0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Hydrating Face Wash For Normal To Dry Skin

ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک

شناسه کالا: 820953
شناسه کالا: 820953
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
190,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در روتین مراقبتی پوست همواره پاک کردن انواع آلودگی‌ها نظیر آلاینده‌ها، مواد آرایشی، سلول‌های مرده و باکتری‌ها از سطح پوست، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو لازم است که از شوینده و پاک کننده به طور روزانه استفاده کرده و به سلامت پوست خود توجه کنید.

ژل شستشو صورت سیلکر دارای ترکیبات متنوعی نظیر عصاره آلوئه‌ورا و آلانتوئین بوده و سبب شفافیت و روشن شدن رنگ پوست شما می‌شود. این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و از پوست در برابر عوامل آسیب‌زننده به آن محافظت می‌کند.

در ادامه ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری، مزایای مصرف و همچنین نحوه مصرف از آن را برای شما شرح دادیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

 


 

شوینده و پاک کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات شوینده و پاک کننده صورت نقش موثری در حفظ سلامت پوست داشته و نیاز است که از آن‌ها در روتین مراقبت پوستی روزانه خود استفاده کنید. این محصولات دارای ترکیبات ویژه‌ای هستند و به پاکسازی منافذ باز پوست کمک بسزایی می‌کنند.

ژل شستشو صورت به حذف سلول‌های مرده پوست، پاک کردن مواد آرایشی، چربی، کثیفی و دیگر آلاینده‌های محیطی از سطح پوست کمک کرده و موجب شفافیت و درخشندگی آن می‌شود. از سویی دیگر این محصول میزان ترشح چربی را کنترل کرده و از ایجاد جوش و آکنه روی سطح پوست جلوگیری می‌کند.

ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک به حذف انواع آلودگی‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها از سطح پوست کمک کرده و موجب افزایش درخشندگی آن می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و به صورت روزانه در روتین پوستی خود از آن استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک

ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک (Silcare) دارای ترکیبات اثربخش بوده و در حفظ رطوبت پوست و شادابی آن نقش مهمی را ایفا می‌کند. این محصول دارای عصاره آلوئه‌ورا، آلانتوئین و ویتامین C است.

عصاره آلوئه‌ورا موجود در این ژل خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته و موجب افزایش شادابی و لطافت پوست می‌شود. این ماده همچنین در درمان آفتاب سوختگی موثر بوده و و خواص التیام‌بخشی و تسکین‌دهندگی دارد. آلوئه‌ورا به ساخت کلاژن در پوست کمک می‌کند و از این طریق موجب جوانسازی و لیفت پوست می‌شود. از سویی دیگر عصاره آلوئه‌ورا به درمان جوش، آکنه و لکه‌های پوستی کمک کرده و موجب کمرنگ‌تر شدن آن‌ها می‌شود.

آلانتوئین خاصیت لایه‌برداری جزئی دارد و به حذف سلول‌های مرده پوست کمک بسزایی می‌کند. این ماده از پوست در برابر عوامل آسیب‌زننده محافظت می‌کند. آلانتوئین همچنین نقش مرطوب‌کنندگی، آبرسانی، لایه‌برداری و جوانسازی نیز داشته و موجب بهبود بافت آسیب‌دیده پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک

  • از ایجاد خشکی در پوست جلوگیری می‌کند.
  • خاصیت آبرسانی و رطوبت‌رسانی دارد.
  • تمامی آلودگی‌ها، مواد آرایشی و چربی‌ها را از سطح پوست پاک می‌کند.
  • دارای عصاره آلوئه‌ورا بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.
  • نقش بسزایی در نرم شدن و شادابی پوست دارد.
  • دارای ویتامین C بوده و در شفافیت و روشن شدن رنگ پوست نقش دارد.
  • در ترکیبات آن از مواد صابونی استفاده نشده است.
  • از ایجاد خارش، قرمزی و التهاب در پوست جلوگیری می‌کند.
  • موجب صافی و لطافت پوست می‌شود.
  • در از بین بردن چربی پوست نقش دارد.

 


 

مزایای مصرف ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک دارای ویژگی‌های متعددی بوده و به شما در داشتن پوستی لطیف و با طراوت کمک می‌کند. در ادامه برخی از مزیت‌های استفاده از این محصول را برایتان شرح دادیم که عبارتند از:

  • عصاره آلوئه‌ورای موجود در این محصول به آن خاصیت آبرسانی بخشیده و موجب حفظ رطوبت در لایه‌های زیرین پوست می‌شود. از سویی دیگر این ماده میزان جوش، آکنه و لکه‌های پوستی را کاهش داده و به شفاف و روشن شدن رنگ پوست شما کمک بسزایی می‎‌کند.
  • آلانتوئین با لایه‌برداری آهسته خود به حذف سلول‌های مرده پوست کمک کرده و از آن در برابر عوامل آسیب‌زننده محافظت می‌کند. این ماده همچنین نقش مرطوب‌کنندگی، آبرسانی، لایه‌برداری و جوانسازی نیز داشته و روند بهبود بافت آسیب‌دیده پوست را سرعت می‌بخشد.

نحوه مصرف ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک

ابتدا صورت خود را با آب ولرم نمدار کنید. پس از آن مقداری از ژل شستشو صورت سیلکر (Silcare) را کف دست ریخته و به تمامی نواحی صورت بزنید. ژل را به مدت 1 دقیقه به حالت دورانی روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی کف کرده و تمامی آلودگی‌های محیطی و میکروب‌ها را از سطح پوست شما حذف کند. پس از آن آبکشی را انجام دهید تا زمانی که آثاری از کف روی پوست صورت باقی نماند. در مرحله آخر به کمک یک پارچه لطیف یا حوله کتان خیسی صورت را گرفته و کاملا خشک کنید.

 


 

ژل شستشو صورت سیلکر برای چه کسانی مناسب است؟

ژل شستشو صورت سیلکر برای خانم‌ها و آقایانی که پوستی معمولی و خشک دارند، مناسب است. این محصول با دارا بودن عصاره آلوئه‌ورا در ترکیبات خود، موجب آبرسانی به پوست شما می‌شود و از دهیدراته و خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک

ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک، فرمولاسیون منحصر به فردی داشته و سبب افزایش رطوبت پوست می‌شود. در ادامه برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • آلانتویین
  • عصاره گیاه comfrey
  • عصاره آلوئه ورا

 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

ژل  شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک
ژل شستشو صورت سیلکر مناسب برای پوست معمولی و خشک
قیمت:
190,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;