها و ماهیچه‌ها تاثیر می‌گذارد و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند.

علاوه بر جلوگیری از بیماری‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن، ویتامین C سبب ساخت کلاژن می‌شود. کلاژن بسیار ارزشمند بوده و قوی‌ترین بخش بافت پیوندی است. در حقیقت این پروتئین تمام اعضای بدن را سرپا نگه می‌دارد.

ویتامین سی جزء ویتامین‌هایی است که از بالا رفتن کلسترول و لخته شدن خون جلوگیری می‌کند. در حقیقت ویتامین سی سبب جذب آهن در بدن شده و از کم خونی جلوگیری می‌کند.

این ویتامین برای بدن ضروری بوده و از اکسید شدن سلول‌های چرب حاضر در غشای سلولی توسط عوامل اکسیدکننده جلوگیری می‌کند.

همچنین از اکسید شدن سلول‌های چرب حاضر در غشای سلولی توسط عوامل اکسیدکننده جلوگیری می‌کند. ویتامین سی (C) در بسیاری از مواد غذایی مانند سبزیجات و میوه‌جات وجود دارد. اما در صورت کمبود علاوه بر تغذیه اصولی باید از مکمل‌های موجود در بازار مانند ویتامین سی 500 اوی پی دی فارما نیز بهره بگیرید. بنابراین در صورت کمبود ویتامین سی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن می‌توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین خریداری کنید.

 

 


 

مزایای مصرف ویتامین سی 500 اوی پی دی فارما

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، ویتامین سی برای بدن خواص و مزایای بسیار زیادی دارد. کمبود این ویتامین در بدن می‌تواند سبب بروز برخی بیماری‌ها شود. برخی از مزایای مصرف ویتامین C عبارت است از:

  • پیشگیری و درمان سرماخوردگی
  • تقویت کننده سیستم ایمنی
  • حفظ سلامت عمومی بدن
  • آنتی اکسیدان

نحوه مصرف ویتامین سی 500 اوی پی دی فارما

ویتامین سی را بزرگسالان باید روزانه یک عدد به همراه آب زیاد نوش جان کنند. افراد باید به زمان مصرف قرص ویتامین C توجه کنند و طی روز حتما روزانه یک عدد از این قرص را مصرف کنند. در این حالت این افراد کمتر به بیماری‌های پروستات، سرطان سینه و بیماری‌های روده مبتلا می‌شوند. فراموش نکنید که علاوه بر مکمل‌های حاوی ویتامین سی، انواع میوه‌ها و سبزی‌ها دارای مقدار قابل توجهی ویتامین C هستند.

شرایط نگهداری

برای نگهداری از این محصول باید آن را در دمای پایین‌تر از 25 درجه سانتیگراد و در جای خشک به دور از دسترس کودکان و تابش نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. برای محافظت بیشتر این محصول در برابر تابش نور خورشید می‌توانید آن را حتما در جعبه خودش نگه دارید.

هشدارهای مصرف

تاکنون هیچ گونه عارضه جانبی برای این محصول گزارش نشده است. اما با این وجود باید هشدارهای مصرف را جدی بگیرید.

  • ویتامین سی تنها به عنوان یک مکمل غذایی قابل استفاده است و هیچ تاثیری در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری ندارد.
  • افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند نباید این ویتامین را به صورت خودسرانه مصرف کنند. قبل از استفاده حتما باید با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در دوران شیردهی و بارداری حتما با پزشک مشورت نمایید.
  • در صورت ابتلا به بیماری‌های مزمن یا مصرف داروهای خاص، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

 


 

ویتامین سی 500 اوی پی دی فارما برای چه افرادی مناسب است؟

ویتامین سی اوی پی دی فارما برای افرادی که به دنبال تقویت سیستم ایمنی بدن هستند و همه بزرگسالان مناسب است. افرادی برای جلوگیری از بیماری‌های مختلف و جلوگیری از کمبود ویتامین سی می‌توانند از این محصول بهره بگیرند.

جدول ترکیبات ویتامین سی 500 اوی پی دی فارما

نام

مقدار

Vitamin C

1000 mg

 

 

قرص ویتامین سی 500 او پی دی فارما 60 عددی
قرص ویتامین سی 500 او پی دی فارما 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;