0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Soothing Gel For Men

ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند مناسب برای آقایان

شناسه کالا: 824365
شناسه کالا: 824365
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
360,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند مناسب برای آقایان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اصلاح صورت یکی از امور روزانه هر آقای خوشتیپ است که به روش‌های مختلف از جمله استفاده از ژیلت، ماشین ریش تراش، خمیر ریش و ... قابل انجام است. به هنگام اصلاح صورت، ممکن است پوست زخم شود یا دچار التهاب شود. در این مورد، پوست صورت قرمز و ملتهب ‌می‌شود و گاهی اوقات با سوزش همراه است. برای جلوگیری از عوارض پس از اصلاح و شیو صورت ‌می‌توان از محصولات ضد قرمزی و التیام بخش مانند ژل پس از اصلاح استفاده کرد. خواص این محصولات به گونه‌ای است که پوست را تسکین ‌می‌دهند و از ایجاد التهاب، حساسیت، خشکی و قرمزی جلوگیری ‌می‌کنند.

ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند، یکی از انواع ژل‌های پس از اصلاح موجود در بازار است که مورد توجه آرایشگران و آقایان زیادی قرار گرفته است. این محصول، حاوی ترکیبات التیام بخش و تسکین دهنده است که سوزش و حساسیت پس از اصلاح را بهبود ‌می‌بخشد. ژل پس از اصلاح ریچلند، به سرعت جذب پوست شده و موجب نر‌می‌ و شادابی پوست ‌می‌شود. این محصول، چربی پوست را کنترل ‌می‌کند و از ایجاد جوش جلوگیری ‌می‌کند. از دیگر ویژگی‌های ژل تسکین دهنده بعد از اصلاح ریچلند، کمک به بازسازی پوست و محافظت از لایه بیرونی پوست ‌می‌باشد. در ادامه به طور مفصل هریک از خواص و ویژگی‌های این محصول را توضیح داده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

 


 

محصولات ضد قرمزی و التیام بخش چه کاربردی دارند؟

محصولات ضد قرمزی و التیام بخش محصولاتی هستند که به واسطه ترکیبات خود، پوست صورت را تسکین داده و التهاب و قرمزی پوست را کاهش ‌می‌دهند. یکی از مواردی که باعث ملتهب شدن پوست و تحریک آن ‌می‌شود، اصلاح بوسیله ژیلت، ماشین ریش تراش و ... است. با استفاده از محصول التیام بخش ژل بعد از اصلاح ‌می‌توان التهاب ناشی از تحریک پوست را کاهش داد و از قرمز شدن پوست صورت جلوگیری کرد.

ژل بعد از اصلاح ریچلند Richland، به عنوان یک محصول ضد قرمزی و التیام بخش، قادر است تحریک پوست بر اثر اصلاح صورت را تسکین بدهد و از قرمز شدن صورتتان جلوگیری کند. این محصول، زود جذب است و به هنگام اعمال روی پوست، به بافت آسیب دیده و زخم شده بر اثر اصلاح نفوذ ‌می‌کند و آن را بازسازی ‌می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند بر پوست

در ساخت ژل بعد از اصلاح ریچلند از ترکیباتی استفاده شده است که باعث خنک شدن پوست و کاهش سوزش بعد از اصلاح ‌می‌شود. در واقع این محصول حاوی موادی مانند عصاره آلوئه ورا، عصاره خزه ایرلندی، عصاره گل همیشه بهار، ریشه گل ختمی، روغن آرگان و روغن باباسو است.

 

روغن آرگان، یک ضد التهاب شگفت انگیز

 همه ما روغن آرگان را ‌می‌شناسیم و از خواص شگفت‌انگیز آن برای پوست و مو آگاه هستیم. این ماده، علاوه بر نرم کردن پوست باعث ترمیم آن نیز ‌می‌شود. در واقع روغن آرگان سرشار از تری ترپنوئید است که زخم‌های ایجاد در اثر اصلاح صورت را بهبود ‌می‌دهد و از عفونت کردن ان‌ها جلوگیری ‌می‌کند. همچنین این ماده، دارای ویتامین E و آنتی اکسیدان‌های مختلف است و به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد، باعث تسکین و کاهش قرمزی پوست ‌می‌شود.

عصاره آلوئه ورا، یک ماده عالی برای تسکین سوزش و التهاب

ژل آلوئه ورا سرشار از ویتامین‌ها و موادی معدنی است که پوست را تغذیه ‌می‌کنند و باعث شادابی و نر‌می ‌آن ‌می‌شوند. دلیل استفاده از این ماده در ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند، خاصیت ضد التهاب بودن آن است. آلوئه ورا به دلیل برخورداری از پلی ساکاریدها، پوست را به صورت عمقی آبرسانی ‌می‌کند و باعث تسکین زخم و آسیب‌های ناشی از اصلاح ‌می‌شود. این ماده با خواص ضد التهابی خود ‌می‌تواند محافظ خوبی برای پوست باشد.

عصاره گل همیشه بهار، تسکین پوست آسیب دیده و زخمی

از گل همیشه بهار برای درمان زخم‌های سطحی، خراشیدگی و بریدگی‌های خفیف استفاده ‌می‌شود. همچنین این ماده، خشکی پوست را برطرف ‌می‌کند و با عفونت‌های قارچی روی پوست مبارزه ‌می‌کند. خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری این ماده باعث بازسازی و بهبود سریع‌تر پوست ‌می‌شود.

روغن باباسو، یک ضد التهاب و خنک کننده پوست

روغن باباسو که از دانه‌های نخل باباسو گرفته ‌می‌شود، خاصیت خنک کنندگی و ضد التهابی دارد. این ماده زخم‌های ناشی از اصلاح صورت را بهبود ‌می‌دهد و احساس طراوت در پوست ایجاد ‌می‌کند. همچنین سرشار از اسیدهای چرب سالم است که برای پوست عالی هستند.

عصاره خزه ایرلندی، سرشار از مواد مغذی برای پوست

در عصاره خزه ایرلندی مواد مغذی مانند رنگدانه‌های بتاکاروتن، زاگزانتین و لونئین وجود دارند که از پوست شما در برابر عوامل محیطی مخرب مانند آلودگی‌ها، رادیکال‌های آزاد و نور خورشید محافظت ‌می‌کنند. همچنین این ماده سرشار از آمینو اسید و پلی ساکارید است که سبب هیدراته ماندن پوست و حفظ رطوبت در بافت‌های سلولی ‌می‌شوند. در نتیجه پوستی شاداب و سالم خواهید داشت.

 

با تمام ویژگی‌هایی که برای ترکیبات به کار رفته در ژل بعد از اصلاح ریچلند گفته شد، نتیجه ‌می‌گیریم که با استفاده از این ژل پوستی درخشان و نرم خواهید داشت. این محصول احساس خنکی در پوست ایجاد ‌می‌کند و زخم‌های سطحی بر اثر اصلاح را بهبود ‌می‌بخشد.

 

 


 

ویژگی‌های ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند Richland

  • ایجاد نر‌می ‌و لطافت در پوست
  • آبرسانی و مرطوب کردن پوست
  • محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی
  • التیام سریع قرمزی و التهاب پوست
  • بهبود زخم‌های سطحی ایجاد شده بر اثر اصلاح
  • جلوگیری از عفونت زخم‌ها
  • بهبود خشکی پوست
  • ایجاد حس خنکی در پوست
  • سرشار از مواد مغذی برای ترمیم و بازسازی پوست

 


 

مزایای استفاده از ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند

مزیت استفاده از ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند این است که این ماده به سرعت التیام و قرمزی پوست را کاهش ‌می‌دهد. پس با استفاده از این محصول بلافاصله پس از اصلاح، ‌می‌توانید التهاب پوست را از بین ببرید و از قرمز شدن پوست و ایجاد حساسیت در آن جلوگیری کنید.

نحوه مصرف ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند

برای استفاده از ژل پس از اصلاح آقایان ریچلند Richland، ابتدا صورت خود را با آب بشویید سپس مقداری از ژل را روی پوست زده و به خوبی ماساژ دهید.

دقت داشته باشید که:

  • این محصول نیازی به شستشو ندارد.
  • از دسترس کودکان خارج شود.
  • در دما و شرایط محیطی مناسب نگهداری شود.
  • دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد.

 


 

ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند برای چه افرادی مناسب است؟

ژل پس از اصلاح ریچلند برای انواع پوست آقایان مناسب است و از این محصول ‌می‌توانید پس از اصلاح صورت بوسیله خمیر ریش، ژیلت و ریش تراش استفاده کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند مناسب برای آقایان، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

عصاره گل همیشه بهار

*

عصاره آلوئه ورا

*

روغن آرگان

*

روغن باباسو

*

عصاره خزه ایرلندی

*

ریشه گل ختمی

*

 

ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند مناسب برای آقایان
ژل تسکین دهنده پس از اصلاح ریچلند مناسب برای آقایان
قیمت:
360,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;