0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد چروک و لیفت

C-Prime Instant Eye Firming Cream Gel 4In1

ژل دور چشم پریم مدل 4در 1 سی پریم

شناسه کالا: 805319
شناسه کالا: 805319
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
359,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل دور چشم پریم مدل 4در 1 سی پریم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم از علائم فیزیکی پیری پوست هستند و با افزایش سن به وجود می‌آیند. چین و چروک زیر چشم زمانی اتفاق می‌افتد که پوست اطراف چشم نازک‌تر می‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد؛ که این می‌تواند با قرار گرفتن مکرر در معرض آفتاب، سیگار کشیدن، حرکات مکرر صورت و برخی ویژگی‌های ژنتیکی تسریع شود.

دو نوع چین و چروک زیر چشم به نام‌های خطوط پویا و استاتیک وجود دارد. خطوط پویا چین و چروک‌هایی هستند که در اثر حرکت عضلات ایجاد می‌شوند و خطوط استاتیک خطوطی هستند که در صورت منقبض نشدن ماهیچه‌ها شکل می‌گیرند.

علت اصلی چین و چروک زیر چشم کاهش سطح کلاژن موجود در لایه درم پوست است که با گذشت زمان و افزایش سن از بین می‌رود. کلاژن از ساختار صورت حمایت می‌کند و مسئول حفظ جوانی پوست است. بنابراین، کمبود آن می‌تواند باعث تحلیل رفتن پوست اطراف چشم و ایجاد چین و چروک‌هایی شود که با گذشت زمان بیشتر نمایان می‌شوند.

برای رفع این مشکل و به تعویق انداختن روند پیری پوست، استفاده از محصولات ضد چروک و لیفت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از محصولات ضد چروک چشم، ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم است که می‌تواند خطوط ریز و چین و چروک‌های دور چشم را محو کند و پوست این ناحیه را شفاف‌تر و جوان‌تر نشان دهد.

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم‌های ضد چروک از جمله محصولات مراقبتی هستند که برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های پوست استفاده می‌شوند. ساختار این محصولات به گونه‌ای است که چین و چروک‌ها را پر می‌کنند و آن‌ها را به تدریج از روی صورت محو می‌کنند. معمولا کرم‌های ضد چروک، بر حسب ترکیباتی که در خود دارند، کارایی‌های مختلفی را هم ارائه می‌دهند. به عنوان مثال می‌توانند از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کنند، صورت را جوان و لیفت کنند یا حتی پوست را به صورت عمیق آبرسانی کنند.

ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم یک انتخاب عالی به عنوان محصول ضد چروک است که به از بین بردن خطوط اطراف چشم، پف و تیرگی کمک می‌کند. این محصول حاوی مواد و ترکیباتی است که به سرعت در بافت پوست نفوذ می‌کنند و اثرات شگفت انگیزی در این ناحیه ایجاد می‌کنند.


 

نحوه اثرگذاری ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم بر پوست

ژل دور چشم پریم به صورت 4 کاره در بازار عرضه می‌شود. به این معنی که علاوه بر از بین بردن خطوط و چین و چروک‌ها، می‌تواند پلک بالا را لیفت کند، تیرگی دور چشم را از بین ببرد و همچنین پف زیر چشم را برطرف کند. درواقع این محصول حاوی ویتامین C است و یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که از پوست اطراف چشم در برابر نور خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و در نتیجه با جلوگیری از آسیب به DNA سلولی از ایجاد چین و چروک در پوست ممانعت می‌کند.

ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم، پوست را به ساخت کلاژن تحریک می‌کند و از این طریق باعث جوانسازی پوست دور چشم و شفاف به نظر رسیدن آن می‌شود. همچنین این محصول، حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده است که رطوبت موجود در لایه‌های پوست را تامین می‌کند و پوست دور چشم را سفت و محکم می‌کند.

از دیگر کاربردهای ژل دور چشم پریم چهارگانه، برطرف کردن پف زیر چشم و افتادگی پلک بالا است که در نهایت با برطرف کردن این عارضه‌ها، زیبایی چشم شما را جذاب‌تر می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم

  • لیفت فوری پوست اطراف چشم
  • از بین بردن چین و چروک‌های دور چشم
  • درمان افتادگی پلک بالا
  • از بین بردن پف زیر چشم
  • رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • ایجاد استحکام در بافت پوست
  • آبرسانی و حفظ رطوبت پوست
  • محافظت از پوست دور چشم در برابر نور آفتاب و رادیکال‌های آزاد
  • حاوی ویتامین سی و روشن کننده

 


 

مزایای مصرف ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم

مزیت ژل دور چشم پریم، چهارگانه بودن آن است. این محصول علاوه بر از بین بردن چروک‌ها می‌تواند پف و سیاهی زیر چشم را از بین ببرد و همچنین افتادگی پلک بالا را بهبود ببخشد. با استفاده از ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم می‌توانید پوست دور چشم خود را سفت و محکم کنید و خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم را به طور کامل محو کنید. ناگفته نماند که این محصول حاوی ویتامین سی است که از پوست محافظت می‌کند و روند پیری و چین و چروک را کندتر می‌کند.

مزیت دیگر ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم، بافت سبک و جذاب آن است که به سرعت جذب پوست می‌شود و در همان استفاده اول، اطراف چشم را به خوبی لیفت می‌کند.

 

نحوه مصرف ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم

برای استفاده از ژل دور چشم پریم چهارکاره می‌توانید طبق زیر عمل کنید:

  • اپلیکاتور را روی حالت On قرار دهید، سپس رول را دور تا دور چشم به آرامی‌حرکت دهید.
  • برای جذب بهتر می‌توانید با انگشتان دست به آن ضربه بزنید.
  • در نهایت اپلیکاتور را روی حالت Off قرار دهید و درب محصول را محکم ببندید.

دقته داشته باشید که:

  • از این محصول 2 مرتبه در روز، صبح و شب استفاده کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم برای چه افرادی مناسب است؟

ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم برای انواع پوست دارای چروک و پیری پوست فرموله شده است و همه افراد دارای این مشکلات می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

همچنین با استفاده صبحگاهی از این کرم دور چشم می‌توانید پف ناشی از خواب آلودگی را از بین ببرید و با چهره آماده و سرحال در محل کار یا جلسات مهم حضور یابید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 سی پریم

ترکیبات

مقدار

آب

*

بوتیلن گلایکول

*

الکل اتیلیک

*

امولینت

*

امولسیفایر

*

عصاره آلوی کاکادو

*

منیزیم اسکوربیل فسفات

*

لسیتین

*

ریبوز

*

عصاره پوست درخت ابریشم ایرانی

*

دروتوزاید

*

عصاره اسکوفیلیوم نودوسوم

*

عصاره آسپاراگوپسیس آمارتا

*

عصاره کریسانتلوم ایندیکوم

*

تترا هگزیل دسیل آسکوربات

*

صمغ زانتان

*

سدیم هیالورونات

*

گلیسیرین

*

مشتقات پروتئین هیدرولیز شده کنجد

*

پرزرواتیو

*

 

 

 

ژل دور چشم پریم مدل 4در 1 سی پریم
ژل دور چشم پریم مدل 4در 1 سی پریم
قیمت:
359,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;