0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Gentle Eye Make Up Remover

محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف

شناسه کالا: 300239
شناسه کالا: 300239
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

روش‌های زیادی برای پاک کردن آرایش چشم وجود دارد که شامل استفاده از شوینده، دستمال مرطوب، شیر پاک کن و صابون‌های قلیایی است. هر یک از این موارد، ممکن است به پوست نازک و حساس اطراف چشم آسیب وارد کند و موجب ایجاد لک و ناپایداری PH در این ناحیه شود.

بهترین شوینده و پاک کننده صورت برای زدودن آرایش، محلول آرایش پاک کن است که به صورت تخصصی برای این کار فرموله شده است. محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف، یکی از انواع آرایش پاک کن‌های تخصصی برای پاک کردن آرایش چشم است که به صورت دو فاز عرضه می‌شود.

 این محصول، قادر است انواع ریمل، کانسیلر، خط چشم و سایه را حتی در صورت ضد آب بودن به خوبی پاک کند و هیچ آسیبی به بافت پوست وارد نکند. شما می توانید این محصول را از طریق سایت داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید.

همچنین گفتنی است که این آرایش پاک کن از خواص ضد التهاب، آنتی اکسیدان و آبرسانی برخوردار است و موجب تقویت پوست اطراف چشم و مژه‌ها می‌شود. برای اطلاع از نحوه اثرگذاری این محصول و چگونگی استفاده از آن، تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

شوینده و پاک کننده صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

شوینده و پاک کننده‌، محصولی با ترکیبات سورفکتانت است که می‌تواند بدون آسیب به بافت پوست، انواع چربی و آرایش را از روی صورت پاک کند.

پاک کننده‌ها در انواع مختلفی وارد بازار می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان به پاک کننده‌های آرایش اشاره کرد. این محصولات، شامل مواد و ترکیباتی هستند که مواد آرایشی را در خود حل می‌کنند و منافذ صورت را کاملا پاکسازی و عاری از چربی می‌کنند.

یکی از انواع محصولات آرایش پاک کن، محلول پاک کننده دور چشم پریم است که از قدرت بالایی برخوردار است و به شما امکان می‌دهد انواع آرایش ضد آب را به صورت کامل پاک کنید.

این محصول علاوه بر پاک کردن آرایش، خاصیت مراقبتی هم دارد و می‌تواند با کوچک کردن منافذ و آبرسانی به لایه‌های پوستی مانع ایجاد جوش و چربی اضافی در پوست شود.

 


 

نحوه اثرگذاری محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف

محلول پاک کننده دور چشم پریم مدل واترپروف به صورت دو فاز عرضه می‌شود و شامل یک فاز چربی و یک فاز آب است. فاز چربی این محصول، محصولات آرایشی را که بر پایه چربی هستند در خود حل می‌کند و آن‌ها از سطح پوست جمع می‌کند. فاز آب این محلول نیز حاوی سورفکتانت است که باعث پاکسازی کامل منافذ پوست از چربی اضافه می‌شود.

در ساختار این محلول پاک کننده دو فاز Prime از ترکیبات و عصاره گیاهان دارویی مانند عصاره بابونه و دکسپانتنول استفاده شده است که علاوه بر پاک کردن صورت از آرایش، از پوست حساس اطراف چشم نیز مراقبت می‌کنند.

 عصاره بابونه، یک ماده ضد التهاب و ضد باکتری است که از رشد باکتری‌های مضر در پوست جلوگیری می‌کند و قرمزی و التهاب پوست را کاهش می‌دهد. همچنین عصاره این گیاه باعث جوانسازی و شاداب شدن پوست اطراف چشم می‌شود.

دکسپانتنول نیز از دیگر موادی است که در محلول پاک کننده دور چشم پریم مدل واترپروف استفاده شده است. این ماده بعد از ورود به سلول‌های پوستی به ویتامین B5 تبدیل می‌شود و به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد، از سوزش و خارش پوست جلوگیری می‌کند.

ناگفته نماند که دکسپانتنول بافت‌های آسیب دیده پوست را ترمیم می‌کند و موجب لیفت و جوانسازی پوست اطراف چشم می‌شود. تنظیم رطوبت پوست و کنترل تعادل آب و چربی از خواص دیگر این محصول است.

 


 

ویژگی‌های محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف

  • پاک کردن سریع آرایش چشم بدون آسیب به بافت پوست
  • قابل استفاده برای پاک کردن مواد آرایشی ضد آب
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست اطراف چشم
  • آبرسانی و مرطوب کننده پوست
  • ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب دیده
  • تقویت مژه
  • دارای خاصیت ضد التهاب و کاهش قرمزی و خارش پوست
  • عرضه شده به صورت دو فاز برای بهتر پاک کردن آرایش چشم
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد الکل

 


 

 مزایای مصرف محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم Prime مدل واترپروف

مزیت استفاده از محلول پاک کننده دور چشم پریم این است که از مواد و ترکیبات فعال برای مراقبت از پوست برخوردار است تا علاوه بر پاک کردن آرایش، آسیب‌های پوستی را بهبود ببخشد.

 همانطور که می‌دانید، استفاده از محصولات صابونی ممکن است باعث به هم ریختن PH و قلیایی شدن پوست شود که به دنبال آن پوست شما خشک شده و به مرور دچار چین و چروک می‌شود. اما با استفاده از محلول پاک کننده چشم پریم نه تنها پوست شما خشک نمی‌شود، بلکه آن را مرطوب و بافت آسیب دیده را ترمیم می‌کند.

نحوه مصرف محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف

برای پاک کردن آرایش با استفاده از محلول پاک کننده دو فاز چشم Prime تنها کافی است مقداری از محلول را به پنبه آغشته کنید و به آرامی‌ روی چشم‌ها بمالید.

توجه داشته باشید که:

  • از نفوذ این محلول به داخل چشم خودداری کنید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف برای چه افرادی مناسب است؟

محلول پاک کننده چشم پریم با انواع پوست سازگاری دارد و همه افراد می‌توانند از این محصول برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


 

جدول ترکیبات محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف

ترکیبات

مقدار

آب

*

سیکلومتیکون

*

عصاره بابونه

*

اتیل هگزیل استئارات

*

دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)

*

بیوساکارید گام-۱

*

عطر

*

EDTA

*

رنگ

*

حلال

*

مواد نگهدارنده

*

بنزوفنون-۴

*

 

 

 

محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف
محلول پاک کننده دو فاز چشم پریم مدل واترپروف
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;