در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت 798 گرمی

WHEY HD Pow

شناسه محصول: 823481
شناسه محصول: 823481
دسته بندی: پروتئین وی
آماده ارسال
1,883,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت 798 گرمی یک مکمل بی پی آی ورزشی است که بسیاری از ورزشکاران از آن در طی یک دوره ورزشی استفاده می‌کنند. پودر پروتئین وی، پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و موجب رشد و همچنین حجم عضلات در طول تمرینات سخت ورزشی می‌شود. این مکمل ورزشی تحت لیسانس آمریکا در کشور ایران توسط شرکت توسعه سبز تمیم تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین شما با مراجعه به نمایندگی‌های فروش مجاز و همچنین داروخانه‌ها می‌توانید این پودر را خریداری کنید. این پودر در طعم بیسکویت شکلات در بازار موجود است و افرادی که از طعم شکلات لذت می‌برند این مکمل ورزشی می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. در ادامه اطلاعات جامع و مفیدتری درباره انواع و قیمت پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت در اختیار شما خواهیم گذاشت.


پودر پروتئین وی چیست و چه تاثیری روی بدن ورزشکاران دارد؟

شیر از 2 پروتئین کازئین و وی تشکیل شده است که هر یک از این مواد را به راحتی می‌توانید از دیگری جدا کنید. همچنین در برخی موارد، پروتئین وی می‌تواند به عنوان یک محصول جانبی در فرآیند تولید شیر از پنیر باشد. پروتئین وی حاوی مقدار زیادی آمینواسید مفید و ضروری برای بدن است. به طوری که با خوردن پودر پروتئین وی، کلیه 9 آمینواسید ضروری بدن تامین می‌شود. خواص و مزایای مصرف پروتئین وی آنقدر زیاد است که هنوز هم بسیاری از محققان در حال بررسی و تحقیق روی خواص جدید آن هستند. در حقیقت با بررسی‌ و تحقیق هر روز با وجه جدیدتری از مزایای این پروتئین آشنا می‌شوند.

پروتئین وی و مکمل بی پی آی که حاوی مقدار زیادی از این پروتئین است، موجب افزایش حجم عضلات می‌شوند. در واقع یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین خواص پروتئین وی، افزایش حجم عضلات و جلوگیری از تحلیل آنها حین تمرینات سخت ورزشی است.

همانطور که می‌دانید با افزایش سن به طور طبیعی توده‌های عضلانی در بدن کاهش می‌یابند و به جای آنها چربی در بدن جایگزین می‌شود. در این حالت امکان بروز بیماری‌های مزمن قطعا بیشتر می‌شود. استفاده از پروتئین وی در کنار تمرینات قدرتی ذخیره آمینواسیدها را در ماهیچه‌ها افزایش می‌دهد و در نتیجه از تحلیل عضلات جلوگیری می‌کند.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که پروتئین آب پنیر یا همان وی در مقایسه با سایر پروتئین‌ها مثل کازئین و سویا تاثیرات بهتر و شگفت‌انگیزی روی رشد و حجم عضلات می‌گذارد.

بنابراین با مصرف پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت، حجم عضلات شما افزایش پیدا می‌کند و حین تمرینات سخت عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهید.


پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت

پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت یک مکمل ورزشی است که از آن به منظور جلوگیری از تخریب و تحلیل عضلانی، تامین پروتئین مورد نیاز بدن، عضله‌سازی و ریکاوری بهتر عضلات استفاده می‌کنند. در حقیقت این محصول یکی از مکمل‌های ورزشی محبوب بین ورزشکاران است. در حقیقت شما با مصرف یک دوره کامل از این پودر پروتئین و همچنین تمرینات سخت ورزشی می‌توانید بدنی عضلانی و کات‌دار داشته باشید.

پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت برگرفته از آب پنیر ماده شیر آبکی است که در تولید پنیر از کشک جدا می‌شود و پروتئین آب پنیر پروتئینی است که در این مایع وجود دارد.

در حقیقت مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیلی که مردم از پروتئین آب پنیر یا همان وی استفاده می‌کنند، کمک به افزایش عملکرد ورزشی است. در چنین مواردی پروتئین بعد از تمرین مصرف می‌شود. در این حالت اسیدهای آمینه موجود در پروتئین وی به بدن کمک می‌کنند تا توده عضلانی و قدرت را افزایش دهد و به طور بالقوه ریکاوری عضلات بهبود بخشیده شود.

برخی از مشاورین و پزشکان تغذیه پودر پروتئین وی یا همان پروتئین آب پنیر را به افرادی که کمبودهای تغذیه‌ای دارند نیز توصیه می‌کنند. چرا که مقدار قابل توجهی پروتئین و اسید آمینه ضروری در این ماده مغذی یافت می‌شود.

قبل از آنکه پروتئین آب پنیر یا همان وی به یک مکمل پودری تبدیل شود،  یک فرآیند چند مرحله‌ای را طی می‌کند.


نحوه اثرگذاری پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت

پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت در واقع ترکیبی از پروتئین وی با پروتئین کنستانتره پروتئین شیر و پروتئین وی و همچنین پروتئین ایزوله پروتئین شیر و پروتئین وی است. این محصول یک فرمول پایدار به ورزشکاران ارائه می‌کند که موجب افزایش حجم عضلات و عضله‌سازی خواهد شد.

علاوه بر عضله‌سازی، آنزیم موجود در این محصول به هضم پروتئین نیز کمک خواهد کرد. وجود 5 گرم بی سی ای ای در ترکیبات پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت از تجزیه، تخریب و تحلیل عضلات نیز جلوگیری می‌کند. در نتیجه این امر بهره‌وری ورزشکاران حین تمرینات ورزشی دو برابر می‌شود.


مزایای مصرف پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت

همانطور که در بالا مطالعه کردید، پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت یکی از مکمل‌های ورزشی بسیار مفید برای ورزشکاران است. برخی از مزایای مصرف پودر وی اچ دی بی پی آی اسپورت به شرح زیر هستند:

  • کمک به عضله‌سازی
  • جلوگیری از آسیب و تخریب عضلات
  • کمک به جلوگیری از ذخیره چربی و روند کاهش وزن
  • افزایش قدرت و استقامت عضلات
  • تقویت ریکاوری

خطرات احتمالی پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت

تا به امروز برای پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت هیچ عارضه‌ای گزارش نشده است. این مکمل ورزشی در صورتی که دوز مناسب و توصیه شده استفاده شود، مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف این پودر پروتئین وی را نادیده گرفت. برخی از هشدارهای مصرف که شما باید دقت کنید عبارتند از:

  • پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت تنها یک مکمل ورزشی است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نیست.
  • از مصرف بیش از اندازه این محصول جدا خودداری کنید.
  • بیماران مبتلا به بیماری خاص، قبل از درمان باید حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنند.
  • مصرف این محصول، برای خانم‌های باردار و شیرده ممنوع بوده و در صورت نیاز حتما باید با پزشک مشورت شود.
  • نوجوانان زیر 18 سال از مصرف خودسرانه این محصول باید جدا خودداری کنند.
  • در صورت مشاهده هر گونه حساسیت (قرمزی پوست، تورم روده، استفراغ یا اسهال) مصرف این پودر را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

نحوه مصرف پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت

همانطور که در این سطر بالا مطالعه کردید میزان و همچنین نحوه این محصول مهم و حائز اهمیت است. جهت مصرف این پودر پروتئین وی باید روزانه 1 الی 3 پیمانه از این محصول را با 150 سی سی آب ترکیب کنید و بلافاصله بعد از تمرین ان را میل کنید. همچنین می‌‌توانید هر زمان از روز به منظور کمک به بهبود بازسازی عضلات نیز از این محصول استفاده کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا اشاره شد، شما روزانه تنها 1 الی 3 پیمانه از این پودر را می‌توانید مصرف کنید. برای جلوگیری از عارضه یا خطرات احتمالی بیش از این میزان را هرگز مصرف نکنید.

شرایط نگهداری پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت

پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت را بایستی در محیطی کاملا خشک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. دمای مناسب برای نگهداری این مکمل ورزشی دمایی بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) است.

این مکمل را باید دور از دسترس کودکان نگهداری کنید و پس از هر بار مصرف درب آن را به درستی ببندید تا رطوبت و گردوغبار وارد آن نشود.


خرید پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت

داروخانه اینترنتی یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپورت 

ترکیبات

مقدار در هر اسکوپ ۳۷ گرمی

درصد نیاز مصرف روزانه

کالری

۱۵۰

**

کالری از چربی

۳۰

**

چربی کلی

۳,۵g

**

چربی اشباع شده

۲g

**

کلسترول

۱۱۰mg

**

کربوهیدرات کلی

۴g

**

شکر

۳g

**

پروتئین

۲۵g

**

کلسیم

۲۵۰mg

**

سدیم

۱۲۰mg

**


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس