0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

H2Q+ Hydrating Cream Gel

ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا

شناسه کالا: 823107
شناسه کالا: 823107
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
258,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ساین اسکین زیرمجموعه تازه وارد شرکت آوندفر است که با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و با هدف مراقبت از پوست و مو و رفع مشکلات پوستی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این برند داخلی محصولات خود را در لاین‌های مختلف و با بهره گرفتن از علم داروسازان و شیمیدان‌ها و همچنین استفاده از متریال درجه یک تولید و عرضه می‌کند.

در ادامه قصد داریم یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند با نام ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان چه کاربردی دارد؟

برخی از کرم‌های مرطوب کننده موجود در داروخانه‌ها  تنها موجب آب‌رسانی پوست نمی‌شوند بلکه با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارند از خروج آب طبیعی از پوست نیز جلوگیری می‌کنند. با این وجود با استفاده از مرطوب کننده‌ و آبرسان، پوست دیگر خشک نشده، ضمن اینکه عملیات بازسازی و ترمیم را نیز شروع می‌کند. این نیز گفتنی است که کیفیت آبرسانی، بازسازی و بهبود پوست به کیفیت مرطوب‌کننده‌ مورد نظر نیز بستگی دارد.

ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا با کیفیت بالای خود قادر است ضمن
آبرسانی و ذخیره آب در پوست؛ مواد مغذی لازم را به سلول‌ها برساند.

 


 

ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

این محصول سان اسکین با برخورداری از فرمولاسیونی خاص موجب آبرسانی لایه شاخی پوست شده و قادر است 24 الی 48 ساعت رطوبت را در پوست حفظ کند.

این کرم با برخورداری از ترکیبات فوق‌العاده‌ای که حاوی مقادیری زیاد از مواد مغذی و مواد معدنی است علاوه بر تغذیه سلول‌های پوست با افزایش الاستیته، موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست شده و از خشکی و چین و چروک آن پیشگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات به کار رفته در ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا

مواد موجود در ژل کرم آبرسان ساین اسکین عبارتند از:

کاپریلیک / کاپریلیک تری گلیسیرید، گلیسریل استئارات، ایزوپروپیل میریستات، موم زنبور عسل، ستیل الکل، PatchH2O، تری هالوز هیالورونات سدیم، ستئارت25-، بوتیلن گلیکول، گلیسیرین، روغن گل آفتاب گردان، روغن جوجوبا، دیمتیکون، فنوکسی اتانول / اتیل هگزیل گلیسرین، D-پانتنول، بیو-سرآمیدیل، نیاسین آمید، متیل پارابن، سدیم پلی اکریلات نشاسته، اسانس مجاز، پروپیل پارابن و آب دیونیزه.

در ادامه برخی توضیحی در مورد برخی از ترکیبات موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

روغن آفتابگردان

از مهم‌ترین خواص روغن آفتابگردان برای پوست صورت می‌توان ضد جوش و آکنه بودن آن را نام برد. این مورد از خواص روغن آفتابگردان باعث می‌شود که منافذ پوست مسدود نشوند و همچنین روغن به‌ راحتی جذب شود. روغن آفتابگردان غنی از ویتامین E است که علاوه بر خواص نرم‌کنندگی و افزایش توان رطوبت پوست، یک آنتی اکسیدان قوی است.

ویتامین B3 یا نیاسین آمید

ترکیب دیگری که در فرمولاسیون ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا به چشم می‌خورد؛ ترکیب آنتی‌اکسیدانی نیاسین آمید یا ویتامین B3 است. مهم‌ترین ویژگی این ماده توانایی آن در بهبود عملکرد سد دفاعی پوست یا Skin Barrier است. این نیز گفتنی است که ویتامین B3 با متوقف کردن انتقال ملانین موجب روشن‌تر شدن و درمان لک و تیرگی پوست می‌شود. همچنین در تولید کلاژن و توقف روند پیری پوست نیز تاثیرگذار است.

روغن جوجوبا

تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف عصاره جوجوبا افزایش لطافت و انعطاف‌پذیری پوست، نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی و کاهش التهاب و تحریکات پوستی را به همراه دارد. این نیز گفتنی است که روغن مذکور برای حفظ رطوبت و خاصیت کشسانی پوست بسیار خوب عمل می‌کند.

موم زنبور عسل

یکی دیگر از مواد اولیه به کار رفته در ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا موم زنبور عسل است. این ماده قادر است خارش و عفونت‌های پوستی آزاردهنده را درمان کند. از آنجا که دارای خاصیت ضد التهابی نیز است؛ بنابراین می‌تواند در کاهش درد ناشی از خارش و عفونت‌های قارچی پوست اثر گذار باشد.  گفتنی است که موم زنبور عسل یکی از معروف‌ترین دارو‌های خانگی برای درمان آکنه است؛ چرا که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و سرشار از ویتامین A است و به درمان آکنه کمک شایانی کرده و به پاکسازی  پوست از هر گونه آلودگی و گرد و غبار می‌پردازد.

 


 

ویژگی‌های ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا

  • تامین و حفظ رطوبت پوست با ماندگاری 24 ساعته
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی
  • نرم و شاداب‌کننده پوست
  • آبرسان و جاذب آب
  • حاوی مواد مغذی

 


 

مزایای استفاده از ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا

این محصول ساین اسکین حاوی امگا 6 و امگا 3 و همچنین غنی از ویتامین E بوده که ضمن حفظ خاصیت کشسانی پوست یک آنتی اکسیدان قوی نیز هست.

از دیگر مزایای ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا بافت بسیار سبک و قدرت نفوذ بالا به عمق پوست است که علاوه بر آبرسانی سبب درخشندگی و شادابی پوست می‌شود. این محصول یک جاذب آب فوق‌العاده بوده و همچنین قادر است رطوبت را تا 24 ساعت در پوست حفظ کند.

 


 

نحوه مصرف ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • می‌توانید ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا  را روزی دوبار روی پوست تمیز استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف درب محصول را کاملا ببندید
  • از این محصول دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  • محصول مورد بحث را دور از دسترس اطفال نگهدارید

 


 

استفاده از ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول ساین اسکین یک مرطوب کننده عالی برای انواع پوست چرا که با برخورداری از ترکیبات گیاهی و مغذی قادر است پوستی نرم و لطیف را برای همه افراد به ارمغان آورد.

 


 

خرید ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داشتن یک آبرسان خوب و مرغوب لازمه همه افراد با هر نوع پوستی است. اما افرادی که از خشکی پوست رنج می‌برند؛ این نیاز را بیشتر درک می‌کنند چرا که خشکی و پوسته پوسته شدن در نهایت به ترک و خونریزی منجر می‌شود بنابراین داشتن و استفاده از ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا به همه افراد توصیه می‌شود تا به واسطه این کرم پوست خود را تغذیه کنند و ویتامین‌های لازم را به آن برسانند.

 

 

ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا
ژل کرم آبرسان 24 ساعته ساین اسکین مدل ساین آکوا
قیمت:
258,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;