0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: کلاژن

COLLAGEN GOLD + BIOTIN & VITC

قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان 60 عددی

شناسه کالا: 823843
شناسه کالا: 823843
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن موهایی زیبا و شاداب، ناخن‌هایی بلند و محکم و همچنین پوستی صاف و درخشان از دغدغه‌هایی است که امروزه هر خانم و آقا به آن فکر می‌کند. مسلما خیلی از ما به دلیل رفتارهای غذایی غلط و همچنین ژنتیک با مشکلات پوستی، مویی و شکستن ناخن‌ها مواجه هستیم و برای رفع این مشکلات از محصولات متنوعی استفاده کرده‌ایم.

اما خبر خوب این است که شرکت توسعه طب آدریان محصولی را عرضه کرده است که قادر است مشکلات مربوط به ناخن، پوست و موی شما را حل کند. این محصول که با نام قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان 60 عددی در داروخانه آنلاین صبا به فروش می‌رسد، حاوی ترکیبات قوی از جمله کلاژن، ویتامین سی و بیوتین است که نقش موثری در سلامت پوست، مو و ناخن شما دارند.

همانطور که می‌دانید، کلاژن یک پروتئین است و برای رشد مو و سلامت پوست و ناخن ضروری است. کلاژن موجود در این محصول به شما کمک می‌کند موهای زیباتری داشته باشید و از استحکام ناخن‌ها و جوانی پوستتان لذت ببرید.

در ادامه، به طور مفصل در رابطه با ویژگی‌ها، نحوه مصرف و ترکیبات به کار رفته در این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

 کلاژن چیست و چه کاربردی دارد؟

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین در بدن است و حدود 30 درصد از کل پروتئین بدن را تشکیل می‌دهد. در واقع، کلاژن بلوک اصلی ساختمان پوست، ماهیچه‌ها، استخوان‌ها، تاندون‌ها، رباط‌ها و سایر بافت‌های همبند بدن است. همچنین این ماده در اندام‌ها، رگ‌های خونی و پوشش روده نیز یافت می‌شود.

پروتئین‌ها از اسید آمینه‌ها ساخته می‌شوند. اسیدهای آمینه اصلی که موجب ساخت کلاژن می‌شوند، شامل پرولین، گلیسین و هیدروکسی پرولین هستند. این اسیدهای آمینه با هم گروه می‌شوند تا فیبرهای پروتئینی را در یک ساختار مارپیچ سه‌گانه تشکیل دهند. البته بدن برای ساختن این مارپیچ سه‌گانه به مقدار مناسبی از ویتامین C، روی، مس و منگنز نیز نیاز دارد.

نقش اصلی کلاژن ایجاد ساختار، قدرت و پشتیبانی در سراسر بدن است. نقش‌های خاص کلاژن عبارتند از:

  • کمک به تشکیل فیبروبلاست‌ها در درم (لایه میانی پوست)، که به رشد سلول‌های جدید کمک می‌کند.
  • ایفای نقش در جایگزینی سلول‌های مرده پوست.
  • ایجاد پوشش محافظ برای اندام‌ها.
  • ساختار، استحکام و خاصیت ارتجاعی به پوست شما می‌بخشد.
  • کمک به لخته شدن خون

پنج نوع اصلی کلاژن و کاری که انجام می‌دهند عبارتند از:

  • نوع I: این نوع 90درصد از کلاژن بدن شما را تشکیل می‌دهد. نوع I به طور متراکم بسته بندی شده و برای ایجاد ساختار پوست، استخوان‌ها، تاندون‌ها و رباط‌ها استفاده می‌شود.
  • نوع II: در غضروف الاستیک یافت می‌شود که از مفصل پشتیبانی می‌کند.
  • نوع III: در ماهیچه‌ها، شریان‌ها و اندام‌ها یافت می‌شود.
  • نوع IV: در لایه‌های پوست وجود دارد.
  • نوع V: در قرنیه چشم، برخی از لایه‌های پوست، مو و بافت جفت جنین یافت می‌شود.

 


 

ترکیب اصلی قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان چیست و چه کاربردی دارد؟

قرص کلاژن گلد بیوتین آدریان از سه ترکیب اصلی کلاژن هیدرولیز شده، ویتامین C و بیوتین ساخته شده است. این ترکیبات در سلامت مو، پوست و ناخن بسیار موثر هستند و باعث شادابی و ترمیم آن‌ها می‌شوند. در ادامه، به طور مختصر در رابطه با این مواد توضیح خواهیم داد:

کلاژن هیدرولیز شده

کلاژن فواید زیادی برای پوست ما دارد و آن را سفت، چاق و انعطاف پذیر نگه می‌دارد. همچنین در فرآیند تجدید طبیعی پوست ضروری است، سلول‌های قدیمی‌ پوست را از بین می‌برد و راه را برای سلول‌های جدید باز می‌کند.

در واقع کلاژن یکی از اجزای مهم برای ساخت مو و ناخن و همچنین جوانسازی و ترمیم پوست است که باعث می‌شود ظاهرتان نیز زیباتر و شاداب تر به نظر برسد.

ویتامین C

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست، مو و ناخن شما در برابر عوامل بیرونی مانند نور مضر خورشید، اشعه UV و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. عملکرد این ماده در پوست باعث روشن شدن رنگ پوست، کاهش رنگدانه و لک‌های پوستی و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست است.

همچنین این ویتامین باعث محافظت از موها و احیا آن‌ها می‌شود و با ایجاد استحکام در ناخن‌ها، باعث افزایش انعطاف پذیری و جلوگیری از شکنندگی آن‌ها می‌شود. به طور کلی، ویتامین ث مستقیما در تولید کلاژن نقش دارد و علاوه بر آن، موجب تقویت مفاصل و استخوان‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی و عصب می‌شود.

بیوتین

بیوتین یا ویتامین B7، یکی از ویتامین‌های گروه ب است که برای ساخت کراتین در بدن ضروری است. این ماده در افرادی که ناخن‌های شکننده دارند بسیار موثر است و باعث استحکام و انعطاف پذیری ناخن‌های آن‌ها می‌شود. همچنین بیوتین در سلامت پوست موثر است و باعث رویش مجدد موها و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

 


 

 نحوه اثرگذاری قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان

سطح کلاژن ما در جوانی بالاترین سطح است، به همین دلیل است که کودکان پوست صافی دارند. با این حال، در اثر افزایش سن، تولید کلاژن به طور طبیعی کند می‌شود. گفتنی است که پس از شروع سن 20 سالگی، سطح کلاژن ما هر سال حدود یک درصد کاهش می‌یابد و از آن زمان به بعد، بدن ما قادر نخواهد بود همان قدر کلاژن که تجزیه می‌کند، همان قدر هم جایگزین کند. ضمن این که فیبرهای کلاژن به تدریج نازک‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند.

با استفاده از قرص کلاژن گلد بیوتین آدریان می‌توانید این مشکل را حل کنید و تا حدودی تعادل بین کلاژن مصرفی و تولیدی را برقرار کنید. کلاژن موجود در این محصول، به پروتئین سازنده پوست و کراتین مورد نیاز برای رشد مو کمک می‌کند و باعث جوانسازی، یکرنگ شدن و کاهش چین و چروک پوستی می‌شود.

کلاژن موجود در این محصول در کنار ویتامین سی و بیوتین عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد و ضمن تغذیه، باعث سفت شدن عضلات و بهبود درد مفاصل می‌شود. در واقع کلاژن به ساخت غضروف کمک می‌کند و باعث بهتر شدن حرکات عضلات می‌شود.

به این ترتیب افرادی که از مکمل‌های کلاژن مصرف می‌کنند، از سلامت استخوان بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند.

 


 

نوع کلاژن در قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان

کلاژن موجود در قرص ویتامین سی آدریان، از نوع کلاژن I و III است که هر دو از سازگارترین انواع کلاژن‌ها با بدن انسان محسوب شده و به خوبی در بدن جذب می‌شوند. این کلاژن‌ها از ماهی گرفته شده‌اند و در هر سه قرص از این محصول، 2500 میلی گرم کلاژن وجود دارد که مقدار آن برای افزایش استحکام ناخن‌ها و سلامت پوست و مو کاملا مناسب است.

همچنین مقدار بیوتین و ویتامین سی موجود در این محصول به ترتیب برابر با 5000 میکروگرم و 100 میلی گرم است که نیاز روزانه شما را کاملا برطرف می‌کنند و موجب تقویت سیستم ایمنی و جبران کمبود آن‌ها در بدن می‌شوند.

 


 

 ویژگی‌های قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان

  • حاوی بیوتین، کلاژن و ویتامین سی
  • مفید برای سلامت پوست، مو و ناخن
  • افزایش استحکام و جلوگیری از شکنندگی ناخن‌ها
  • افزایش تولید کلاژن در پوست
  • جوانسازی و روشن شدن پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست
  • تقویت مو و افزایش شادابی و درخشندگی آن
  • کمک به افزایش رشد مو و بهبود بافت و ساختار آن
  • افزایش استحکام و در مفاصل و استخوان‌ها
  • کاهش درد و التهاب مفاصل و غضروف‌ها
  • تقویت سیستم ایمنی و اعصاب
  • محافظت از پوست، مو و ناخن در برابر رادیکال‌های آزاد

 


 

 مزایای مصرف قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان

از آنجایی که کلاژن بسیاری از بخش‌های حیاتی بدن ما را تشکیل می‌دهد، نه تنها برای حفظ سلامتی مفید است، بلکه ضروری است. در ادامه، برخی از مزایای قرص ویتامین سی آدریان ذکر شده است:

استخوان‌های قوی‌تر با افزایش سن:

مصرف روزانه این مکمل، می‌تواند به متراکم‌تر شدن استخوان‌ها و کند کردن روند پیری که آن‌ها را شکننده می‌کند کمک کند. همچنین بدن شما را واردار می‌کند استخوان جدیدی تولید کند.

افزایش خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست:

این قرص کلاژن نشان داده شده است که آبرسانی و کشسانی پوست را برای افراد مسن بهبود می‌بخشد. همچنین به کاهش چین و چروک پوستی آن‌ها کمک می‌کند.

ضخیم و شاداب‌تر شدن موها:

با افزایش سن، بسیاری از مردان و زنان دچار ریزش مو یا نازک شدن مو می‌شوند. در یک مطالعه، گروهی از زنان با موهای نازک افزایش قابل توجهی در ضخامت، پوشش پوست سر و حجم موهای خود در حین مصرف روزانه مکمل‌های کلاژن مشاهده کردند.

ناخن‌های سالم‌تر:

 ناخن‌های برخی افراد به راحتی می‌شکند و به سرعت رشد نمی‌کند. یک مطالعه روی گروهی از زنان نشان داد که تنها پس از 4 هفته مصرف روزانه مکمل‌های کلاژن، ناخن‌های آن‌ها سریع‌تر رشد می‌کند و کمتر دچار شکستگی می‌شود.

کاهش درد آرتروز:

 برای افراد مبتلا به استئوآرتریت زانو، مکمل‌های کلاژن ممکن است به عنوان یک مسکن خفیف عمل کند و عملکرد مفاصل را بهبود ببخشد.

افزایش توده عضلانی:

طبق مطالعات، مردانی که مکمل‌های پپتید کلاژن را در طول یک برنامه تمرین قدرتی 12 هفته‌ای مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که این مکمل‌ها را مصرف نمی‌کنند، افزایش بیشتری در توده عضلانی و قدرت بدنی خواهند داشت.

بهبود سلامت قلب:

 کلاژن به حفظ شکل شریان‌ها و رگ‌های خونی کمک می‌کند. هنگامی‌که شما کمبود کلاژن دارید، شریان‌هایتان ممکن است ضعیف شوند. رگ‌های خونی شکننده خطر تصلب شرایین را افزایش می‌دهد که می‌تواند منجر به حمله قلبی یا سکته شود. یک مطالعه کوچک بر روی افراد سالم نشان داد که کلاژن عروق را سالم تر نگه می‌دارد و به کاهش خطر تصلب شرایین کمک می‌کند.

 


 

نحوه مصرف قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان

برای استفاده از این محصول می‌توانید، روزانه 3 عدد قرص به مدت 4 تا 12 هفته به صورت یکجا یا در فواصل مختلف همراه با وعده‌های غذاییتان میل کنید. در کنار این قرص، نوشیدن یک لیوان آب فراموش نشود.

عوارض احتمالی قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان

خوشبختانه هیچ عارضه و مشکلی در هنگام خوردن قرص کلاژن گلد بیوتین آدریان ثبت نشده است. اما در صورت حساسیت به ترکیبات این محصول، مصرف را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

هشدار مصرف

 از این محصول در دوران بارداری یا شیردهی استفاده نکنید.

تداخل دارویی

تاکنون موردی گزارش نشده است.

شرایط نگهداری

این محصول را در دمای خشک و خنک و به دور از تابش نور مستقیم خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

 


 

قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای افراد دارای عارضه‌های زیر مناسب است:

  •  موهای شکننده و نازک
  • ناخن‌های ضعیف و شکننده
  • پوست تیره و پیر
  • درد مفاصل و استخوان

 


 

 یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان 60 عددی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان

ترکیبات

مقدار در 3 عدد قرص

درصد نیاز مصرف روزانه

کلاژن هیدرولیز شده

2500 mg

**

بیوتین

4999 µg

**

ویتامین C

100mg

**

 

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

 

 

قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان 60 عددی
قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;