0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماساژور

Dual Head Massager MT30

ماساژر برقی بدن بریسک مدل MT30

شناسه کالا: 824616
شناسه کالا: 824616
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماساژر برقی بدن بریسک مدل MT30
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بعد از یک روز کاری سخت، ماساژ بدن می‌تواند به کاهش درد عضلات و گرفتگی آن‌ها کمک کند. اگر شما هم در طول روز پشت میز می‌نشینید یا ساعت‌های طولانی رانندگی می‌کنید؛ ممکن است با درد گردن، کمر و گرفتگی عضلات مواجه شوید. در این موارد استفاده از یک ماساژور چند کاره می‌تواند در رفع خستگی شما موثر باشد.

ماساژر برقی بدن بریسک مدل MT30 یک ماساژور سه کاره است که با طراحی ارگونومیک و زیبا ساخته شده است. این ماساژور دارای سه عملکرد لاغری، درمانی و ریلکسیشن بوده و قادر است بدن شما را با درجات مختلف قدرتی ماساژ دهد. بنابراین درد عضلات و گرفتگی آنها را به طور موثری کاهش می‌دهد و در لاغری شما موثر است.

 


 

 مشخصات و عملکرد ماساژر برقی بدن بریسک مدل MT30

ماساژر برقی بدن بریسک یک ماساژور حرفه ای با طراحی ارگونومیک و دسته‌های بلند است تا در هنگام ماساژ دادن، کاربری راحت‌تری را تجربه کنید و دستانتان خسته نشود. این ابزار، دارای دو سری است که به صورت ضربه‌ای ماساژ می‌دهد و با توجه به دکمه‌هایی که روی بدنه خود دارد، به شما امکان می‌دهد سه عملکرد مختلف برای دستگاه تنظیم کنید.

درواقع این ماساژور 3 حالت مختلف ماساژ ارائه می‌دهد و یکی از آن‌ها حالت Soft است که ضربه‌های ملایم و آرامی ‌دارد و بیشتر برای رفع خستگی و کوفتگی ناشی از کار در طول روز استفاده می‌شود. حالت دوم، حالت Energy با ضربه‌های مثلثی شکل است که نسبت به حالت اول سرعت بالاتری دارد. این حالت به افزایش جریان خون در بدن کمک کرده و از این طریق، گرفتگی و اسپاسم عضلات و ماهیچه‌ها را برطرف می‌کند. حالت سوم، حالت Pulse است که سرعت بیشتری نسبت به دو حالت قبل دارد و قابل تنظیم شدت ماساژ است. این حالت نیز باعث افزایش گردش خون در بدن و حذف بهتر سموم می‌شود.

در ادامه باید اشاره کنیم که این دستگاه به اشعه مادون قرمز مجهز شده است که باعث ایجاد گرما در هنگام ماساژ می‌شود. این امر به بهبود گرفتگی و اسپاسم عضلات کمک زیادی می‌کند و موجب افزایش گردش خون می‌شود. برخورداری از 4 برنامه مختلف و 5 سرعت متفاوت به شما امکان می‌دهد بهترین ماساژ را با این دستگاه تجربه کنید.

 


 

ماساژر برقی بدن بریسک برای چه افرادی مناسب است؟

اگر در طول روز بر اثر کار و فعالیت زیاد خسته می‌شوید و فشار زیادی را تحمل می‌کنید، ماساژر برقی بدن بریسک می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. همچنین اگر جریان خون در بدنتان کم است و مدام خسته و بی رمق هستید، می‌توانید از این دستگاه جهت ماساژ و بهبود گردش خون خود استفاده کنید.

در واقع این دستگاه با افزایش جریان خون در رگ‌ها و ایجاد گرما توسط اشعه مادون قرمز، خون بیشتری را بین عضلات و ماهیچه‌ها به جریان می‌اندازد و از این طریق، اسپاسم و گرفتگی عضلانی را کاهش می‌دهد. بنابراین برای افرادی که تمرین‌های سخت ورزشی انجام داده‌اند و دچار درد و گرفتگی هستند نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 


 

نحوه استفاده از ماساژر برقی بدن بریسک

برای استفاده از ماساژر برقی بدن بریسک ابتدا دو سری دستگاه را روی آن قرار دهید. سری‌ها را به صورت چرخشی نصب کنید و از فشار دادن آن‌ها خودداری کنید. سپس دو شاخه را به پریز متصل کرده و دستگاه را به وسیله دکمه تعبیه شده روی آن روشن کنید. سپس دستگاه را به آرامی ‌روی بدن قرار داده و ماساژ را شروع کنید.

با استفاده از دکمه‌های روی دستگاه می‌توانید اشعه مادون قرمز و شدت ماساژ را تنظیم کنید. ضمن اینکه این دستگاه به شما امکان می‌دهد 4 برنامه مختلف و 5 سرعت متفاوت را امتحان کنید تا نتیجه بهتری از ماساژ داشته باشید.

توجه داشته باشید که:

  • از ماساژ طولانی مدت یک ناحیه از بدن خودداری کنید و حرکت را به صورت دورانی انجام دهید.
  • قبل از اتصال ماساژور به برق، از خاموش بودن این دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • هیچگاه دستگاه را در حالت روشن روی زمین قرار ندهید.

برای خرید این ماساژور حرفه ای دارای مادون قرمز، می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات لازم در رابطه با مشخصات، اقدام به خرید اینترنتی کنید.

 


 

ویژگی‌های ماساژر برقی بدن بریسک

  • وزن سبک و ابعاد متناسب
  • طراحی ارگونومیک، دارای دسته‌های بلند جهت استفاده راحت‌تر
  • مناسب برای لاغری، ریلکسیشن و درمانی
  • قابل استفاده برای مصارف خانگی و مراکز درمانی
  • دارای 3 عملکرد مختلف با تنظیم شدت ماساژ
  • مجهز به اشعه مادون قرمز و ایجاد گرما به هنگام ماساژ
  • توان 50 وات
  • جنس بدنه پلاستیک مقاوم
  • مجهز به 4 برنامه مختلف و 5 سرعت متفاوت
  • عملکرد ضربه ای
  • بهبود گردش خون در بدن و تسکین درد و گرفتگی عضلات
  • مجهز به کلید روشن و خاموش
  • مجهز به سیستم خاموشی خودکار

 


 

مزایای استفاده از ماساژر برقی بدن بریسک

یکی از مزیت‌های ماساژر برقی بدن بریسک مدل MT30 که در بالا به آن اشاره شد، برخورداری از حالت‌های مختلف ماساژ است که به شما امکان می‌دهد ماساژ بهتری را تجربه کنید و خستگی ناشی از کار زیاد را برطرف کنید. این دستگاه با اشعه مادون قرمز خود، گرمای ملایمی ‌در بدن ایجاد می‌کند که موجب افزایش گردش خون و درنتیجه بهبود درد و گرفتگی می‌شود.

از دیگر مزیت‌های این ماساژور این است که از سیستم خاموشی خودکار برخوردار است که در صورت عدم استفاده پس از چند دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود. این ویژگی در مصرف برق کمتر و عمر بیشتر دستگاه بسیار موثر است. ناگفته نماند که طراحی این محصول به گونه‌ای است که کار با آن را بسیار راحت کرده و به خاطر وزن سبکی که دارد، نگران خستگی دستتان بر اثر ماساژ طولانی مدت نیستید.

 

 

ماساژر برقی بدن بریسک مدل MT30
ماساژر برقی بدن بریسک مدل MT30
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;