در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن 300 گرمی

BCAA High Speed

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: بی سی ای ای (BCAA)
انتخاب طعم:
آماده ارسال از 0 روز آینده
898,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی بوده و دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار در ترکیبات خود است که موجب ساخت توده عضلانی جدید در بدن می‌شود. همچنین این مکمل ورزشی در فرآیند ریکاوری عضلات نقش داشته و روند آن را سرعت می‌بخشد. در ادامه اطلاعات کاملی از این مکمل در اختیار شما گذاشته و خطرات احتمالی و مزایای آن را برای شما شرح خواهیم داد. ما را تا انتها همراهی فرمایید.


آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها واحدهای سازنده پروتئین‌ها در بدن هستند. وجود این اسیدهای آمینه برای تمامی موجودات دارای حیات از میکروب‌ها گرفته تا انسان‌ها ضروری و حائز اهمیت است. به طور کلی بدن دارای 20 نوع آمینواسید است که 50 درصد از توده جامد بدن ما را تشکیل می‌دهند. می‌توان گفت پس از آب، فراوان‌ترین ترکیبات موجود در بدن را آمینواسیدها به خود اختصاص داده‌اند. از 20 نوع آمینواسید گفته شده، 9 مورد آن‌ها آمینواسیدها ضروری هستند که بدن قادر به ساخت آن‌ها نبوده و باید از ترکیبات غذایی دریافت شوند. 11 مورد دیگر نیز در دسته آمینواسیدهای غیرضروری قرار گرفته و همانگونه که از اسم آن‌ها پیداست، بدن به تنهایی قادر به ساخت آن‌ها بوده و نیازی به دریافت آن‌ها از ترکیبات غذایی نیست.


پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن 300 گرمی، یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی بوده و به دلیل ترکیبات ویژه‌ی خود توجه ورزشکاران و بدنسازان حرفه‌ای را به خود جلب کرده است. در ترکیبات این مکمل آمینواسیدهای ایزولوسین، لوسین و والین قرار داشته و به افزایش استقامت بدن و توان تمرینی ورزشکار حین انجام تمرینات سنگین کمک می‌کند. از سویی دیگر کوفتگی و دردهای ناشی از تمرینات را نیز کاهش داده و روند ریکاوری عضلات را سرعت می‌بخشد.


نحوه اثرگذاری پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن بر بدن

به طور معمول بدن انسان در زمان انجام فعالیت‌های بدنی سنگین بیشتر کربوهیدرات و چربی‌های موجود در بدن را به عنوان سوخت مورد نیاز خود مصرف می‌کند، اما زمانی که میزان ذخایر این دو کاهش پیدا می‌کند بدن به سراغ ذخایر پروتئینی به ویژه بی سی ای ای‌ها رفته و از آن‌ها استفاده می‌کند. از این رو مصرف پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن در این شرایط بسیار ضروری بوده و از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می‌کند. این مکمل ورزشی دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار نظیر ایزولوسین، لوسین و والین بوده و به ساخت عضلات جدید و حفظ توده عضلانی کمک می‌کند.


مزایای مصرف پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

  • مصرف مکمل ورزشی پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن باعث افزایش قدرت عضلانی و بهبود عملکرد آن‌ها می‌شود.
  • فرآیند ریکاوری عضلات را سرعت بخشیده و میزان خستگی عضلات پس از تمرینات سنگین را کاهش می‌دهد.
  • به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می‌کند.
  • به حفظ توده عضلانی بدن کمک بسزایی می‎کند.
  • در تامین آمینواسیدهای شاخه‌دار مورد نیاز بدن نقش بسزایی داشته و از این طریق به ساخت عضلات جدید در بدن کمک می‌کنند.
  • دارای دو طعم پرتقال، پرتقال گرمسیری و انبه است، که مصرف این مکمل را برای ورزشکار لذت‌بخش می‌کند.

خطرات احتمالی مصرف پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

  • مصرف این مکمل ورزشی برای نوجوانان و جوانان زیر 18 سال توصیه نشده و در صورت مصرف بایستی زیر نظر مربی ورزشی یا پزشک متخصص دوز مورد نیاز را دریافت نمایند.
  • مصرف این مکمل در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص و بیماری‌های زمینه‌ای نظیر دیابت، بیماری کلیوی، اختلالات کبدی و... از مصرف این مکمل‌ها به صورت خودسر خودداری کرده و پیش از مصرف حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی مصرف این مکمل ورزشی را قطع کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه فرمایید.
  • از مصرف دوزهای بالای این محصول خودداری کنید.
  • بعد از استفاده از مکمل درب آن را به طور کامل بسته و در جای خشک و تاریک قرار دهید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و به جهت تشخیص، پیشگیری و درمان مصرف نمی‌شود.

نحوه مصرف پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن را بایستی روزانه دو بار در دو وعده متفاوت مصرف نمایید. به این صورت که در روزهای تمرینی 30 دقیقه پیش از آغاز تمرین یک سروینگ و بلافاصله پس از اتمام تمرین نیز یک سروینگ دیگر مصرف نمایید. در روزهای غیرتمرینی بایستی یک سروینگ از محصول را صبح‌ها و یک سروینگ دیگر را بین دو وعده غذایی خود مصرف کنید.

میزان مصرف

همانطور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم، مکمل ورزشی  بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن را بایستی روزانه 10 گرم (معادل 2 پیمانه از پودر) را در 300 میلی‌لیتر آب ریخته و به خوبی مخلوط نمایید. در نهایت ترکیب به دست آمده را میل کنید. دقت فرمایید که از مصرف دوزهای بالاتر این محصول خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن 300 گرمی را بایستی در محیطی کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی و در دمای محیط (بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، دور از دسترس اطفال و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید.


سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

بعضی‌ از ورزشکاران این باور غلط را دارند که مکمل کراتین در کنار پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن قابل استفاده نیست! در صورتی که مصرف این دو مکمل در کنار یکدیگر نه تنها خطرناک نیست، بلکه عملکرد بدن برای ساخت عضلات را نیز تا حد چشمگیری افزایش داده و قدرت بدنی و مدت زمان لازم برای ریکاوری عضلات را کاهش می‌دهند.

این دو مکمل هر دو دارای آمینواسیدهای موثر و مفیدی در ساخت عضلات هستند و بالا بودن تعداد آمینواسیدها نیز در بدن باعث افزایش بازدهی تمرینات ورزشی شده و نتایج مثبتی را به ارمغان می‌آورد.


خرید پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن

عناوین

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Leucine

3000 mg

*

L-Valine

1500 mg

*

L-Isoleucine

1500 mg

*

Beta Alanine

750 mg

*

Citrulline Malate :

750 mg

*

of Which L-Citrulline

420 mg

*

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 10 گرم پودر بی سی ای ای های اسپید ترک نوتریشن گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس