0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Acnex Luffa Cleansing Scrub Gel

ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس

شناسه کالا: 300247
شناسه کالا: 300247
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
229,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

جوش از جمله عارضه‌های پوستی است که در بیشتر مردم یافت می‌شود و در هر فرد ممکن است علت‌های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال، این جوش‌ها در برخی از افراد به علت رژیم غذایی و خوردن غذاهای با طبع گرم ظاهر می‌شوند و در برخی دیگر بر اثر سن بلوغ، تغییرات هورمونی و وران قاعدگی به وجود می‌ایند.

حتی ممکن است صورت شما دارای جوش‌هاس زیرپوستی با سرسیاه باشد که به طور کلی باعث کدر شدن پوست شما می‌شود. برای رفع این مشکل می‌توان از محصولات شوینده و پاک کننده صورت استفاده کرد.

 ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس یک گزینه عالی برای پاکسازی صورت از باکتری‌های مولد آکنه است که در نهایت می‌تواند جوش‌های شما را از بین ببرد. این محصول حاوی ترکیبات لایه بردار و دانه‌های اسکراب است که در کنار حذف سلول‌های مرده از روی پوست، باعث تنظیم چربی و کاهش جوش‌های صورت و بدن می‌شود.

در ادامه، به طور مفصل در رابطه با ویژگی‌ها و خواص استفاده از این محصول بر پوست توضیح داده‌ایم. پس از کسب اطلاعات لازم می‌توانید نسبت به خرید این اسکراب بدن از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

شوینده و پاک کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

شوینده‌ها محصولاتی حاوی مواد پاک کننده هستند که برای پاکسازی پوست از چربی، سبوم، آلودگی‌ها و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات بسته به ترکیبات و نوع خود، برای پوست‌های مختلف فرموله شده‌اند. در واقع شوینده‌های پوست چرب جهت تنظیم چربی صورت و پاک کردن سبوم مورد استفاده قرار می‌گیرند، و شوینده‌های پوست خشک جهت آبرسانی و پاکسازی آلودگی از روی پوست کاربرد دارند.

برخی از شوینده‌ها علاوه بر کار پاکسازی، حاوی ترکیبات و دانه‌های لایه بردار هستند که به آن‌ها اسکراب گفته می‌شود و همانند شوینده برای انواع پوست‌های خشک تا چرب ساخته می‌شوند. کاربرد اسکراب پوست چرب، حذف چربی و سبوم اضافه از روی پوست است که با این کار موجب باز شدن منافذ و کاهش ایجاد جوش می‌شود.

ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس یک اسکراب عالی برای پوست‌های چرب است که با استفاده از ترکیبات لایه بردار خود مانند AHA و BHA از سطح پوست به صورت ملایم لایه برداری می‌کند. به موجب این امر، سلول‌های مرده پوست و باکتری‌های مولد جوش حذف می‌شوند و ضمن پاکسازی منافذ از چربی اضافه، مانع ایجاد جوش می‌شود.

 


 

AHA و BHA چیست؟

آلفا هیدروکسی اسیدها (یا همان AHAها)، اسیدهای طبیعی و مصنوعی هستند که سطح نازکی از پوست را لایه برداری می‌کنند و در نهایت پوستی صاف‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر به شما هدیه می‌دهند.

BHA یا بتا هیدروکسی اسیدها نیز ترکیبات لایه برداری هستند که برای حذف لایه بالایی پوست که سرشار از آلودگی و سلول‌های مرده است، کاربرد دارند؛ با این تفاوت که نسب به آ اچ آ‌ها، کمتر موجب قرمزی و التهاب پوست می‌شوند.

تفاوت اصلی بین این دو این است که BHA محلول در روغن است، در نتیجه قادر است به منافذ پوست نفوذ ‌کند. اما AHA محلول در آب است و عملکرد آن تنها روی سطح پوست است.

از آنجایی که BHA‌ها می‌توانند به منافذ نفوذ کنند، در حل کردن چربی، باکتری‌ها و سبوم اضافی که در داخل منافذ به دام افتاده و باعث ایجاد جوش می‌شوند، بهتر عمل می‌کنند. بنابراین وجود این ماده در بسیاری از روتین‌های مراقبت از پوست چرب و مستعد جوش به چشم می‌خورد.

ترکیب این دو لایه بردار در ژل پاک کننده بدن پریم Prime مدل لوفا اکنکس، کارایی محصول را بهبود می‌بخشد و در از بین بردن جوش و جای جوش بسیار موثر عمل می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم Prime مدل لوفا اکنکس

برند پریم برای ژل پاک کننده بدن پریم لوفا اکنکس خود، فرمولاسیونی را در نظر گرفته است که این محصول را به یک گزینه عالی برای پوست‌های چرب تبدیل کرده است. در واقع این اسکراب بدن، از ترکیبات لایه بردار AHA و BHA، الیاف گیاه لوفا و عصاره گیاه اسپیره کوهی تشکیل شده است که هرکدام خواص بی نظیری را در از بین بردن سلول‌های مرده و پاکسازی پوست ارائه می‌دهند.

AHA و BHA به کار رفته در این اسکراب، از ترکیبات قوی لایه بردار هستند که به صورت ملایم و بدون این که آسیبی به پوست وارد کنند، سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برند. همچنین به منافذ پوست نفوذ کرده و با حل کردن چربی اضافه موجود در این منافذ، عامل ایجاد جوش را از بین می‌برند.

لایه برداری این ترکیبات از سطح پوست، به سلول‌های جدید این امکان را می‌دهد که به سطح پوست بیایند و به موجب آن باعث روشن و شفاف‌تر شدن پوستتان شوند.

الیاف گیاه لوفا از دیگر ترکیباتی است که در این محصول بی‌نظیر به کار رفته است. این گیاه نیز خاصیت لایه برداری دارد و از قدیم برای پاکسازی بدن استفاده می‌شوده است. علاوه بر این، لوفا باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود که این امر باعث می‌شود سلول‌های جدید رشد بهتری داشته باشند و با قرار گرفتن به جای سلول‌های مرده، ظاهر شفاف و درخشانی به پوست شما بدهند.

 عصاره گیاه اسپیره کوهی با خواص ضد التهاب، آنتی اکسیدان، لایه بردار و آنتی باکتریال شناخته می‌شود که برای از بین بردن جوش و تنظیم PH پوست موثر است. این ماده با خاصیت لایه برداری خود، سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا می‌کند و با خاصیت آنتی باکتریال خود باکتری‌های مولد جوش را از بین می‌برد.

آنتی اکسیدان بودن این ماده از پوست در برابر مولکول‌های واکنشی به نام رادیکال‌های آزاد محافظت و از آسیب سلول‌های پوست جلوگیری می‌کند. ناگفته نماند که این ماده در رفع التهاب و قرمزی پوست نیز نقش مهمی‌ دارد و باعث از بین رفتن قرمزی و لک‌های صورتی ناشی از جوش می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس

  • حاوی ترکیبات لایه بردار AHA و BHA
  • لایه برداری ملایم از سطح پوست
  • حذف سلول‌های مرده پوست و پاکسازی چربی و آلودگی
  • تنظیم PH طبیعی پوست
  • کنترل سطح چربی و سبوم پوست
  • مبارزه با باکتری‌های مولد جوش
  • از بین بردن انواع جوش‌های سرسیاه، زیرپوستی، چرکی و ملتهب
  • رفع قرمزی و التهاب پوست ناشی از جای جوش
  • مناسب برای پوست چرب و جوشدار

 


 

 مزایای مصرف ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس

مزیت استفاده از ژل پاک کننده بدن پریم Prime مدل لوفا اکنکس این است که در کنار پاکسازی پوست از چربی و آلودگی، باعث شفاف‌تر شدن پوست می‌شود و ظاهر آن را صاف و زیباتر جلوه می‌دهد.

در واقع این اسکراب بدون اینکه باعث آسیب به بافت پوست شود، با انواع جوش‌های سرسیاه، چرکی و زیرپوستی مبارزه می‌کند، همچنین قرمزی و التهاب ناشی از آن‌ها را نیز از بین می‌برد. در نتیجه با استفاده از این محصول، دیگر نگران التهابات قرمز و لک ناشی از جای جوش خود نیستید و رنگ پوستتان صاف و یکدست می‌شود.

نحوه مصرف ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس

برای استفاده از ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم تنها کافی است صورت خود را خیس کنید. سپس مقداری از اسکراب را برداشته و روی پوست خود به آرامی ‌ماساژ دهید.

توجه داشته باشید که:

  • قبل از استفاده مقداری از محصول را روی پوست بازو یا لاله گوش خود تست کنید و از عدم حساسیت به آن مطمئن شوید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

 ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم Prime مدل لوفا اکنکس برای چه افرادی مناسب است؟

ژل پاک کننده بدن پریم مدل لوفا اکنکس برای پوست‌های چرب و جوشدار مناسب است و می‌تواند در درمان انواع جوش‌ها موثر باشد.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 جدول ترکیبات ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس

ترکیبات

مقدار

آب

*

منیزیم لورت سولفات

*

کوکامیدو پروپیل بتائین

*

سدیم لورت سولفات

*

گلیسرین

*

آکریلات کوپلیمر

*

سالیسیلیک اسید (BHA)

*

بوتیلن گلیکول

*

عصاره اسپیره کوهی

*

آلفا هیدروکسی اسید (AHA)

*

الیاف گیاه لوفا

*

فنوکسی اتانول

*

پروپیل پارابن

*

عطر

*

اتیل پارابن

*

بوتیل پارابن

*

 

 

ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس
ژل پاک کننده و اسکراب بدن پریم مدل لوفا اکنکس
قیمت:
229,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;