0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Dry & Sensitive Skin Cleansing Gel

ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست خشک و حساس

شناسه کالا: 822436
شناسه کالا: 822436
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست خشک و حساس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژل شستشوی صورت دلبستو مناسب برای پوست خشک و حساس است. این ژل شستشو صورت یک محصول بسیار عالی از شرکت دلبستو بوده و خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی این محصول موجب شده تا افراد بسیار زیادی از آن بهره بگیرند و احساس رضایت داشته باشند. ژل شستشو دلبستو حاوی ترکیبات ویژه و فوق‌العاده‌ایست که پوست را در برابر خشکی و کشیدگی محافظت می‌کند. این محصول از دلبستو موجب شده تا افراد بدون هیچگونه استرس و خشکی صورتشان را بشویند و از خشکی و کشیده شدن آن در امان باشند. در این حالت همیشه آنها پوستی پاکیزه، با طراوت، درخشان، شاداب و آراسته را تجربه خواهند کرد. در حقیقت این محصول با اثر پاک‌کنندگی عمیق به پوست جلوه شادابی، طراوت و احساس انرژی دائم هدیه می‌دهد. در ادامه اطلاعات دقیق و جامع‌تری را درباره ژل شستشو صورت دلبستو در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 


 

شوینده و پاک کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل شستشو صورت یک محصول مراقبتی از پوست است. محصولات شوینده و پاک کننده صورت بدون هر گونه آسیب به بافت پوست، سلول‌های مرده، چربی، آرایش صورت و سایر آلودگی‌ها را از روی سطح پوست پاک می‌کند. در واقع این محصولات منافذ پوست شما را به صورت عمقی پاک و از مشکلات پوستی و همچنین آکنه جلوگیری می‌کنند. بنابراین استفاده و بهره از محصولات شوینده و پاک کننده مانند ژل شستشوی صورت دلبستو یکی از مراحل ضروری در روتین پوستی است. تمیز شدن پوست تاثیر چشمگیری در جلوگیری از عارضه‌های پوستی و همچنین زیبایی و درخشندگی پوست دارند.

از آنجایی که آب به تنهایی قادر به پاکسازی عمقی پوست نیست شما در طی روز باید از مواد شوینده مناسب پوست را مورد شستشو قرار دهید. انتخاب یک شوینده مناسب امری مهم و حائز اهمیت است. بسیاری از صابون برای شستن پوست صورت استفاده می‌کنند که در چنین شرایطی امکان آسیب به پوست به شدت زیاد است. صابون محصول مناسبی برای پوست شما نیست چرا که این محصولات چربی مفید پوست را از بین می‌برند و به مرور موجب چین و چروک و خشکی صورت می‌شوند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری ژل شستشو صورت دلبستو

ژل شستشو صورت دلبستو حاوی عصاره برگ کاملیا با خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی است. به همین دلیل پس از هر بار مصرف احساس نرم و لطافت را روی پوست خود احساس خواهید کرد. در ترکیبات این محصول از عصاره چای سبز با خاصیت لایه‌برداری، روشن‌کنندگی و ضد التهابی بهره گرفته شده است.

ژل شستشو صورت دلبستو با بهره‌گیری از فرمولاسیونی منحصر به فرد و بسیار ملایم، مواد مرطوب‌کننده فوق‌العاده موثر و همچنین PH مناسب این امکان را فراهم کرده تا افراد با پوست حساس و خشک بتوانند بدون هیچگونه استرس و نگرانی پوست خود را هر روز بشویند و احساس خوبی داشته باشند.

بنابراین اگر شما هم به دنبال یک محصول با کیفیت و فوق‌العاده برای پوست خشک و حساس خود هستید، ژل شستشو صورت دلبستو یک انتخاب عالی و مناسب است. این ژل علاوه بر زیبایی و درخشندگی پوست، از آن در برابر خشکی و چین و چروک نیز محافظت و مراقبت می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ژل شستشو صورت دلبستو

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، ژل شستشو صورت دلبستو می‌تواند به پوست شما درخشندگی، طراوات و شادابی را هدیه دهد. این ژل ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • حاوی عصاره چای سبز و برگ کاملیا
  • پاک کننده آلودگی‌های سطحی و باقیمانده مواد آرایشی از روی پوست
  • رفع خشکی، سوزش و احساس کشیدگی پوست
  • آبرسانی و روشن کننده پوست
  • مناسب پوست های خشک و حساس

 


 

مزایای ژل شستشو صورت دلبستو

ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست خشک و حساس، یک محصول بی‌نظیر و عالی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان پس از مصرف آن احساس رضایت کرده‌اند. اگر شما هم به دنبال یک پوست شفاف، درخشان و زیبا هستید، اولین گام شستشوی پوست صورت با مواد شوینده مناسب و متناسب با پوست است. ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست خشک و حساس، چربی پوست را کنترل و از ایجاد شدن آکنه روی پوست جلوگیری می‌کند.

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر ژل شستشوی صورت دلبستو پاکسازی عمقی منافذ پوست و همچنین درخشندگی و شفافی پوست است. از بین رفتن منافذ باز، پاکسازی عمقی پوست، از بین بردن سلول‌های مرده و همچنین لطافت و نرمی پوست از مزایای منحصر به فرد این محصول است. این محصول با انجام یک لایه‌برداری ملایم، لکه‌های باقی‌مانده و همچنین آثار جوش را از بین می‌برد.

نحوه مصرف ژل شستشو صورت دلبستو

شما از ژل شستشوی صورت دلبستو می‌توانید به صورت روزانه بهره بگیرید. کافیست مقداری از این ژل را به صورت مرطوب خود بزنید و آن را با دست روی پوست بمالید، سپس با آب ولرم یا خنک پوست را آبکشی کنید و از نرمی و لطافت همچون پنبه خود نهایت لذت را ببرید.

 

 


 

ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای چه افرادیست؟

ژل شستشوی صورت دلبستو مناسب برای سنین بزرگسال اعم از خانم‌ها و  آقایانی است که پوست خشک و حساسی دارند. این افراد برای از بین بردن خشکی و همچنین مشکلات و عارضه‌های پوستی خود می‌توانند از این ژل بهره بگیرند و استفاده کنند. توجه کنید این ژل مناسب کودکان نیست. بنابراین آن را دور از دسترس فرزندان کوچک خود نگهداری کنید.

 


 

ترکیبات ژل شستشو صورت دلبستو

ترکیبات موجود در ژل شستشو صورت دلبستو منحصر به فرد و بسیار ویژه هستند. به همین منظور این ترکیبات به لطافت، درخشانی، روشن‌کنندگی، جلوگیری از التهابات پوستی و جوش و آکنه به شدت کمک می‌کنند. بنابراین افراد پس از هر بار استفاده احساس رضایت‌بخشی روی پوست خود احساس خواهد کرد. برخی از ترکیبات ژل شستشو صورت دلبستو عبارتند از:

  • آسکوربیک اسید
  • توکوفریل استات
  • عصاره برگ کاملیا
  • چای سبز
  • سالیسیلیک اسید
  • رتینال پالمیتات

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

 

ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست خشک و حساس
ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست خشک و حساس
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;