در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای پوست چرب با SPF50+

Oily Skin Invisible Sunscreen Cream Gel SPF50

شناسه محصول: 822297
شناسه محصول: 822297
دسته بندی: ضد آفتاب
آماده ارسال
285,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست چرب و مستعد آکنه
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ساین اسکین؛ این عضو تازه نفس شرکت آوندفر با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولات مراقبت از پوست مرغوب و با کیفیتی را تولید و عرضه می‌کند. ساین اسکین توانسته با تکیه بر علم داروسازان خبره، در لابراتوارهای حرفه‌ای ایران و همچنین به کارگیری مواد اولیه درجه یک اقدام به تولید محصولات متنوعی از جمله کرم‌های آبرسان و ضد‌آفتاب کند. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محصولات مراقبتی و با کیفیت این برند ایرانی را با نام ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای پوست چرب با SPF50+ معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها محصولات مراقبتی هستند که وجود آن‌ها در روتین مراقبت از پوست جز ضروریات است. حتما این سوال برای شما هم مطرح شده که به طور کلی ضد آفتاب‌ها چه کاربردی دارند؟ در پاسخ باید بگوییم که دو طیف از پرتوهای نور خورشید با نام UVA  و UVB در برخورد با پوست با افزایش دمای سطح و عمق آن موجب آسیب دیدن سطحی تا شدید آن می‌شوند. کاربرد ضد آفتاب‌ها این است که از پوست در مقابل این اشعه‌ها محافظت کنند و موجب حفظ سلامت و شادابی پوست شوند. ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای پوست چرب با SPF50+ یک محافظ قوی در برابر پرتوهای مضر آفتاب است که می‌تواند از پوست‌ها مستعد آکنه در برابر اشعه‌های خورشید مراقبت کند.

نحوه تاثیرگذاری ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد روی پوست چگونه است؟

 ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین از +SPF 50 برخوردار است بنابراین می‌تواند محافظت خوبی از پوست در مقابل  پرتوهای UVA  و UVB و نور مرئی ارائه دهد. بافت ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد فوق‌العاده سبک و فاقد چربی است و استفاده از آن موجب براق شدن پوست نمی‌شود و ظاهری مات و مخملی را برای افرادی با پوست چرب به ارمغان می‌آورد. این محصول ساین اسکین به سرعت جذب پوست شده و در مقابل تعریق نیز مقاومت خوبی دارد.

ترکیبات موجود در ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد

مواد اولیه ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین عبارتند از: اکتینوکسات ، اکتوکریلن ، آووبنزن ، تیتانیوم دی اکساید ، پلی سوربات ، سوربیتان مونو استارات ، دایمتیکون ، کربومر ، تری اتانول آمین ، متیل پارابن ، پروپیل پارابن ، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد را آورده‌ایم:

اکتینوکسات

اولین فیلتر ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین اکتینوکسات است. این ماده فیلتر اشعه UVB است که با جذب این اشعه از پوست محافظت می‌کند.

اکتوکرایلن

اکتوکریلن (‌Octocrylene) دیگر فیلتر موجود در ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین است که یک ترکیب شیمیایی جاذب اشعه UVB و UVA2 و پایدار در برابر نور خورشید بوده و علاوه بر خاصیت مرطوب‌کنندگی قادر است اثر و پایداری دیگر فیلترهای شیمیایی را نیز افزایش دهد و در کنار آووبنزن محافظت خوبی در برابر اشعه UVA (عامل اصلی سرطان و پیری پوست) ایجاد کند.

آووبنزن

این ترکیب ضمن اینکه از پوست در برابر موج‌های نوری UVB نگهداری می‌کند بلکه باعث بازتاب و پخش موج‌های نوری UVA نیز می‌شود. این در حالی است که آووبنزن در مدت ۳۰ دقیقه در برخورد با نور آفتاب شکسته خواهد شد، بنابراین باید برای پایداری آن از اکتوکرایلن استفاده کنند.

تیتانیوم دی اکساید

این ماده برای احساس سبکی روی پوست به صورت اولترافاین تهیه شده است و در نقش فیلتر فیزیکی در این محصول عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی‌ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض است که با بازتاب اشعه فرابنفش از پوست محافظت می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

کربومر (Carbomer)

از دیگر مواد به کار رفته در ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین کربومر است. که می‌تواند فرمولاسیون‌های مایع را به فرم ژل درآورد به طوری که روی پوست چسبناک نبوده و حس خوشایندی ایجاد کند.

ویژگی‌های ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد

  • حفاظت از پوست در مقابل انواع پرتوهای مضر نور آفتاب
  • پیشگیری از ایجاد لک‌‌های پوستی
  • دارای بافتی فاقد چربی و سبک
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست

مزایای مصرف ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد

از مهم‌ترین مزایای  ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین بافت ژلی سبک و فاقد چربی آن است که در هنگام استفاده موجب احساس ناخوشایند سنگینی، چرب و چسبناک شدن پوست نمی‌شود.

نحوه مصرف ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

استفاده از ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد برای چه افرادی مناسب است؟

 ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین گزینه‌ای عالی برای افرادی با پوست چرب است که به دنبال یک ضدآفتاب با بافتی سبک و مقاوم در برابر تعریق هستند. ضمن اینکه این محصول فاقد چربی و رنگ بوده بنابراین برای مصرف روزانه آقایان و بانوانی که علاقه‌ای به استفاده از کرم‌های رنگی ندارند نیز مناسب است.

خرید ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای پوست چرب با SPF50+

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین مدل ساین شیلد مناسب برای پوست چرب با SPF50+ یکی از بهترین ضدآفتاب‌های داخلی برای افرادی با پوست چرب است که ضمن مراقبت از پوست در مقابل آفتاب بافتی سبک و فاقد چربی دارد که به خوبی در مقابل تعریق و شست و شو مقاوم است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس