0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Keratin After bath Hair Mask

ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

شناسه کالا: 819877
شناسه کالا: 819877
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
264,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

انجام مداوم دکلره و رنگ روی مو، باعث ایجاد خشکی و شکنندگی ساقه آن می‌شود. استفاده از یک تقویت کننده و نرم کننده مناسب با نوع مو، نقش موثری در حفظ سلامت و لطافت موهای شما دارد.

ماسک مو به دلیل خاصیت آبرسانی که دارد، به سرعت جذب مو شده و آب از دست رفته آن را جبران کرده و از این طریق به بهبود سلامت آن کمک بسزایی می‌کند. این ماسک‌ها مانع از گره خوردن و وز شدن مو شده و درخشندگی مو را افزایش می‌دهند.

ماسک مو بعد از حمام کلینیک کیندی با دارا بودن کراتین در ترکیبات خود، به ترمیم بافت آسیب دیده مو کمک کرده و شکنندگی و خشکی آن را از بین می‌برد. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با ماسک کلینیک کیندی، آن را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری و ویژگی‌های آن را برایتان شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

 


 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک مو نوعی تقویت کننده و نرم کننده مو بوده و برای آبرسانی و بهبود سلامت کلی مو مناسب است. ماسک‌های مو در ترکیبات خود انواع روغن‌ها و کره‌های طبیعی و همچنین عصاره‌های گیاهی را داشته و به حفظ رطوبت مو کمک می‌کنند. از سویی دیگر این ماسک‌ها مواد مغذی را به فولیکول‌های مو رسانده و باعث تقویت ساختار آن می‌شوند.

ماسک مو می‌تواند به ترمیم آسیب‌های ناشی از حالت دادن مو با گرما، انواع رنگ و دکلره کمک کند. استفاده از ماسک‌های مو به عنوان بخشی از روال مراقبت از مو می‌تواند سلامت پوست سر شما را بهبود بخشیده و موهای شما را تقویت کند.

ماسک مو بعد از حمام کلینیک کیندی با ترکیبات ویژه‌ای نظیر کراتین، به حفظ لطافت موها کمک کرده و سلامت آن‌ها را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید این ماسک را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و در روتین مراقبت مو خود استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی

ماسک مو بعد از حمام کلینیک کیندی (Cleanic) دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و نقش پر رنگی در حفظ سلامت مو دارد. مواد کراتینی موجود در ماسک مو بعد از حمام بدون سولفات کلینیک کیندی به صافی و لطافت مو کمک کرده و از وز شدن و ایجاد شکنندگی در آن جلوگیری می‌کند.

برخی از مواد تشکیل‌دهنده این ماسک از موها در برابر حرارت‌ها وسایلی مانند سشوار و اتو محافظت کرده و از آسیب رساندن به آن‌ها جلوگیری می‌کند. از آن جایی که ماسک کلینیک کیندی فاقد پارابن، سیلیکون و سولفات است، هیچ گونه آسیبی به بافت مو وارد نکرده و موجب نرمی و لطافت آن می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی

ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین یکی از محصولات بسیار عالی و کاربردی در داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها است. به همین منظور افراد بسیار زیادی از آن بهره می‌گیرند. چیزی که این محصول مراقبت از مو را از سایر محصولات دیگر متمایز می‌کند، ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. برخی از این ویژگی‌های منحصر به فرد عبارتند از:

  • حاوی مقادیر مشخصی کراتین در ترکیبات خود است.
  • خاصیت نرم‌کنندگی و درخشان‌کنندگی دارد.
  • برای موهایی که وز شده و خشک هستند مناسب است.
  • بافت آسیب دیده مو را ترمیم کرده و وز آن را رفع می‌کند.
  • از مو در برابر حرارت‌های وارد شده به آن محافظت می‌کند.
  • در ترکیبات خود سیلیکون ندارد.
  • فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا نظیر پارابن و سولفات است.
  • نیازی به آبکشی مجدد مو ندارد.
  • برای استفاده بیرون از حمام مناسب است.

 


 

مزایای مصرف ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی

همانطور که در بالا مطالعه کردید، ماسک مو بعد از حمام بدون سولفات کلینیک کیندی (Cleanic) دارای ویژگی‌های متعددی بوده و به در مسیر رسیدن به مویی سالم و درخشان به شما کمک می‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزایای استفاده از ماسک کلینیک کیندی را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • کراتین موجود در ماسک مو بعد از حمام کلینیک کیندی به صافی و لطافت مو کمک کرده و مانع از وز شدن و شکنندگی آن می‌شود.
  • برخی از ترکیبات موجود در این ماسک از مو در برابر حرارت‌های خارجی محافظت کرده و از آسیب رساندن به آن جلوگیری می‌کند.
  • ماسک کلینیک کیندی فاقد هرگونه مواد مضر نظیر پارابن، سولفات و سیلیکون است و به همین جهت به ساختار مو آسیبی وارد نمی‌کند.

نحوه مصرف ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی

جهت مصرف این محصول و دریافت نتیجه مطلوب، بهتر است قبل از هر چیزی با نحوه مصرف آن به خوبی آشنا شوید. پس از آن که از حمام بیرون آمدید، ابتدا خیسی موهای خود را با یک حوله لطیف بگیرید و پس از آن مقداری از ماسک مو بعد از حمام بدون سولفات کلینیک کیندی را کف دست ریخته و به موهای مرطوب خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب مو شود. پس از آن نیز موها را به کمک سشوار خشک کنید.

 


 

ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین برای چه کسانی مناسب است؟

ماسک مو بعد از حمام بدون سولفات کلینیک کیندی برای خانم‌ها و آقایانی که موهای آسیب دیده و خشک شده دارند مناسب است. ترکیبات موثر موجود در این ماسک از موها در برابر حرارت محافظت کرده و مانع از وز کردن آن می‌شود.

 


 

ترکیبات ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

ماسک مو بعد از حمام بدون سولفات کلینیک کیندی دارای خواص فراوانی بوده و وز موهای شما را برطرف می‌کند. این ماسک حاوی مقادیری کراتین بوده و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک بسزایی می‌کند.

 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین
ماسک مو بعد از حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین
قیمت:
264,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;