در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر بی سی ای ای دکتر سان 300 گرمی

BCAA

شناسه محصول: 821528
شناسه محصول: 821528
دسته بندی: بی سی ای ای (BCAA)
تولید کننده: دکتر سان - Dr Sun دکتر سان - Dr Sun
آماده ارسال
580,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر بی سی ای ای دکتر سان 300 گرمی

پودر بی سی ای ای دکتر سان 300 گرمی (DR SUN BCAA Powder 300 g) یک مکمل ورزشی پرطرفدار بین ورزشکاران است. این پودر به منظور پیشگیری از تحلیل عضلات در دوره‌های کات و چربی‌سوزی تولید و به بازار عرضه می‌شود. ورزشکاران از این مکمل بدنسازی جهت افزایش حجم و عضله‌سازی در دوره‌های حجم استفاده می‌کنند. در حقیقت با مصرف مکمل DR SUN BCAA Powder در رشد عضلات و بهبود آنها نتایج قابل ملاحظه‌ای را مشاهده خواهید کرد. براساس نتایج تحقیقات انجام شده روی ورزشکاران و بدنسازان؛ میزان پروتئین عضلانی ورزشکارانی که بی سی ای ای مصرف می‌کنند به نسبت سایر افراد، 22% بیشتر است. علاوه بر این، افراد پس از مصرف این محصول گرفتگی و دردهای عضلانی کمتری را پس از تمرین سخت احساس می‌کنند. در نهایت مصرف این مکمل ورزشی سبب کاهش آسیب‌دیدگی عضلات در زمان تمرین می‌شود.


 

نحوه اثرگذاری پودر بی سی ای ای دکتر سان بر بدن

پودر بی سی ای ای دکتر سان 300 گرمی باعث تامین نیازهای فرد به آمینو اسید‌های شاخه ا‌‌‌‌‌‌ی می‌شود. به طور کلی بدن قادر به ساخت برخی آمینواسیدهای ضروری نیست. به همین دلیل ممکن است با افزایش شدت تمرین‌های ورزشی، میزان و سطح آمینو اسید مورد نیاز در ماهیچه‌ها و عضلات کاهش پیدا کند. در نتیجه فرد دچار عضله‌سوزی می‌شود. مصرف مکم بی سی ای ای دکتر سان در پیشگیری از روند نابودی و تخریب عضلات نقش مهمی دارد. به همین منظور بسیاری از مربیان ورزشی و پزشکان تغذیه به ورزشکاران حرفه‌ای خوردن این مکمل ورزشی را تجویز می‌کنند.

به طور کلی پروتئین‌ها همواره در حال تجزیه شدن و تولید مجدد هستند. نسبت تجزیه و سنتز عضلات نشان‌دهنده میزان پروتئین در عضله است. به عبارتی هنگامی که میزان تجزیه پروتئینی بیشتر از سنتز باشد، این بدان معناست که ورزشکار در حال عضله‌سازی است. با مصرف پودر بی سی ای ای تعادل میان تجزیه و سنتز برقرار خواهد شد. علاوه بر این، میزان آمینو اسید موجود در این پودر مانع از ترشح هورمون خستگی شده و در نتیجه فرد پس از انجام تمرینات سخت ورزشی کمتر احساس خستگی می‌کند.

مکمل بی سی ای ای تاثیرات قابل توجهی در حفظ و تقویت عضلات دارد. به همین دلیل ورزشکاران بسیاری این مکمل را استفاده می‌کنند و در حقیقت محبوبیت بسیار بالایی بین ورزشکاران دارد. شما برای خرید این محصول می‌توانید از طریق فروشگاه داروخانه آنلاین صبا اقدام و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

به طور کلی ترمیم عضله‌های آسیب دیده از مهم‌ترین خواسته‌های ورزشکان است. بنابراین بی سی ای ای دکتر سان با داشتن آمینو اسید شاخه‌دار مانند لوسین، والین و ایزولوسین این قابلیت را برای ورزشکاران فرآهم می‌کند.


مزایای پودر بی سی ای ای دکتر سان

  • افزایش حجم عضلات بدن در دوره‌ حجم
  • کمک به عدم تخریب عضلات
  • تامین آمینو اسیدهای شاخه‌دار
  • بازدهی مفید در عملکرد ورزشی
  • افزایش سنتز پروتئین در بدن
  • تسریع عضله‌ سازی

نحوه مصرف پودر بی سی ای ای دکتر سان

پودر بی سی ای ای برند دکتر سان، هر زمان در طول روز 45 تا 30 دقیقه قبل از تمرینات ورزشی یا بلافاصله بعد از تمرین باید مصرف شود.

میزان مصرف

طبق مطالعات انجام شده بهترین دوز مصرفی این مکمل بین 4 الی 20 گرم در طول روز است که ورزشکار می‌توانند در حین تمرین یا قبل و حتی بعد از تمرین از آن مصرف کنند که با مصرف آن اسید آمینه خون بالا رفته و باعث تقویت و تولید پروتئین قابل توجهی در بدن شده و مانع از شکسته شدن پروتئین‌های موجود می‌شود.


شرایط نگهداری محصول پودر بی سی ای ای دکتر سان

به طور کلی فرآورده بی سی ای ای دکتر سان را باید در دمای مناسب و خنک، دور از آفتاب و گرما در جایی خشک نگهداری کنید. این محصول را دور از دسترس کودکان گذاشته و پس از هر بار مصرف از بسته شدن درب محصول اطمینان حاصل کنید.


خطرات احتمالی مصرف پودر بی سی ای ای دکتر سان

تاکنون هیچگونه عارضه و آسیب جدی برای این محصول گزارش نشده است. اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف این مکمل ورزشی را نادیده گرفت. برخی از خطرات احتمالی که باید به آن توجه کنید عبارت است از:

  • مصرف پودر بی سی ای ای به نوجوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.
  • مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی باید تحت نظارت پزشک و با مشورت او مصرف شود.
  • باید به اندازه و در دوز مصرف اصولی مصرف شود.
  • این مکمل تنها یک فرآورده غذایی بوده و جهت تشخیص و درمان بیماری نیست.


سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بی سی ای ای دکتر سان

همانطور که در بالا بیان شد؛ مکمل بی سی ای ای باعث حجم عضلات و رشد ماهیچه‌ها می‌شود. مصرف برخی مکمل‌ها در کنار این مکمل موجب تاثیرگذاری بیشتر آن می‌شود. مکمل پروتئین BCAA را با مشورت مربی بدنسازی خود می‌توانید با پودر پروتئین وی ترکیب و با توجه به هدف بدنسازی که دارید، قبل یا بعد از تمرین مصرف کنید.


جدول ترکیبات پودر بی سی ای ای دکتر سان (به ازای هر 3 قرص)

نام

مقدار

نیاز روزانه

Calories

10

*

L-Isoleucine

750 mg

*

L-Leucine

1.5 g

*

L-Valine

750 mg

*

*  مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس