در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

پوره ماجان با طعم حریره بادام

Majan

شناسه محصول: 810142
شناسه محصول: 810142
دسته بندی: غذای کمکی
تولید کننده: کاله - Kalleh کاله - Kalleh
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

شرح محصول:

متخصصان تغذیه به این نتیجه رسیده اند که نحوه تغذیه انسان در کودکی به شکل چشمگیری در سلامت او در بزرگسالی مؤثر است. بروز بیماری های جدی در بزرگسالی، با تغذیه نامناسب در کودکی ارتباط زیادی دارد. کودک از سن 6 ماهگی، نمی تواند تمام انرژی مورد نیاز خود را تنها از شیر مادر دریافت کند، بنابراین توجه والدین به غذای کمکی مناسب در این زمان و انتخاب غذای مقوی و در عین حال سازگار با گوارش حساس کودکان، در رشد و سلامت کودک، سرنوشت ساز خواهد بود. حریره بادام ماجان غذای کمکی مورد تأیید متخصصان تغذیه است که با ترکیبی بسیار مغذی، میزان انرژی و نیازهای کودک را متناسب با رشد و سلامت او تأمین می کند و نگرانی مادران در روند رشد طبیعی نوزاد را برطرف می سازد. حریره بادام ماجان حاوی آرد بادام است که دارای آنتی اکسیدها، کربوهیدرات ها، چربی، پروتئین و ویتامین های مورد نیاز بدن است. از این میان می توان به ویتامین E  اشاره کرد که یک آنتی اکسیدان قوی است و با قرار گرفتن در برنامه غذایی کودک و مصرف مداوم، سلامت قلب، پوست و موی نوزاد در بزرگسالی را تضمین می کند.

ویژگی‌ها و توضیحات محصول:

حریره بادام ماجان محصولی است از شرکت کاله که به صورت آماده در اختیار والدین قرار می گیرد. ترکیبات این محصول از زیر نظر متخصصان تغذیه گذشته و در هماهنگی با سیستم بدن کودکان فرموله شده است. حریره بادام ماجان با لطافت و فیبر موجود در آن، هضم آسانی دارد و آرامش کودکان را به همراه می آورد. مقادیر مورد نیاز آهن در آن علاوه بر تقویت سیستم ایمنی به پیشگیری از کم خونی کمک شایانی می کند. میزان ویتامینD  در این محصول باعث رشد و قوای استخوان ها می شود و سرعت رشد نوزاد از 6 ماهگی تا سه سالگی، که دوران اوج وزن گیری و افزایش قد در کودکان است، را تسریع می کند. میزان روی موجود در حریره بادام ماجان به تکامل ادراکی و شناختی نوزاد کمک می کند و به صورت کلی رشد مناسب ذهنی کودکان در کنار رشد جسمانی در نتیجه­ی استفاده از غذای کمکی مناسب، شکل می گیرد.

مزایای محصول:

مزیت اصلی: حریره بادام ماجانبا بافتی نرم و دلنشین برای کودکان، هضم غذا را آسان و نیازهای غذایی کودکان اعم از ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پروتئین ها را تأمین می نماید.

ویژگی های دیگر:

  • حاوی بادام منبعی مناسبی برای ویتامین E

  • سرشار از چربی های سالم، فیبر و پروتئین

  • حاوی آهن و روی و در نتیجه پیشگیری از کم­خونی و کمک به رشد ادراکی کودک

  • حاوی مقادیر مناسب منیزیم که در کنترل قند خون مناسب است

  • ویتامین D و کلسیم موجود در این محصول به رشد و استحکام استخوان ها کمک می کند.

  • طعمی خوشایند و دلچسب برای کودکان

روش مصرف:

حریره بادام ماجانبدون نیاز به آماده سازی در اختیار والدین قرار می گیرد و پس از باز کردن پاکت، قابل استفاده است. این محصول را با قاشق به کودکان خود بدهید.

موارد ایمنی:

حریره بادام ماجانتا دو ساعت پس از باز کردن در پاکت، قابل استفاده است و پس از آن باید دور ریخته شود. در صورتی که در پاکت سالم باشد تا 6 ماه در دمای محیط قابل نگهداری است. حریره بادام ماجانبه عنوان غذای کمکی در کنار شیر مادر استفاده می شود و با پذیرش کودک، به مرور مصرف آن افزایش می یابد.

ترکیبات:

آرد برنج، آرد بادام، شیر پاستوریزه بدون چربی، پودر آب پنیر بدون مواد معدنی، ترکیبات روغن گیاهی، امولیسفایر، شکر، نشاسته، عصاره طبیعی وانیل، ترکیب ویتامین ها و مواد معدنی.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس