در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لوسیون رولی ضد آفتاب پریم مناسب برای انواع پوست با SPF50

Roll-On Sunscreen Lotion Spf50

شناسه محصول: 819432
شناسه محصول: 819432
دسته بندی: ضد آفتاب
تولید کننده: پریم - Prime پریم - Prime
آماده ارسال
279,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

برند داخلی پریم در سال 1396 توسط دکتر اخوی تاسیس شد و توانست در زمانی کوتاه رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. این برند ایرانی فعالیت خود را  با هدف تولید محصولات با کیفیت با توجه به معضلات پزشکی برای مراقبت از پوست آغاز کرد. در فرمولاسیون محصولات پریم ترکیبات منحصر به فردی به کار رفته که مورد تایید متخصصین پوست قرار گرفته است. این نیز گفتنی است که پریم موفق به کسب گواهینامه‌های SASO،ISO و HALAL شده است. علاوه بر این  محصولات پریم با برندهای مطرح اروپایی برابری می‌کند و با قیمتی مناسب عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین محصولات موجود در سبد فروش پریم را با نام لوسیون رولی ضد آفتاب پریم مناسب برای انواع پوست با SPF50 معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از متخصصین پوست تاکید بسیاری بر استفاده از ضدآفتاب دارند چرا که هنوز اغلب افراد به ضرورت استفاده از ضد آفتاب پی نبرده‌اند و از فواید مصرف آن بی‌خبرند. قرار گرفتن زیر نور آفتاب مضرات زیادی برای پوست به همراه دارد؛ پیری زودرس، چین و چروک عمیق، ایجاد لک‌های قهوه‌ای و کک و مک، آفتاب سوختگی، بروز بیماری‌های پوستی نظیر سرطان پوست از عوارض قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید است. قطعا با بیان این عوارض به ضرورت استفاده از ضد آفتاب پی برده‌اید. این نکته نیز گفتنی است که ضد آفتاب‌های با اس پی اف بالای 30 قدرت بالایی در محافظت از پوست در برابر انواع اشعه‌های مضر خورشید دارند. لوسیون رولی ضد آفتاب پریم مناسب برای انواع پوست با SPF50 از جمله محصولات مراقبت از پوستی است که همچون سپری از پوست در مقابل انواع پرتوهای مضر محافظت می‌کند.

لوسیون رولی ضد آفتاب پریم چه تاثیری روی انواع پوست می‌گذارد؟

لوسیون ضد آفتاب پریم با +SPF50 از فیلترهای حفاظتی قوی برخوردار است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB به خوبی محافظت می‌کند. در فرمولاسیون منحصر به فرد لوسیون رولی ضد آفتاب پریم ویتامین، مواد مغذی و مواد آبرسانی وجود دارد که موجب شادابی و طراوت پوست شده و از بروز خشکی، چین و چروک و آفتاب سوختگی پیشگیری می‌کند. لوسیون رولی ضد آفتاب پریم دارای بافتی سبک و فاقد چربی است بنابراین برای استفاده مداوم و روزانه بسیار مناسب بوده و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. اینکه نیز گفتنی است که ضد آفتاب مورد بحث یک محصول مناسب برای ورزشکاران، افراد پر تحرک و حتی کودکان است زیرا در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و ماندگاری نسبتا بالایی روی پوست دارد.

ترکیبات موجود در لوسیون رولی ضد آفتاب پریم

مواد موثره موجود در لوسیون رولی ضد آفتاب پریم عبارتند از: آب,هوموسالات, گلیسیرین, پروپیلن گلیکول, دی اکسید تیتانیوم, اکتو کرایلن, بوتیلن گلیکول, ایزودست-6,  اولت-10, آلومینا, استئارات آلومینیوم, سایمتیکون, آلکیل بنزوات, پلی هیدروکسی استئاریک اسید, استئاریک اسید, دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزوئیل هگزیل بنزوات, پلی گلیسریل-5 دی اولئات, ستئارت -2, پروتئین هیدرولیز شده ابریشم, دی آزولیدینیل اوره, فنوکسی اتانول, پی ای جی -120 متیل گلوکز دی اولئات, استایرن/آکریلات کوپلیمر, پلی آکریل آمید, ایزوپارافین, لورت-7, توکوفریل استات, نیکوتینامید.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی ترکیبات موثر موجود در این محصول را آورده‌ایم:

دی اکسید تیتانیوم

از فیلترهای به کار رفته در این ضد آفتاب تیتانیوم دی اکساید است که از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض بوده که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. گفتنی است که تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند(EWG).

هوموسالات

هوموسالات از جمله فیلترهای اشعه UVB و حلال در چربی است که با جذب اشعه UVB از پوست در برابر این اشعه محافظت می‌کند.  

اکتوکریلن

اکتوکریلن (‌Octocrylene) فیلتر بعدی به کار رفته در ضد آفتاب رولی پریم یک ترکیب شیمیایی جذب‌کننده اشعه UVB و UVA2 و پایدار در برابر نور خورشید است. این ماده علاوه بر خاصیت مرطوب‌کنندگی، اثر و پایداری دیگر فیلترهای شیمیایی را افزایش می‌دهد .

ویژگی‌های لوسیون رولی ضد آفتاب پریم

  • محافظت بالا از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB
  • حاوی ویتامین B3 و ترکیبات مرطوب کننده
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • دارای بافتی سبک و فاقد چربی
  • مناسب برای همین سنین

مزایای مصرف  لوسیون رولی ضد آفتاب پریم

مهم‌ترین مزیتی که در این ضد آفتاب به چشم می‌آید شکلی رولی آن است که استفاده از آن را آسان کرده است. همانطور که می‌دانید هر دو ساعت یک بار باید مجددا از ضد آفتاب استفاده کرد انجام این کار در خارج از منزل کمی دشوار است بنابراین بسیاری از افراد از تجدید ضد آفتاب خود منصرف می‌شوند.  لوسیون رولی ضد آفتاب پریم این مشکل را برطرف کرده و افراد به ویژه ورزشکاران و کودکان به راحتی و بدون دخالت دست می‌توانند از آن استفاده کنند. از دیگر مزایای مصرف  لوسیون رولی ضد آفتاب پریم برخورداری آن از ترکیبات خاص و بافت سبک و فاقد چربی آن است.

نحوه مصرف لوسیون رولی ضد آفتاب پریم

 قبل از استفاده از لوسیون رولی ضد آفتاب پریم به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

استفاده از لوسیون رولی ضد آفتاب پریم برای چه افرادی مناسب است؟

لوسیون رولی ضد آفتاب پریم دارای بافتی سبک و فاقد چربی و رنگ است بنابراین گزینه‌ای مناسب برای تمام افراد در سنین مختلف با انواع پوست است.

لوسیون رولی ضد آفتاب پریم مناسب برای انواع پوست با SPF50

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی 

شرکت Prime با خلاقیت در تولید لوسیون رولی ضد آفتاب پریم مناسب برای انواع پوست با SPF50 محصولی را عرضه کرده که علاوه بر محافظت و تقویت پوست به سبب رولی بودن و سهولت در استفاده محبوبیت زیادی را در میان مشتریان کسب کرده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس