0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Unique Sun Care SPF50

لوسیون ضد آفتاب درمایوینک مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا: 822430
شناسه کالا: 822430
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
626,750 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: لوسیون ضد آفتاب درمایوینک مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده روزانه از لوسیون ضد آفتاب شما را از  آسیب‌های قابل مشاهده که بعداً در پوست ایجاد می‌شوند، نجات می‌دهد. کرم ضد آفتاب به خوبی از تمامی پوست‌ها محافظت می‌کند. کسانی که پوست تیره‌تری دارند، ملانین موجود در پوست آن‌ها از ایجاد آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند، اما همچنان باید از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش محافظت نمایند.

لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50 دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و بافت کاملا سبکی دارد، از این رو مانع از ایجاد برق افتادگی و حس سنگینی در پوست می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از داروخانه آنلاین تهیه کرده و در روتین روزانه پوست خود از آن استفاده نمایید. برای آشنایی بهتر شما با لوسیون ضد آفتاب Dermaunique، در ادامه نحوه اثرگذاری آن بر پوست و مزایای استفاده از آن را برایتان شرح داده‌ایم. مطالب را به خوبی تا انتها مطالعه فرمایید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

برای محافظت از پوست صورت در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، این نکته بسیار حائز اهمیت است که از  لوسیون ضد آفتاب استفاده نمایید. ضد آفتاب به جلوگیری از آفتاب سوختگی کمک می‌کند و مانع از بروز زودرس علائم پیری (مانند چین و چروک) می‌شود.

کرم‌های ضد آفتاب همچنین به کاهش خطر سرطان پوست نیز کمک کرده و سلامت پوست شما را تضمین می‌کنند. از سویی دیگر این محصولات مانع از رسیدن اشعه‌ی ماوراء بنفش (UV) به اعماق سلول‌های پوستی می‌شوند. همچنین با ترکیبات منحصر به فردی که دارند از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید و همچنین دیگر عوامل محیطی به خوبی مراقبت می‌کنند.

لوسیون ضد آفتاب Dermaunique مناسب برای انواع پوست با SPF50، دارای بافت سبکی بوده و به محافظت از پوست شما در برابر عوامل آسیب‌زننده کمک بسزایی می‌کند. این محصول را می‌توانید به آسانی از داروخانه آنلاین تهیه کرده و به صورت روزانه از آن استفاده نمایید.

 


 

نحوه اثرگذاری لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50

لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50، دارای فرمولاسیون مخصوص به خود بوده و به دلیل بافت سبکی که دارد مانع از ایجاد حس سنگینی روی پوست می‌شود.

این محصول میزان ترشح چربی از غدد چربی پوست را به خوبی کنترل کرده و از این طریق از ایجاد جوش و آکنه روی سطح پوست شما جلوگیری می‌کند. از سویی دیگر این لوسین ترشح ملانین در پوست را کاهش داده و سبب کمرنگ شدن لکه‌های پوستی می‌شود و از ایجاد آفتاب سوختگی نیز جلوگیری می‌کند.

دارای ترکیبات آبرسان بوده و مانع از دهیدراته و پوسته پوسته شدن پوست می‌شود. همچنین خواص تسکین‌دهندگی داشته و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و از این طریق، از بروز پیری و همچنین ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50

  • از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می‌کند.
  • لک‌های پوستی را مهار کرده و سبب شفاف شدن آن می‌شود.
  • دارای فیلترهای شیمیایی و فیزیکی است.
  • میزان ترشح چربی از غدد چربی پوست را کنترل می‌کند.
  • فاقد هرگونه مواد مضر و حساسیت‌زا مانند پارابن، الکل و عطر است.
  • در ترکیبات خود عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E دارد.
  • از ایجاد چین و چروک روی سطح پوست جلوگیری می‌کند.
  • بدون رنگ بوده و بافتی کاملا سبک دارد.
  • خواص آبرسانی و مرطوب‌کنندگی داشته و مانع از دهیدراته شدن پوست می‌شود.
  • تسکین‌دهنده و التیام‌بخش پوست است.
  • حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی است.
  • برای افراد با انواع پوست‌ها مناسب است.

 


 

مزایای مصرف لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، لوسیون ضد آفتاب Dermaunique مناسب با SPF50 با ترکیبات ویژه‌ای که دارد، ویژگی‌های فراوانی داشته و مانع از ایجاد آسیب به پوست از طریق اشعه‌های مضر خورشید می‌شود. در ادامه برای شناخت بهتر این محصول، برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این لوسیون را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • میزان چربی پوست را به خوبی کنترل کرده و از این طریق مانع از ایجاد جوش و آکنه روی سطح پوست می‌شود.
  • برخی از ترکیبات موجود در این محصول سبب آبرسانی به پوست شده و مانع از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می‌شود.
  • خواص تسکین‌دهندگی داشته و با حذف رادیکال‌های آزاد، از بروز پیری و همچنین ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کند.
  • لوسیون ضد آفتاب درمایونیک با کاهش ترشح ملانین در پوست، سبب کاهش لکه‌های پوستی شده و از ایجاد آفتاب سوختگی نیز جلوگیری می‌کند.
  • این ضد آفتاب فاقد رنگ بوده و بافتی کاملا سبک دارد و پس از استفاده مانع از ایجاد سفیدک، احساس سنگینی و برق افتادگی در پوست می‌شود.

نحوه مصرف لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50

شایان ذکر است که پیش از استفاده از لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50، لازم است که صورت خود را به خوبی بشویید.

برای انجام این کار ابتدا پوست صورت خود را با آب ولرم نم‌دار کرده و سپس مقداری از شوینده مخصوص نوع پوست خود را به صورت زده و به آرامی به مدت 1 الی 2  دقیقه ماساژ دهید تا به خوبی کف کند، پس از آن به خوبی صورتتان را آبکشی کرده و به کمک دستمال کاغذی یا حوله آن را خشک نمایید.

اکنون مقداری از ضد آفتاب را روی انگشت دست خود قرار داده و به صورت بزنید و با انجام حرکت دورانی آن را به خوبی در تمامی نواحی صورت پخش کنید تا جذب شود. توصیه می‌شود که ضد آفتاب را حداقل 30 دقیقه پیش از آن که در معرض نور خورشید قرار بگیرید، استفاده نمایید.

همچنین برای گرفتن نتیجه بهتر از این محصول لازم است هر 2 الی 4 ساعت آن را تمدید کرده تا بیشترین اثر مثبت را روی پوست صورت شما بگذارد.

 


 

لوسیون ضد آفتاب درمایونیک با SPF50 برای چه کسانی مناسب است؟

لوسیون ضد آفتاب درمایونیک با SPF50، برای آقایان و بانوان بزرگسال و همچین انواع پوست مناسب بوده و دارای بافتی کاملا سبک است و پس از استفاده مانع از برق افتادن پوست می‌شود.

 


 

ترکیبات لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50

لوسیون ضد آفتاب درمایونیک مناسب برای انواع پوست با SPF50، دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB نور خورشید محافظت می کند. در ادامه برخی از مواد تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • انواع موثر فیلترهای ضد آفتاب با حداکثر حفاظت
  • عصاره آلوئه ورا
  • ویتامین E
  • آنتی اکسیدان‌های قوی

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

لوسیون ضد آفتاب درمایوینک مناسب برای انواع پوست با SPF50
لوسیون ضد آفتاب درمایوینک مناسب برای انواع پوست با SPF50
قیمت:
626,750 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;