0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Dermo PSO+ Scalp Plaques Psoriasis Hair Shampoo

شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+

شناسه کالا: 302352
شناسه کالا: 302352
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
162,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند سریتا (Cerita) یکی از برندهای معروف و پرطرفدار ایرانی است که در حوزه تولید محصولات پوست و مو فعالیت می‌کند. این برند با تلاش‌های بی وقفه و کسب اطلاعات به روز در این حوزه، همواره محصولاتی تولید کرده است که از کیفیت و اثربخشی بالایی برخوردار هستند. سریتا در سال 1383 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون محصولات پوست و مو زیادی از جمله شوینده و نرم کننده را وارد بازار کرده است.

یکی از بهترین محصولات سریتا، شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+ است که به صورت تخصصی برای کنترل بیماری پسوریازیس ساخته شده است و نتیجه سال‌ها تلاش متخصصان این برند است.

این شامپو، با برخورداری از ترکیبات عالی و فرمولاسیون قدرتمند قادر است پوسته ریزی سر را کنترل و بیماری‌های پسوریازیس، اگزما و درماتیت را به طور کامل درمان کند. همچنین با ترکیبات آبرسانی که دارد، خشکی سر را از بین می‌برد و یک انتخاب عالی برای پیشگیری از بیماری‌های همراه با پوسته ریزی در کف سر است.

در ادامه سعی داریم شما را با این شامپو، خواص، ویژگی‌ها و نحوه مصرف آن آشنا کنیم تا با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید این محصول از داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

پسوریازیس چیست و چه علائمی‌ دارد؟

پسوریازیس یک بیماری مزمن با طول دوره زیاد است که در آن سیستم ایمنی بیش از حد فعال شده و باعث می‌شود سلول‌های پوست سریع‌تر تکثیر شوند. این بیماری با التهاب و پوسته پوسته شدن همراه است و اغلب روی پوست سر، آرنج یا زانو دیده می‌شود. البته سایر قسمت‌های بدن نیز می‌توانند تحت تاثیر این بیماری قرار گیرند.

دانشمندان به طور کامل نمی‌دانند که چه چیزی باعث بروز بیماری پسوریازیس می‌شود، اما می‌دانند که ترکیبی از عوامل ژنتیکی و محیطی روی این بیماری تاثیرگذار است.

علائم پسوریازیس از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما برخی از علائم رایج عبارتند از:

  • وجود لکه‌های پوستی ضخیم و قرمز با پوسته‌های سفید نقره ای که خارش یا سوزش دارند، و معمولاً روی آرنج، زانو، پوست سر، تن، کف دست و کف پا دیده می‌شوند.
  • پوست خشک و ترک خورده که خارش یا خونریزی دارد.
  • ناخن‌های ضخیم، برآمده و حفره دار
  • برخی از بیماران یک بیماری مرتبط به نام آرتریت پسوریاتیک دارند که با سفتی، تورم و درد مفاصل مشخص می‌شود. اگر علائم آرتریت پسوریاتیک دارید، حتما به پزشک خود مراجعه کنید؛ زیرا این یکی از مخرب ترین اشکال آرتریت است.

علائم پسوریازیس دائمی‌ نیستند، گاهی اوقات برای چند هفته یا چند ماه تشدید می‌شوند و گاهی اوقات نیز فروکش کرده و بهبود می‌یابند. راه‌های زیادی برای درمان پسوریازیس وجود دارد و برنامه درمانی شما به نوع و شدت بیماری بستگی دارد. اکثر اشکال بیماری پسوریازیس خفیف یا متوسط هستند و با استفاده از شامپو یا کرم درمان می‌شوند.

البته ناگفته نماند که مدیریت محرک‌های رایج مانند استرس و آسیب‌های پوستی نیز می‌تواند به کنترل علائم این بیماری کمک کند.

 


 

ترکیب اصلی شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا Cerita مدل درمو پسو+ چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+ حاوی ترکیبات قدرتمند با فرمولاسیون بالا است که قادر است بیماری پسوریازیس حاد و خفیف را به طور کامل ریشه کن کند. این شامپو از موادی مانند اوره، زینک PCA، لاکتیک اسید، سالیسیلیک اسید و نیاسینامید تشکیل شده است که هر کدام خواص و اثرات بی‌نظیری در درمان پسوریازیس ارائه می‌دهند.

اوره

اوره یک مرطوب کننده عالی است که به جنگ خشکی می‌رود و اجازه نمی‌دهد آب موجود در لایه‌های میانی پوست دفع شود. در واقع این ماده با قفل کردن رطوبت در پوست سر، خشکی این ناحیه را برطرف می‌کند و در نتیجه بیماری‌های پوسته ریزی کف سر مانند اگزما، درماتیت و پسوریازیس را درمان می‌کند.

ناگفته نماند که اوره باعث شکستن پیوند میان سلول‌های مرده پوست می‌شود و از این طریق باعث از بین آن‌ها و افزایش رشد سلول‌های جدید می‌شود. همچنین در بهبود تحریکات پوستی مانند التهاب، قرمزی، خارش و سوزش بسیار موثر است.

زینک PCA

زینک PCA یک با اتصال به غدد چربی می‌تواند ترشح چربی و سبوم پوست سر را تنظیم کند و سبب هیدراته نگه داشتن پوست شود. همچنین این ماده خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی دارد که با قارچ‌های موجود در پوست سر مبارزه می‌کند و خارش و التهاب این ناحیه را از بین می‌برد.

لاکتیک اسید

لاکتیک اسید یک AHA یا لایه بردار پوست است که به صورت ملایم از پوست لایه برداری می‌کند و موجب شکستن پیوند بین سلول‌های مرده و حذف آن‌ها از سطح پوست می‌شود. همچنین این ماده سبب آبرسانی و مرطوب شدن پوست سر شده و در درمان پوسته ریزی سر و بیماری‌های پسوریازیس، اگزما و درماتیت موثر است.

سالیسیلیک اسید

سالیسیلیک اسید نیز یک لایه بردار قدرتمند است که با تجزیه پیوند میان سلول‌های مرده، آن‌ها را از بین می‌برد و فرصت جدیدی برای رشد سلول‌های تازه ایجاد می‌کند. این ماده یک انتخاب عالی برای درمان بیاری‌های پوسته ریزی کف سر است. چرا که ترشح چربی و سبوم را تنظیم کرده و از مسدود شدن چربی در منافذ جلوگیری می‌کند. در نتیجه از تحریک پوست و پوسته ریزی آن ممانعت می‌کند و شوره را نیز درمان می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+

اگر بخواهیم چگونگی اثرگذاری شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا Cerita مدل درمو پسو+ را روی موها و پوست سر به طور خلاصه شرح دهیم، باید بگوییم که این شامپو حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده است که موجب قفل شدن رطوبت در پوست سر می‌شود که در نتیجه آن خشکی پوست برطرف شده و پوسته ریزی ناشی از خشکی نیز از بین می‌رود. این امر باعث درمان بیماری پسوریازیس می‌شود.

همچنین این شامپو حاوی ترکیبات تنظیم کننده چربی پوست سر است که مانع تجمع چربی در منافذ شده و در نتیجه از پوسته ریزی بر اثر چربی بیش از حد نیز جلوگیری می‌کند. در این موارد، بیماری‌های ناشی از پوست سر چرب مانند درماتیت به راحتی درمان می‌شوند.

در نهایت باید اشاره کنیم که این شامپو از ترکیبات ضد التهاب نیز برخوردار است تا با رفع قرمزی و التهاب پوست، خارش و سوزش آن را نیز برطرف کند.

 


 

ویژگی‌های شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+ Derma PSO+

  • حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده
  • حفظ رطوبت موجود در پوست سر و جلوگیری از تبخیر سطحی آن
  • درمان خشکی سر و پوسته ریزی ناشی از خشکی
  • درمان خارش و سوزش پوست سر
  • حاوی مواد ضد التهاب و کاهش قرمزی پوست
  • حاوی مواد لایه بردار جهت حذف سلول‌های مرده، پلاک‌های پسوریازیس و پوسته‌های خشک شده
  • تنظیم ترشح چربی و سبوم پوست
  • دارای PH متناسب با پوست سر
  • بدون آسیب به بافت مو
  • ضد شوره و ضد میکروب
  • کمک به درمان بیماری‌های پسوریازیس، درماتیت و اگزما
  • قابل استفاده برای پوست سر و بدن
  • مناسب برای انواع مو

 


 

 مزایای مصرف شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+

مزیت استفاده از شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل Derma PSO+ در ترکیبات و فرمولاسیونی است که برای این محصول در نظر گرفته شده است. چرا که حاوی مواد آبرسان است و قادر است خشکی سر را درمان کند و به دنبال آن بیماری‌های حاد پسوریازیس را نیز به طور کامل ریشه کن کند.

همچنین چربی پوست سر را تنظیم می‌کند و از پوسته ریزی ناشی از مسدود شدن منافذ بر اثر چربی جلوگیری می‌کند. در نتیجه با استفاده از این شامپو، دیگر نگران خارش و التهاب پوست سر خود نیستید و می‌توانید بیماری‌های حاد و شدید پوست سر را درمان کنید.

نحوه مصرف شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+

برای استفاده از شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+ تنها کافی است مقداری از شامپو را روی موهای خود بمالید و به ارامی‌ماساژ دهید. پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه موهای خود را با آب ولرم بشویید.

نکات استفاده از شامپو:

  • در طول هفته می‌توانید 3 بار از این شامپو استفاده کنید.
  • برای اثرگذاری بهتر از کرم پسوریازیس سریتا استفاده کنید.
  • در هنگام شستشو، از چنگ زدن موها جدا خودداری کنید.
  • برای خشک کردن موها، اجازه دهید خودشان خشک شوند و از حوله یا سشوار استفاده نکنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا Cerita مدل درمو پسو+ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+ با انواع مو سازگاری دارد و برای درمان بیماری‌های پوست سر مانند پسوریازیس مناسب است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+

ترکیبات

مقدار

آمونیوم لوریل اتر سولفات

70درصد

دی سدیم لورت 3 سولفوسوکسینات

30درصد

دی سدیم کوکو آمفو دی استات

40درصد

دی سدیم کوکویل گلوتامات، اوره

99.5درصد

سالیسیلیک اسید

*

پلی دکستروز

*

دکسترین

*

آمیلوپکتین

*

نیاسینامید

*

گلیسیرین

*

سدیم پی سی ای

*

آلانتوئین

*

تری اتانول آمین

*

فنیل پروپانول

*

کاپریلیل گلایکول

*

پانتنول

*

زینک پی سی ای

*

پی ای جی 6 کاپریلیک کاپریک گلیسیرید

*

اسانس

*

اسید لاکتیک

*

دی سدیم ا.د.ت.ا

*

آب دیونیزه

*

 

 

شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+
شامپو کنترل کننده پوسته سر پسوریازیس سریتا مدل درمو پسو+
قیمت:
162,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;