در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر وی 100 وی لند 1000 گرمی

WHEY 100 Pow

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: پروتئین وی
تولید کننده: وی لند - Wheyland وی لند - Wheyland
انتخاب طعم:
آماده ارسال از 0 روز آینده
2,343,936 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : عمومی
  • نوع محفظه : کیسه ای
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر وی 100 وی لند از فرمولاسیون ویژه‌ای بهره‌مند است و در ترکیبات خود انواع آمینواسیدهای ضروری مورد نیاز بدن را دارد. این مکمل ورزشی در ساخت عضلات جدید، حفظ توده عضلانی قدیمی و همچنین افزایش قدرت بدنی نقش بسزایی دارد.

پروتئین وی موجود در پودر وی 100 وی لند سرعت ریکاوری در عضلات را افزایش می‌دهد و مانع از ایجاد درد و کوفتگی در آن‌ها می‌شود.

در ادامه این مکمل ورزشی را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دادیم و مزایا و خطرات احتمالی مصرف و همچنین نحوه اثرگذاری آن بر بدن را برایتان شرح دادیم. برای خرید پودر وی از داروخانه آنلاین، ما را تا پایان متن همراهی کنید.


پروتئین وی چیست و چه کاربردی دارد؟

پروتئین وی (آب پنیر) در سنتز پروتئین در عضلات بدن نقش دارد و به ساخت عضلات بدون چربی کمک می‌کند. این پروتئین موجب کاهش توده چربی و کاهش کلسترول نیز می‌شود. در ترکیبات شیر دو نوع پروتئین به نام پروتئین کازئین و پروتئین وی (Whey) وجود دارد.

پروتئین وی به آسانی از کازئین موجود در شیر جدا می‌شود و می‌توان از آن در صنعت پنیرسازی استفاده کرد. به همین جهت از آن به عنوان پروتئین آب پنیر نیز یاد می‌کنند. پروتئین وی یکی از کامل‌ترین انواع پروتئین‌ها است زیرا دارای 9 آمینواسید ضروری بوده و میزان لاکتوز نیز در آن کم است. شما می‌توانید انواع مکمل‌های ورزشی را از داروخانه آنلاین خریداری و مصرف کنید.


پودر وی 100 وی لند

پودر وی 100 وی لند انواع آمینواسیدهای ضروری را که برای ترمیم عضلات آسیب دیده مورد نیاز است در ترکیبات خود دارد. این مکمل ورزشی در بهبود عملکرد ورزشی، حفظ توده عضلانی، بهبود ریکاوری عضلات و افزایش حجم بدن نقش موثری دارد.

این پودر در انواع طعم‌ها در بازار موجود است و با دارا بودن آنزیم‌های گوارشی به کم شدن میزان مشکلات گوارشی و همچنین هضم راحت‌تر مواد کمک بسزایی می‌کند.


نحوه اثرگذاری پودر وی 100 وی لند بر بدن

پودر وی 100 وی لند 1000 گرمی دارای مقادیر بالایی پروتئین است و به ساخت عضلات جدید در بدن کمک می‌کند. این مکمل با اثرگذاری روی عضلات بدن، عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد و موجب می‌شود قدرت بدنی حین انجام تمرینات ورزشی افزایش یابد.

آمینواسیدهای ضروری موجود در این مکمل در ترمیم بافت آسیب دیده عضلات نقش دارد. از سویی دیگر این مکمل ورزشی سرعت ریکاوری عضلات را افزایش می‌دهد و از ایجاد درد، خستگی و کوفتگی در آن‌ها جلوگیری می‌کند.


مزایای مصرف پودر وی 100 وی لند

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، این مکمل ورزشی برای بدن و ورزشکاران فواید بی‌نظیری دارد. برخی از مزایای منحصر به فرد مصرف پودر وی 100 وی لند عبارتند از:

  • برای ساخت عضلات جدید و کنترل وزن مناسب است.
  • دارای آمینواسیدهای مورد نیاز بدن است. (نقش مهمی در عضله‌سازی خواهد داشت.)
  • پروتئین مورد نیاز بدن را به آسانی تامین می‌کند.
  • عملکرد عضلات را بهبود می‌بخشد. (ورزشکار به سرعت خسته نخواهد شد.)
  • باعث افزایش سرعت ریکاوری عضلات می‌شود.
  • دارای طعم‌های متنوع است.
  • حجم عضلات را به خوبی افزایش می‌دهد.


خطرات احتمالی مصرف پودر وی 100 وی لند

چنانچه این مکمل ورزشی در دوز مصرف مناسب و زیر نظارات متخصص تغذیه و مربی باشگاه مصرف شود، مشکل‌ساز نخواهد شد. اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف را نادیده گرفت و باید به آنها توجه نمود. برخی از هشدارهای مصرف پودر وی 100 ولی لند عبارتند از:

  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی زنان ممنوع است.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خاص مانند نارسایی کلیوی، آلرژی، دیابت، مشکلات قلبی و عروقی و فشارخون بالا پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • افرادی که به گلوتن حساسیت دارند بهتر است از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت به مکمل، مصرف آن را قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک مراجعه کنید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی محصول اجتناب کنید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • در صورت حساسیت به محصولاتی نظیر گلوتن و تخم مرغ پیش از استفاده با پزشک معالج خود مشورت کنید.


نحوه مصرف پودر وی 100 وی لند

پودر وی 100 وی لند را بایستی روزانه یک پیمانه در 180 الی 200 میلی‌لیتر آب یا هر نوشیدنی دلخواه دیگری ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط و در نهایت ترکیب به دست آمده را میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پودر وی 100 وی لند را بایستی در طی روز یا بعد از اتمام تمرین ورزشی میل کنید. یک پیمانه از این محصول را در 180 الی 200 میلی‌لیتر آب یا دیگر نوشیدنی دلخواه ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. برای آن که میزان پروتئین بیشتری دریافت کنید، مکمل را به مقدار کمی شیر کم چرب مخلوط کنید.


شرایط نگهداری پودر وی 100 وی لند

پودر وی 100 وی لند 1000 گرمی را بایستی در محیطی کاملا خنک و خشک و در دمایی حدودا بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط)، به دور از هرگونه تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. محصول را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید.


سایر ترکیبات موثر در کنار پودر وی 100 وی لند

بعضی از مربیان بدنسازی پیشنهاد می‌دهند که پودر وی 100 وی لند و مکمل کازئین را به مدت 10 هفته به صورت همزمان مصرف کنید. با توجه به تحقیقاتی که روی گروهی از ورزشکاران حرفه‌ای صورت گرفته است، افرادی که این دو مکمل را به صورت همزمان مصرف کرده بودند، 1.5 کیلوگرم افزایش وزن بدون افزایش توده چربی بدن داشتند.

در مقابل افرادی که از این ترکیب استفاده نکرده و تمریناتی مشابه با گروه دیگر داشتند، حجم عضلانی بدن آن‌ها نه تنها افزایش پیدا نکرده بود، بلکه مقداری نیز بافت چربی بدنشان بالا رفته بود. همچنین سرعت جذب پروتئین وی بالا اما سرعت هضم کازئین پایین است، بنابراین این دو محصول به خوبی مکمل یک دیگر بوده و به فرآیند عضله‌سازی کمک فراوانی می‌کنند.


خرید پودر وی 100 وی لند

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر وی 100 وی لند

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Energy

382 Kcal

*

Fat

5.60 g

*

Saturated Fat

3.28 g

*

Carbohydrates

6.30 g

*

Sugar

5.48 g

*

Dietary Fiber

0.06 g

*

Protein

76.50 g

*

Salt

2.00 g

*

Bromelain

200.00 mg

*

Papain

200.00 mg

*

Lactase

120.00 mg

*

Potassium

262.23 mg

% 13

Magnesium

120.60 mg

% 32.17

Calsium

66.73 mg

% 8

Sodium

65.57 mg

*

Vitamin B6 ( Pyridoxine )

4.67 mg

% 333

Vitamin D

5.00 µg

% 100

Vitamin B12 ( Cyanocobalamin )

1.67 µg

% 67

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 100 گرم از پودر وی 100 وی لند گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس