0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Micellar Water

میسلار واتر درمایونیک مناسب برای چشم و صورت

شناسه کالا: 818660
شناسه کالا: 818660
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
350,980 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: میسلار واتر درمایونیک مناسب برای چشم و صورت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

میسلار واتر درمایونیک مناسب برای چشم و صورت یکی از بهترین گزینه‌ها برای پاکسازی و آرایش حتی قسمت‌های حساس صورت و چشم است. این محصول فرمولاسیونی مناسب، بافت خنک‌کننده و آرام‌بخشی دارد و می‌تواند از تحریک پوست و چشم جلوگیری کند. شرکت تولیدکننده این میسلار واتر شرکت درمایونیک  Dermaunique بوده که آن را تحت لیسانس سوئیس تولید و بازار عرضه می‌کند. این میسلار واتر یک شوینده و پاک کننده بسیار قوی است و آرایش را بدون نیاز به شستشو از روی صورت به راحتی پاک می‌کند. همچنین این محصول از خشکی و کشیدگی پوست نیز جلوگیری خواهد کرد. برای خرید می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین اقدام کنید.

 


 

میسلار واتر چیست و چه کاربردی دارد؟

میسلار واتر یک شوینده و پاک کننده صورت است که با استفاده از تکنولوژی میسل، آلودگی‌ها، آرایش و چربی‌های زاید را از پوست حذف می‌کند. این محصول از طریق ترکیب آب و روغن برای خنثی کردن آلودگی‌ها و چربی‌ها کار می‌کند و معمولا برای پاکسازی پوست صورت استفاده می‌شود. با استفاده از میسلار واتر، پوست شما تمیز و نرم شده و آماده جذب محصولات مرطوب‌کننده و ترمیم‌کننده پوست می شود. شما برای تهیه یک برند عالی و خوب میسلار واتر می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین اقدام کنید.

اگر به دنبال محافظت از پوست پس از یک روز کاری، ورزشی یا معمولی هستید، میسلار واتر می‌تواند یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای شما محسوب شود. در ادامه درباره نحوه اثرگذاری میسلار واتر، مزایا و ویژگی‌های آن بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری میسلار واتر درمایونیک

میسلار واتر درمایونیک یک محصول پاک کننده پوست است. این محصول با بهره از تکنولوژی مسیل‌ها، تمامی آلودگی‌ها و چربی‌های و آرایش موجود روی پوست صورت را حذف و آن را از بین می‌برد. در واقع شما از میسلار واتر درمایونیک می‌توانید بدون نیاز به آب و صابون، پوست صورت خود را تمیز و پاکیزه کنید. این محصول با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد از تحریک پوست دور چشم جلوگیری می‌کند.

میسلار واتر با داشتن مواد ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی مانند آلوئه ورا، عصاره بابونه و عصاره‌های گیاهی، به پوست شما کمک می‌کند تا از التهاب‌ها و آسیب‌های ناشی از آلودگی و آرایش پاک شود و بهبود یابد. همچنین، این محصول برای پوست حساس و خشک بسیار مناسب است زیرا با تمیز کردن پوست، رطوبت آن را حفظ می‌کند.

علاوه بر این، میسلار واتر درمایونیک می‌تواند به پوست شما شادابی و نشاط را هدیه کند و طراوات پوست شما را در طول مدت روز حفظ نماید. اگر به دنبال محافظت از پوست خود هستید، این محصول یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

 

 


 

ویژگی‌های میسلار واتر درمایونیک

همانطور که در بالا مطالعه کردید، میسلار واتر درمایونیک می‌تواند برای پوست شما فواید بسیار زیادی داشته باشد. این محصول یکی از محصولات بسیار با کیفیت و عالیست که مصرف‌کنندگان بسیار زیادی پس از مصرف آن احساس رضایت کردند. برخی از ویژگی‌هایی که موجب محبوبیت و کیفیت بالای میسلار واتر درمایونیک می‌شود عبارت است از:

  • فاقد پارابن
  • کشور سازنده: ایران
  • حجم: 200 میلی لیتر
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • مناسب برای پوست های خشک و حساس
  • ضد التهابات پوستی
  • پاک کننده ملایم چشم و صورت
  • پاک کننده آرایش و دیگر آلودگی ها
  • حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان‌های قوی
  • حاوی عصاره بابونه، ترکیبات ضد التهاب و آنتی اکسیدان‌های قوی

 


 

مزایای مصرف میسلار واتر درمایونیک

میسلار واتر درمایونیک یکی از محصولات فوق‌العاده و با کیفیتی است که برای پوست مزایای بسیار زیادی به دنبال دارد. برخی از مزیت‌ها به شرح زیر است:

  1. میسلار واتر درمایونیک حاوی میسل‌های پاک کننده است که کثیفی‌ها و آرایش را با خود به خوبی جذب کرده و پوست را تمیز می‌کند.
  2. این محصول دارای خاصیت ضد التهابی است که به پوست حساس کمک می‌کند و از تحریکات خارجی مانند آلودگی و زیان‌های محیطی محافظت می‌کند.
  3. میسلار واتر درمایونیک حاوی عصاره بابونه است که به پوست نرمی و لطافت می‌بخشد و آن را تغذیه می‌کند
  4. این محصول یک آرامبخش عالی برای پوست صورت است. بنابراین افراد می‌توانند در طی روز جهت پاکسازی و آرامش بیشتر به پوست چندین بار از این محصول استفاده کنند. پوست دور چشم پوست حساسی دارد اما این محصول از آن محافظت می‌کند و مشکلی پیش نخواهد آورد.

نحوه مصرف میسلار واتر درمایونیک

برای استفاده از میسلار واتر درمایونیک، می‌توانید یک پنبه را با محصول خیس کرده و به آرامی روی پوست چشم و صورت خود بکشید. سپس با پنبه دیگر، پوست خود را خشک کنید. بهتر است از این محصول برای پاک کردن پوست چشم و صورت خود در طول روز استفاده کنید تا پوست شما همیشه تمیز و سالم باشد.

پس از مصرف میسلار واتر درمایونیک نیازی به شستشوی مجدد با آب و صابون نخواهید داشت. بنابراین شما به راحتی می‌توانید بدون دغدغه صورت خود را از آلودگی و هر گونه آلاینده‌ای با بهره از میسلار واتر پاک کنید. برای این منظور تنها به یک پنبه یا پد آرایش پاک‌کن و مقدار میسلار واتر نیاز خواهید داشت.

 

 


 

میسلار واتر درمایونیک برای چه کسانی مناسب است؟

میسلار واتر درمایونیک یک محصول عالی و فوق‌العاده هست که مناسب سنین بزرگسال و آقایان و خانم‌ها است. به همین منظور آقایان نیز جهت محافظت از پوست خود می‌توانند از این محصول در طی روز بهره بگیرند و سلامت پوست صورتشان را تضمین کنند. چرا که پوست صورت آقایان نیز در معرض آلودگی‌ها و آلاینده‌های خارجی قرار دارد.

به طور کلی میسلار واتر درمایونیک برای همه افرادی که به دنبال یک روش ساده برای پاک کردن آرایش خود هستند مناسب است. این افراد علاوه بر پاک کردن آرایش می‌توانند از این محصول برای آبرسانی به پوست نیز بهره بگیرند. این محصول حرفه‌ای و با کیفیت برای پوست‌های چرب، خشک، حساس و مختلط نیز قابل استفاده است و موجب پاک‌سازی عمیق منافذ پوست، حذف آرایش و آلودگی‌ها، ترمیم خطوط و چین و چروک پوست و افزایش نرمی و لطافت آن می‌شود. فرمولاسیون آن با رعایت PH ملایم، برای پوست‌های حساس و و مستعد حساسیت نیز مناسب است.

 


 

ترکیبات موجود در میسلار واتر درمایونیک

به طور کلی میسلار واتر درمایونیک دارای برخی ترکیبات خاص و مفید برای پوست است که برخی از آنها عبارتند از:

  • ترکیبات آنتی اکسیدان
  • بابونه
  • شوینده‌های ملایم میسلار

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

میسلار واتر درمایونیک مناسب برای چشم و صورت
میسلار واتر درمایونیک مناسب برای چشم و صورت
قیمت:
350,980 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;