0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Water Sleeping Mask Eye

ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک

شناسه کالا: 824935
شناسه کالا: 824935
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
383,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک یکی از انواع محصولات مراقبتی است که در آخرین مرحله از کارهای روزانه استفاده می‌شود تا در زمان استراحت، جادوی خودش را بر پوست شما اعمال کند.

برند معتبر ژنوبایوتیک، یک کمپانی ایرانی است که در زمینه محصولات مراقبی فعالیت دارد و با هدف زنده کردن سلول‌های پوست، محصولات متنوع و گوناگونی را روانه بازار کرده است. یکی از محصولات مراقبتی و با ارزش این برند، ماسک خواب شب مخصوص دور چشم Water Sleeping Mask Eye است.

در این مقاله به بررسی و توضیح در مورد این محصول پرداخته‌ایم؛ لازم به ذکر است که محصول ذکر شده با قیمتی مناسب در داروخانه آنلاین صبا عرضه می‌شود؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک بر پوست چگونه است؟

پوست اطراف چشم به سبب حساس و نازک بودن بیش از سایر نواحی در معرض آسیب و مشکلات پوستی از جمله چین و چروک و پیری زودرس قرار دارد. لذا مراقبت از آن از موارد ضروری و مهم به شمار می‌آید تا سبب احیا و زنده شدن پوست شود. برند ژنوبایوتیک، این برند محبوب داخلی، با بهره‌گیری از متریال باکیفیت، ماسکی برای دور چشم تولید کرده تا در زمان استراحت، مانند یک معجزه‌گر شادابی و طراوت را به پوست دور چشم بازگرداند.

ویتامین‌های موجود در ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک به تقویت و تغذیه پوست کمک کرده و با استفاده مداوم شاهد زیبایی و شادابی دوچندان پوست می‌شوند.

 


 

ترکیبات موجود در ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک

مواد اولیه به کار رفته در این ماسک شب دور چشم ژنوبایوتیک عبارت است از:

سدیم هیالورونات، عصاره مروارید، 3-O- اتیل آسکوربیک اسید،ویتامین E، نیاسین آمید، هگزانویل دی پپتاید-3 نورلئوسین استات و لسیتین، گلیسیرین، ویتامین C، آمونیوم آکریلویل دی متیل تورات/ وی پی کوپلیمر، آکریلات/ سی 10-30 آلکیل آکریلات، کراس پلیمر، توکوفریل استات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، عصاره میوه خیار، عصاره برگ آلوئه ورا، استئارات 20- و N- هیدروکسی سوسینیمید و کرایسین و پالمیتویل تری پپتاید-1 و پالمیتویل تترا پپتید-7، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.آ، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک

 پرداخته‌ایم:

عصاره مروارید

پودر مروارید از مروارید داخل صدف به دست می‌آید و ماده‌ای ارزشمند و گران‌بها در محصولات مراقبت از پوست و زیبایی محسوب می‌شود. این ماده موجب احیای سلول‌های جدید پوستی می‌شود و میزان کلاژن مورد نیاز برای سفت شدن پوست را افزایش می‌دهد. پودر مروارید، حاوی کلسیم، پروتئین، ویتامین و آمینو اسیدهاییست که برای انواع پوست‌ها مناسب است و موجب درمان و افزایش قابلیت ارتجاعی و زیبایی و بهبود التهاب پوست می‌شود.

گلیسیرین

گلیسیرین رطوبت لایه‌های زیرین پوست را جذب نموده و به لایه سطحی یعنی اپیدرم می رساند؛ بنابراین خطر ایجاد چین‌و‌چروک کاهش یافته و پوست حالتی نرم و صاف خواهد داشت.

عصاره میوه خیار

خیار این توانایی را دارد که کبودی دور چشم را کاهش دهد. آنتی اکسیدان‌ها و سیلیس موجود در خیار در جوان سازی بخش‌های تیره پوست موثر هستند. ویتامین ث و کافئین اسید دو آنتی اکسیدان موجود در خیار هستند. زمانی که این دو ماده مغذی روی پوست شما قرار بگیرند، تاثیرات مثبتی از جمله درخشندگی و جوان سازی را برای پوست شما به ارمغان خواهند آورد.

عصاره برگ آلوئه ورا

ژل موجود در گیاه آلوئه ورا یک لایه بردار طبیعی و فوق‌العاده برای پوست است‌ و کاهش نشانه‌های بیماری‌های پوستی را نیز به دنبال دارد. عصاره این گیاه با رطوبت رسانی فوری و حفظ این رطوبت، موجب نرم و لطیف شدن پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک

  • روشن کننده و رفع تیرگی پوست دور چشم
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست دور چشم
  • حاوی عصاره خیار و هیالورونیک اسید
  • تغذیه و تقویت پوست دور چشم
  • سفت کننده و استحکام‌بخش پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • حاوی ویتامین C و E

 


 

مزایای استفاده از ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک چیست؟

از اساسی‌ترین موارد برای حفاظت از پوست حساس دور چشم، آبرسانی عمیق به سلول‌ها است. هیالورونیک اسید موجود در ساختار ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک، یک آبرسان فوق قوی و با نفوذ به عمق پوست و حفظ رطوبت سلولی، یک محافظ و نگهبان برای پیشگیری از بروز چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم محسوب می‌شود.

 ویتامین C و E که یک نوع آنتی اکسیدان به شمار می‌آیند، از موارد اساسی و مهم برای کمک به ساخت کلاژن پوست هستند؛ وجود این ویتامین‌ها در ساختار این ماسک شب موجبات ساخت کلاژن را فراهم کرده، و جوانی از دست رفته پوست را بازمی‌گردانند. این نیز گفتنی ست که عصاره‌های به کار رفته در ترکیبات محصول ذکر شده سبب تسکین و التیام بخشیدن به پوست می‌شود؛ بنابراین یک ماسک فوق العاده برای استفاده شبانه و بهره بردن از مزایای ویژه و خاص آن به شمار می‌آید.

نحوه مصرف ماسک شب دور چشم ژنوبایوتیک

 

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • مقداری از ماسک را روی پوست اطراف چشم خود بریزید
  • با سر انگشتان خود ماسک را به طور ملایم و آرام آرام به سمت خارج ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • از برخورد با هرگونه زخم‌های پوستی جلوگیری شود
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک برای چه افرادی مناسب است؟

ماسک‌های صورت حاوی مواد مختلفی هستند، که هدف آن‌ها رفع عوارض پوستی و آبرسانی پوست است. افراد با هر نوع پوستی می‌توانند با استفاده از ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک Water Sleeping Mask Eye از دهیدراته شدن پوست و بروز چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم پیشگیری کرده و داشتن پوستی بی نقص، شاداب و جوان را تجربه کنند.

 

ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک
ماسک خواب شب مخصوص دور چشم ژنوبایوتیک
قیمت:
383,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;