0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

GOLD CORE AMINO EAA

پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن 300 گرمی

شناسه کالا: 817086
شناسه کالا: 817086
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
942,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن 300 گرمی، به منظور بازیابی سریع سطح اسیدهای آمینه قبل و بعد از تمرینات سنگین ساخته و به بازار عرضه شده است. این محصول حاوی تمامی اسیدهای آمینه ضروری بوده و برای ورزشکاران فواید بی‌نظیری دارد. این محصول حاوی تمامی اسیدهای آمینه ضروری با نسبت بهینه همراه ا ال سیترولین و تائورین و کافئین می‌شود.

آمینو ایی ای ای گلد کلر لاین ترک نوتریشن 300 گرمی حاوی عصاره‌های گیاهان گوارانا، چای سبز، قهوه سبز، ویتامین B6 و کوآنزیم ویتامین B12 است. ویتامین‌های موجود در این مکمل‌ ورزشی سوخت و ساز بدن را به درستی حفظ می‌کند که همین امر موجب عدم خستگی بیش‌ازاندازه حین و بعد از ورزش می‌شود. بنابراین اگر شما هم به دنبال بهبود عملکرد بهتر هستید، مصرف مکمل آمینه ضروری است. این محصول در طعم لیمویی و در قوطی‌های پلاستیکی 300 گرمی بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

شما معمولا می‌توانید تمام آمینو اسیدهای ضروری بدن خود را با خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل دریافت کنید. برخی از افراد برای داشتن خواب بهتر، بهبود خلق و خو و بهبود عملکرد ورزشی مکمل‌های اسید آمینه مصرف می‌کنند.

آمینو اسیدها بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. آنها مولکول‌هایی هستند که همه موجودات زنده برای ساخت پروتئین به آنها نیاز دارند. به طور کلی شما به 20 عدد از آنها برای کمک به عملکرد صحیح بدن خود نیاز دارید. بدن شما 11 آمینو اسید لازم را می‌سازد. خبر خوب این است که برای دریافت 9 آمینو اسید باقیمانده مورد نیاز بدن، نیازی به انجام کار خاصی ندارید. شما فقط باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. روی پروتئین‌های کامل تمرکز کنید.

غذاهایی که حاوی تمام 9 اسید آمینه ضروری هستند عبارتند از گوشت، تخم مرغ و لبنیات. پروتئین‌های ناقص مانند آجیل و لوبیا نو... .اگر برای دریافت آمینواسیدهای کافی در رژیم غذایی خود به کمک یا پیشنهاد نیاز دارید، با یک متخصص تغذیه یا مربی باشگاه با تجربه حتما مشورت کنید.

زیرا ممکن است مقدار آمینواسید مورد نیاز بدن شما با سایر افراد دیگر متفاوت باشد. بنابراین میزان مصرف بیش از حد احتمال دارد شما را دچار مشکل کند. پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن یکی از مکمل‌های ورزشی حاوی آمینواسید است که می‌تواند برای ورزشکاران فواید بی‌نظیری داشته باشد. در ادامه درباره ترکیبات و همچنین مزیت‌های این مکمل ورزشی با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 


 

پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن

پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن (EAA) یکی از مکمل‌های فوق‌العاده و حرفه‌ای از آمینواسیدهای ضروری است. ویتامین B6 و همچنین B12 موجود در این مکمل موجب ساخت توده عضلانی، بالا رفتن استقامت بدن در تمرینات، ریکاوری بعد از تمرینات و بالا بردن متابولیسم بدن به ورزشکاران می‌شود.

علاوه بر تمامی مزایای بالا در مکمل آمینو ایی ای ای ترک نوتریشن مقدار زیادی عصاره گوارانا وجود دارد. گوارانا یک نوع میوه بومی کشور برزیل و جنگل‌های آمازون بوده که میزان آنتی اکسیدان آن به شدت بالاست. همچنین کافئین موجود در مکمل آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن در رفع خستگی و ریکاوری بعد از تمرینات بسیار موثر عمل می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن بر بدن

بسیاری از افرادی که ورزش‌های حرفه‌ای و سنگین انجام می‌دهند با فواید مکمل‌های آمینواسید به خوبی آشنا هستند. نحوه صحیح این مکمل‌های ورزشی موجب افزایش کارایی، کاهش خستگی، درد عضلانی و بهبود ریکاوری بعد از ورزش می‌شود.

همانطور که در بالاتر هم اشاره شد، آمینواسیدها مواد سازنده پروتئین‌ها هستند به همین منظور با مصرف مکمل آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک می‌توانید به عضله‌سازی بهتر بدن کمک کنید.

به طور کلی آمینواسیدها در ساخت برخی ترکیبات مانند نیتریک اکساید، پلی آمین‌ها، گلوتاتیون، کراتین، کارنیتین، کارنوزین، هورمون‌های تیروئیدی، سروتونین، ملانین و ملاتونین نقش بسیار مهمی دارد. این ترکیبات هر کدام می‌توانند روی عملکرد بهتر ورزشکارها تاثیرات مثبتی بگذارند.

البته ناگفته نماند مصرف این مکمل‌های ورزشی تنها برای افراد ورزشکار نیست و حتی افراد غیر ورزشکار نیز می‌توانند از این محصولات به منظور غنی‌تر کردن رژیم غذایی خود از پروتئین با کیفیت استفاده نمایند.

پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک 300 گرمی حاوی میزان قابل توجهی آمینوسید ضروری است. در این مکمل ورزشی به ازای هر 10 گرم (2 پیمانه) 5.5 گرم اسیدآمینه موجود است.

این مکمل علاوه بر دارا بودن اسیدآمینه‌های ضروری حاوی آمینواسیدهای غیرضروری نظیر ال سیترولین و تائورین نیز است. ترکیبات گیاهی موجود در آمینو ایی ای ای گلد کلر لاین ترک موجب چربی‌سوزی و همچنین افزایش سطح انرژی می‌شود.

در حقیقت عصاره برخی گیاهان مانند گوارانا، چای سبز و قهوه سبز و همچنین کافئین و ویتامین‌های ب 6 و ب12 موجب افزایش متابولیسم و تسریع روند چربی‌سوزی می‌شود. این مکمل برای دوران کات و همچنین دوره کاهش وزن ورزشکاران حرفه‌ای بسیار موثر است.  

 


 

مزایای مصرف پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک

همانطور که در بالاتر نیز بیان شد، مکمل آمینو خواص بی‌نظیری برای ورزشکاران و افراد غیر ورزشکار دارد. برخی از این خواص به شرح زیر است:

  • حاوی چای سبز ، عصاره قهوه سبز
  • دارای ویتامین‌های B6 و B12
  • کمک به بهبود متابولیسم طبیعی انرژی
  • کاهش خستگی
  • کمک به چربی‌سوزی
  • دارای کافئین جهت افزایش انرژی و استقامت بدن در تمرینات
  • کمک به ساخت توده عضلانی
  • کمک به ریکاوری و افزایش متابولیسم بدن برای ورزشکاران

 


 

خطرات احتمالی پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک

در صورت مصرف درست و به اندازه این نوع مکمل آمینو تاثیرات و خطرات منفی روی بدن افراد نمی‌گذارد اما به طور کلی هشدارهای مصرف را باید جدی گرفت.

  • از مصرف بیش از حد مجاز مصرف این محصول جدا خودداری کنید.
  • ایم محصول تنها یک مکمل کمکی برای ورزشکاران است به همین منظور آن را نباید جایگزین رژیم‌های متنوع کنید.
  • مکمل آمینو ایی ای ای گلد کلر لاین ترک برای زنان‌ باردار، شیرده و کودکان ممنوع بوده و باید در صورت مصرف با یک پزشک متخصص مشورت کنند.
  • رژیم غذایی سالم، متنوع و متعادل در کنار مصرف این مکمل بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.
  • در صورت مشاهده هر گونه حساسیت پوستی، مشکلات گوارش و تنگی نفس مصرف این مکمل را متوقف و به پزشک مراجعه کنید.

نحوه مصرف پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک

فراموش نکنید مقدار و دوز مصرفی این محصول با توجه به سن، ترکیب بدن، شرایط فیزیکی، مقدار و شدت ورزش برای هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی استفاده از دوز 10 تا 20 گرمی از این مکمل به ورزشکاران در روز پیشنهاد می‌شود.

دوز پیشنهادی از این محصول در روزهای تمرین یک سروینگ 30 دقیقه پیش از تمرین و یک سروینگ بلافاصله پس از تمرین است. در روزهای غیر تمرین می‌توانید یک سروینگ از این محصول را صبح ناشتا و یک سروینگ دیگر را بین وعده‌های غذایی مصرف کنید.

میزان مصرف 

میزان مصرف یک سروینگ 10 گرم (2 پیمانه) در 300 میلی‌لیتر در آب است.

شرایط نگهداری پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک

مکمل آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک را باید در دمای مناسب و خنک و در جایی خشک نگهداری کنید. این پودر باید به دور از دسترس اطفال باشد. درب محصول را پس از هر بار مصرف محکم ببندید تا رطوبت وارد آن نشود.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک

براساس مطالعات و تحقیقات صورت گرفته شده، بهره از برخی مکمل‌های دیگر موجب اثربخشی بیشتر مکمل آمینو می‌شود. به همین منظور برای اینکه بتوانید به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا کنید باید این مکمل‌ها را قبل، حین و بعد از تمرین همراه با آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک مصرف کنید.

به عنوان مثال مصرف BCAA با این مکمل ورزشی موجب حفظ عضلات و عضله‌سازی بیشتر ورزشکاران می‌شود. بنابراین به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 


 

خرید پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک

 

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

L-Leucine

1298 mg

*

L-Valine

865 mg

*

L-Isoleucine

665 mg

*

L-Lysine

575 mg

*

L-Phenylalanine

479 mg

*

L-Methionine

287 mg

*

L-Threonine

287 mg

*

L-Tryptophan

77 mg

*

L-Citruline

500 mg

*

Taurine

500 mg

*

Guarana Extract (Seeds)

285 mg

*

Green Tea Extract (Leaves) :

66.67 mg

*

Of Which EGCG

36.67 mg

*

Green Coffee Extract (Seeds) :

66.67 mg

*

Of Which ECG

33.34 mg

*

Caffeine

64.37 mg

*

Vitamin B6

0.90 mg

64 %

Vitamin B12

10 mcg

400

 

 

 

نیاز روزانهمقدارعنوان
* 1298 mg L-Leucine
* 865 mg L-Valine
* 665 mg L-Isoleucine
* 575 mg L-Lysine
* 479 mg L-Phenylalanine
* 287 mg L-Methionine
* 287 mg L-Threonine
* 77 mg L-Tryptophan
* 500 mg L-Citruline
* 500 mg Taurine
* 285 mg Guarana Extract (Seeds)
* 66.67 mg Green Tea Extract (Leaves) :
* 36.67 mg Of Which EGCG
* 66.67 mg Green Coffee Extract (Seeds) :
* 33.34 mg Of Which ECG
* 64.37 mg Caffeine
64 % 0.90 mg Vitamin B6
400 10 mcg Vitamin B12
پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن 300 گرمی
پودر آمینو ایی ای ای گلد کر لاین ترک نوتریشن 300 گرمی
قیمت:
942,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;