0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

CREATINE Pow

پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی

شناسه کالا: 824448
شناسه کالا: 824448
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,085,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی

پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی (BPI Sports Micronized Creatine Powder 300 g) یک مکمل بسیار با کیفیت و عالی برای ورزشکاران است. این پودر موجب افزایش حجم عضلات و قدرت فرد ورزشکاران شده و عملکرد ورزشی آنها را بالا می‌برد. در حقیقت پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت را می‌توان یک مکمل ورزشی عالی جهت تقویت انرژی، رفع خستگی و بهبود ریکاوری ورزشکاران دانست.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت بر بدن

پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی (BPI Sports Micronized Creatine Powder 300 g) حاوی 5 گرم کراتین 100 درصد خالص بوده و مناسب تمامی ورزشکاران و بدنسازانی است که قصد افزایش حجم عضلات را دارند. این محصول تحت لیسانس کشور آمریکا در ایران تولید و به بازار عرضه می‌گردد. در حقیقت شما این محصول را به صورت بسته‌بندی قوطی شکل و کاملا بهداشتی می‌توانید از فروشگاه‌های داروخانه‌ها به خصوص داروخانه آنلاین صبا خریداری و استفاده کنید.

این محصول یک مکمل کراتین خالص بوده که با کاهش مولکول‌های بزرگ کراتین به ذرات کوچکتر جهت بهینه‌سازی فراهمی زیستی و جذب میکرونیزه شده است. این مکمل ورزشی موجب رشد و افزایش توده عضلانی شده و قدرت و عملکرد ورزشکار را حین تمرینات شدید ورزشی بیشتر می‌کند. همچنین این محصول با کیفیت سبب تقویت انرژی سلولی، کاهش خستگی و بهبود ریکاوری می‌شود.

براساس تحقیقات انجام شده، کراتین و مصرف آن از التهابات عضلانی پس از یک تمرین شدید جلوگیری کرده و ریکاوری عضلات را بهبود می‌بخشد. بدنسازان و ورزشکارانی که تازه ورزش و تمرینات سخت ورزشی را شروع کرده‌اند، می‌توانند با خوردن 12 هفته کراتین خالص و با کیفیت، 2 تا 3 برابر توده عضلانی بدن خود را افزایش دهند. این نوع مکمل در افزایش قدرت عضلانی و ورزشی تاثیرات مثبت بسیار زیادی دارد.

از دیگر ویژگی‌های مصرف مکمل کراتین می‌توان به تخلیه انرژی نیز اشاره کرد. وقتی تمرینات سخت و طولانی مدت انجام می‌دهید، احتمال تخلیه انرژی برای شما زیاد خواهد بود. با مصرف این محصول ورزشکار قادر است تا انرژی مورد نیاز خود را تامین نماید. در این صورت او بیشتر از زمان‌های دیگر بدون کوچکترین خستگی می‌تواند تمرینات ورزشی را انجام دهد.

 

 


 

مزایای مصرف پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت

همانطور که در بالا مطالعه کردید، کراتین به خصوص پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت خواص و مزایای بسیار زیادی دارد. بنابراین ورزشکاران و بدنسازان پس از یک دوره مصرف متوجه تاثیرات فوق‌العاده آن خواهند شد. برخی از مزایای مصرف پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت عبارت است از:

  • کمک به عضله سازی و حفظ سلامت عضله
  • مناسب برای افزایش قدرت و استقامت
  • افزایش قدرت و کاهش خستگی
  • کمک به رشد عضلات
  • ریکاوری عضلات

نحوه مصرف پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت

برای مصرف پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت باید مقدار مشخصی از این پودر را با 230 سی سی آب یا هر آبمیوه دیگری که دوست را ترکیب و سپس قبل، حین یا بعد از تمرین نوش جان کنید.

میزان مصرف

هر ورزشکار یا بدنساز تنها یک پیمانه از این پودر را می‌تواند در طول روز مصرف کند. سعی کنید به صورت خودسرانه و بدون تجویز مربی باشگاه یا متخصص تغذیه دوز مصرفی این پودر را بیشتر نکنید. چرا که در این حالت مشاهده هر گونه آسیب یا عارضه وجود خواهد داشت.

 


 

شرایط نگهداری پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت

پودر کراتین میکرونایز شده را باید در جایی خشک و خنک (دمای زیر 30 درجه سانتی گراد) به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف از بسته شدن کامل پودر اطمینان حاصل نمایید. چرا که در غیراینصورت امکان نفوذ رطوبت یا هر گونه حشرات موذی به درون قوطی وجود خواهد داشت.

 


 

خطرات احتمالی پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت

تاکنون عارضه یا آسیب جدی برای پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت گزارش نشده است اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف این پودر را نادیده گرفت. برخی از خطرات و هشدارهای احتمالی پودر کراتین به شرح زیر است:

  • این فرآورده تنها یک مکمل ورزشی بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری کاربردی ندارد.
  • بیش از حد مجاز از این محصول نباید مصرف نمود. در غیر اینصورت عواقب و عارضه‌های مشاهده شده پای خود مصرف‌کننده خواهد بود.
  • بانوان شیرده و باردار نباید از این محصول مصرف کنند. مگر با مشورت و تجویز پزشک.
  • تاکنون تداخل دارویی خاصی برای این محصول گزارش نشده است اما با این وجود در صورت مصرف هرگونه دارو باید قبل از مصرف مکمل با پزشک خود مشورت نمایید.
  • در صورت ابتلا به بیماری و درمان، از مصرف خودسرانه این محصول جدا خودداری کنید.

 


 

سایر ترکیبات پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت

شما برای نتیجه مطلوب از مکمل کراتین می‌توانید به جای آنکه این مکمل را تنها مصرف کنید با کربوهیدرات یا پروتئین ترکیب نمایید. در این صورت خوردن کربوهیدرات، تجمع کراتین در عضلات شما را افزایش می‌دهد. در تجمع کراتین انسولین نیز نقش دارد. بعد از خوردن کربوهیدرات یا پروتئین افزایش ترشح انسولین تجمع کراتین در عضلات شما را افزایش می‎دهد.

 


 

جدول ترکیبات کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت (به ازای 1 پیمانه 5 گرم)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Creatine Monohydrate

5 g

*

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی
پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی
قیمت:
1,085,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;