0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

ISO WHEY HD Pow

پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت 2170 گرمی

شناسه کالا: 823477
شناسه کالا: 823477
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
5,368,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت 2170 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ایزو اچ دی بی پی آی اسپورت یکی از محصولات تحت لیسانس آمریکا بوده که توسط شرکت توسعه سبز تمیم تولید و به بازار عرضه می‌شود. این مکمل ورزشی حاوی 100 درصد وی ایزوله است. این مکمل به تامین پروتئین مورد نیاز بدن کمک می‌کند و در طعم‌های مختلف نظیر وانیل و کوکی در داروخانه‌ها و نمایندگی‌های مجاز به فروش می‌رسد. در واقع پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت یک مکمل موثر در کاهش وزن بوده که بسیاری از ورزشکاران از آن استفده می‌کنند. در ادامه اطلاعات مفیدتری درباره این محصول در اختیارتان قرار خواهیم داد.

آمینو اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینو اسیدها مولکول‌های کوچکی‌‌اند که بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. پروتئین‌ها به عنوان پشتیبان ساختاری در داخل سلول عمل می‌کنند و بسیاری از واکنش‌های شیمیایی حیاتی را انجام می‌دهند. هر پروتئین یک مولکول است که از ترکیبات مختلفی از 20 نوع اسید آمینه کوچکتر و ساده‌تر تشکیل شده است. مولکول‌های پروتئین زنجیره‌های بلندی از اسیدهای آمینه هستند که به شکل سه بعدی تا می‌شوند.

از نظر شیمیایی، اسید آمینه مولکولی است که دارای یک گروه اسید کربوکسیلیک و یک گروه آمین است که هر کدام به یک اتم کربن به نام کربن α متصل هستند. هر یک از 20 اسید آمینه دارای یک زنجیره جانبی خاص است که به عنوان گروه R شناخته می‌شود که همچنین به کربن α متصل است. گروه‌های R دارای اشکال، اندازه‌ها، بارها و واکنش‌پذیری‌های مختلفی هستند. این اجازه می‌دهد تا اسیدهای آمینه بر اساس خواص شیمیایی زنجیره‌های جانبی آنها گروه‌بندی شوند. به عنوان مثال، برخی از اسیدهای آمینه دارای زنجیره‌های جانبی قطبی هستند که در آب محلول هستند. به عنوان مثال می‌توان به سرین، ترئونین و آسپاراژین اشاره کرد.

برخی دیگر از اسیدهای آمینه از آب اجتناب می‌کنند و آبگریز نامیده می‌شوند، مانند ایزولوسین، فنیل آلانین و والین. اسید آمینه سیستئین دارای یک زنجیره جانبی واکنش شیمیایی است که می‌تواند با سیستئین دیگر پیوند ایجاد کند. اسیدهای آمینه همچنین می‌توانند بازی مانند لیزین یا اسیدی مانند اسید گلوتامیک باشند. توالی و فعل و انفعالات بین زنجیره‌های جانبی این اسیدهای آمینه مختلف به هر پروتئین اجازه می‌دهد تا به شکل سه بعدی خاصی تا شود و عملکردهای بیولوژیکی را انجام دهد.

به طور کلی این مولکو‌ل‌های بسیار کوچک و ریز برای بدن همه انسان‌ها لازم و ضروری هستند و نقش مهمی را در بدن ایفا می‌کنند. به طور کلی 9 مولکول آمینواسید وجود دارد که بدن قادر به ساخت آنها نیست به همین منظور برای تامین آن فرد باید از یک رژیم خوب و مغزی پیروی کند. این موضوع در ورزشکاران بیشتر حائز اهمیت است.

پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت مقدار زیادی آمینو اسید دارد که همین امر موجب شده تا مزایای بسیار زیادی برای ورزشکاران داشته باشد.

پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

پودر وی ایزوله دی بی پی آی اسپورت یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین مکمل‌های ورزشی است. این محصول از آب پنیر درست شده که دارای 25 گرم پروتئین است. در ساخت پودر ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت با استفاده از طعم‌‌دهنده‌های مجاز به یک مکمل خوشمزه تبدیل شده است. این مکمل ورزشی به عضله‌سازی، افزایش حجم عضلات و همچنین کاهش وزن کمک می‌کند. هنگامی که شما از این مکمل استفاده می‌کنید سوخت لازم و کافی برای ساخت عضله لاغر فرآهم می‌شود. تقویت عملکرد و بازیابی و ریکاوری سریع از دیگر مزایای این پودر است. وی ایزو اچ دی بی پی آی یک مکمل سریع هضم بوده که قابلیت انحلال‌پذیری مناسبی دارد.

نحوه اثرگذاری پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت بر بدن

پروتئین وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت یکی از با ارزش‌ترین مکمل‌های غذایی در دنیاست. در این محصول آمینو اسیدهای ضروری و ترکیبات مفید دیگری وجود دارد که به عضله‌سازی، تامین پروتئین و همچنین لاغری کمک می‌کند.

پروتئین ماده‌ای است که با داشتن بیشترین ماده مغذی با کمک به افزایش متابولسیم، موجب کاهش وزن در طولانی مدت می‌شوند. در حقیقت هنگامی که شما این محصول را خریداری می‌کنید و مصرف آن را در برنامه غذایی خود جای می‌دهید شما احساس سیری طولانی مدتی خواهید داشت. به همین منظور میزان غذای مصرفی‌تان کم و لاغر خواهید شد.

مزایای پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

این محصول جزء مکمل‌های بسیار محبوب در بین ورزشکاران است. به همین منظور ورزشکاران در طی تمرین از این مکمل ورزشی بهره می‌گیرند. برخی از مزیت‌های این مکمل ورزشی عبارتند از:

  • کمک به تامین بخشی از پروتئین‌های مورد نیاز بدن
  • کمک به سلامت و حفظ عضلات
  • افزایش رشد عضلات بدون چربی
  • گرفته شده از آب پنیر
  • کمک به کاهش وزن
  • کاهش اشتها

خطرات احتمالی پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

هنگامی که شما از پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت به اندازه مناسبی استفاده کنید هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. اما باهم باید هشدارها را جدی بگیرید.

  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، دچار ناراحتی قلبی و بیماری‌های خاص هستند، حتما قبل از استفاده با پزشک خود مشورت نمایید.
  • خانم‌های باردار و همچنین شیرده باید از مصرف این مکمل خودداری کنید.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • افراد زیر ۱۸ سال نباید از این مکمل ورزشی مصرف نکنند.
  • در صورت هر گونه حساسیت پوستی، مشکلات تنفسی و همچنین مشکلات گوارشی مصرف را متوقف کرده و به یک پزشک مراجعه کنید.

نحوه مصرف پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

روزانه یک الی سه پیمانه از محصول را با 150 سی سی آب مخلوط کرده و بلافاصله بعد از تمرین میل نمایید. همچنین می توان هر زمان از روز به منظور کمک به بهبود بازسازی عضلات استفاده نمود.

میزان مصرف

میزان مصرف این پودر بسته به نوع تمرین و همچنین شدت تمرینات و سن و سال می‌تواند متفاوت باشد. به همین منظور تحت نظارت پزشک متخصص تغذیه یا مربی باید میزان روزانه این مکمل به طور دقیق مشخص شود.

شرایط نگهداری پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

سایر ترکیبات موثر پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

اگر شما هم قصد داریم تاثیرات مثبت این مکمل را بیشتر کنید، پیشنهاد ما به شما مصرف برخی از ویتامین‌ها و سایر مکمل‌هاست.

خرید پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

داروخانه آنلاین  صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت

این مقادیر به ازای یک اسکوپ تعیین شده است.

درصد نیاز مصرف روزانهمقدار در هر وعده روزانهترکیبات
** ۱۲۰ کالری
۱% ۰,۵g چربی کل
۰% ۰g چربی اشباع نشده
** ۰g چربی ترانس شده
۵% ۱۵mg چربی
۷% ۱۵۰mg سدیم
<۱% ۱g کربوهیدرات کل
۵۰% ۲۵g پروتئین
۰% ۰mcg ویتامین D
۶% ۷۴mg کلسیم
۰% ۰mg آهن
۲% ۱۱۲mg پتاسیم
** ۱۲۵۴mg آلانین
** ۶۹۵mg آرژنین
** ۲۶۳۵mg آسپارتیک اسید
** ۵۲۷mg سیستئین
** ۴۴۶۲mg گلوتامیک اسید
** ۴۶۰mg گلیسین
** ۴۴۷mg هیستیدین
** ۱۴۳۹mg ایزو لوسین
** ۲۷۱۱mg لوسین
** ۲۳۷۹mg لیزین
** ۵۷۵mg متیونین
** ۷۸۶mg فنیل آلانین
** ۱۴۵۳mg پرولاین
** ۱۲۷۴mg سرین
** ۱۷۴۳mg تروناین
** ۴۱۹mg تریپتوفان
** ۷۳۰mg تیروزین
** ۱۴۶۵mg والین
پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت 2170 گرمی
پودر وی ایزوله اچ دی بی پی آی اسپورت 2170 گرمی
قیمت:
5,368,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;