0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Oily To Combination Skin Purifying Cleansing Gel

ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور مناسب برای پوست چرب و جوشدار

شناسه کالا: 823644
شناسه کالا: 823644
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
197,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور مناسب برای پوست چرب و جوشدار
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در چند سال اخیر برندهای مختلف داخلی و خارجی محصولات مراقبت از پوست وارد بازار شده‌اند. یکی از این برندهای داخلی که تا به حال موفق به کسب رضایت بالایی از مصرف‌کنندگان شده بایومارین است.

این برند ایرانی محصولات خود را در لابراتوار پارس حیان ایران اما با مواد اولیه فرانسوی و همچنین با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه (Biotech Marine) تولید و عرضه می‌کند.

بایومارین فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با شعار تجربه سبک جدید زندگی آغاز کرد و در ادامه با تولید انواع محصولات نظیر لایه بردار، روشن کننده، بازسازی‌کننده، ضد چروک، مرطوب کننده و آبرسان، شوینده و پاک کننده و ضد آفتاب گام‌های بلندی به سمت موفقیت برداشته است.

منشا محصولات بایومارین گیاهان دریایی است، این برند با به کارگیری به روزترین روش‌های تولید دنیا و فرمولاسیونی منحصر به فرد محصولات مرغوبی را تولید و روانه بازار می‌کند. در ادامه قصد داریم ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور مناسب برای پوست چرب و جوشدار را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

شوینده و پاک کننده پوست چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر اهل رعایت روتین مراقبت از پوست هستید حتما می‌دانید که یکی از اصول روتین مراقبت از پوست استفاده از پاک‌کننده مناسب است. شوینده‌ها و پاک کننده‌ها با ترکیبات ملایم خود علاوه بر پاک کردن آلودگی‌های محیطی و لوازم آرایشی باقی مانده از روی پوست نرمی و لطافت آن را هم حفظ می‌کنند. این محصولات مراقبت از پوست قادرند ناخالصی‌های سرسخت را از بین ببرند.

ژل شست و شو یکی از پاک کننده‌های خوب است که بدون وارد کردن کوچک‌ترین آسیبی به بافت پوست؛ مواد اضافی را از روی پوست پاک می‌کند.

ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور مناسب برای پوست چرب و جوشدار از جمله شوینده‌های قوی فاقد مواد صابونی است که ضمن سازگاری با پوست چربی آن را کنترل کرده از بروز جوش و آکنه پیشگیری می‌کند.

 


 

نحوه تاثیرگذاری ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور روی پوست چگونه است؟

ژل شستشوی صورت بایومارین مدل Aqua Pure  یک شوینده ملایم و سازگار با PH طبیعی پوست است. این ژل شستشوی بایومارین قادر است مواد آرایشی، آلودگی محیطی و چربی اضافه را از پوست بزداید.

پس از مصرف این محصول التهاب، خشکی و کشیدگی در پوست احساس نمی‌شود ضمن اینکه ترشح سبوم نیز تنظیم می‌شود.  ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور به پیشگیری از ایجاد آکنه، کومدون‌های سرسیاه و جوش، حفظ رطوبت پوست، افزایش لطافت، شادابی و طراوت آن کمک می‌کند.

 


 

ترکیبات موجود در ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور

مواد اولیه موجود در ژل شستشوی صورت بایومارین مدل Aqua Pure عبارتند از:

کوکامیدوپروپیل بتائین، دی سدیم کوکوآمفو دی استات، آمونیوم لورت سولفات، سدیم تری دست سولفات، سدیم لورت سولفات، کوکوگلوکوزاید، عصاره لامیناریا ساخارینا، عصاره پلانکتون، عصاره جلبک دریایی، PEG-۷ گلیسریل کوکوآت، گلیسرین، لورت-۴، PEG-۱۸ گلیسریل اولئات/ کوکوآت، عصاره برگ مریم گلی، نمک دریایی، PEG-۴۰ روغن کرچک اشباع شده، سالیسیلیک اسید، ژل برگ آلوئه ورا، توکوفریل استات، پیروکتون اولامین، پروپیلن گلیکول، PEG-۱۵۰ دی استائارات، پانتنول، اسید لاکتیک، DMDM هیدانتوین، متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون، دی سدیم ا.د.ت.آ، CI ۴۷۰۰۵، CI۴۲۰۹۰، اسانس، آب دیونیزه.

 


 

 ویژگی‌های ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور

  • مناسب پوست‌های چرب، مختلط و جوش دار
  • مناسب برای شستشوی صورت و گردن
  • پیشگیری از ایجاد آکنه و جوش سرسیاه
  • بدون ایجاد التهاب، خشکی و کشیدگی
  • دارای PH سازگار با پوست
  • شاداب کننده، لطافت بخش
  • قدرت پاک کنندگی بالا
  • کنترل ترشح سبوم
  • حفظ رطوبت پوست
  • فاقد مواد صابونی

 


 

مزایای مصرف  ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور

اگر بخواهیم به مزایای این محصول اشاره کنیم باید بگوییم که یک متعادل‌کننده ترشح چربی پوست با ترکیبات عالی است که به کاهش جوش و آبرسانی پوست کمک می‌کند.

ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور یک ضد التهاب و آنتی باکتریال قوی است که به جنگ انواع جوش به ویژه جوش‌های سرسیاه می‌رود.

 

نحوه مصرف ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور چگونه است؟

پیش از استفاده ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور به موارد زیر توجه کنید:

  • قبل از مصرف مقداری از این محصول را روی قسمتی از پوست دست امتحان کنید تا از بروز حساسیت روی پوست پیشگیری کنید
  • ابتدا صورت را با شسته سپس مقداری از ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور را با دست روی پوست خیس صورت یا گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید، پس از آن صورت را با آب ولرم شست و شو دهید
  • پس از مصرف درب محصول را ببندید
  • از این محصول در دمای مناسب 15 تا 30 درجه سانتی گراد، دور از نور آفتاب و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید

توجه داشته باشید که؛

مصرف این فرآورده برای کودکان کم‌تر از 3 سال توصیه نمی‌شود.

 


 

استفاده از ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور برای چه افرادی مناسب است؟

ژل شستشو صورت بایومارین دارای ترکیباتی خاص است که با کنترل ترشح چربی در پوست از بروز جوش و آکنه پیشگیری کرده و با خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریالی خود موجب از بین رفتن جوش‌های موجود روی صورت می‌شود. بنابراین ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور برای افرادی که پوستی چرب، جوشدار یا مستعد آکنه دارند گزینه‌ای بسیار عالی است.

 


 

خرید ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور مناسب برای پوست چرب و جوشدار

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

برند داخلی بایومارین محصولات مراقبت از پوست متعددی را تولید و عرضه کرده است. یکی از این محصولات مناسب که هر فردی با پوست چرب و مستعد آکنه در پی آن است ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور است که با کنترل چربی پوست از بروز جوش پیشگیری کرده و پوستی نرم و لطیف را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور مناسب برای پوست چرب و جوشدار
ژل شستشو صورت بایومارین مدل آکوا پیور مناسب برای پوست چرب و جوشدار
قیمت:
197,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;