0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

C-Prime Keratolytic Gel

ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین سی

شناسه کالا: 823369
شناسه کالا: 823369
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
339,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پریم یکی از زیرمجموعه‌های شرکت لابراتوار دکتر اخوی است که در زمینه پوست و محصولات مراقبتی فعالیت می‌کند. این شرکت با تحقیق در رابطه با پوست و مو و عوامل تاثیرگذار بر آن‌ها، همیشه سعی کرده است محصولات با کیفیت و درخور شان مشتریان خود روانه بازار کند.

یکی از محصولات بی نظیر برند پریم، ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C است. این کرم ژل در دسته محصولات لایه بردار و اسکراب قرار می‌گیرد و حاوی مواد لایه بردار با فرمولاسیون ملایم است که باعث ریخته شدن سلول‌های مرده در سطح پوست می‌شوند و فضا را برای رشد سلول‌های جدید فراهم می‌کنند. همچنین این محصول، حاوی ویتامین سی است که قرمزی و التهاب پوست را کاهش می‌دهد و نقش موثری در رفع جای جوش، لک و چین و چروک‌ها دارد. در ادامه بیشتر با این کرم لایه‌بردار شگفت‌انگیز و ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد.

 


 

لایه بردار و اسکراب چه کاربردی دارد؟

لایه بردارها محصولاتی هستند که در ترکیبات خود یک یا دو ماده اسیدی ملایم دارند و از این طریق به لایه‌ برداری پوست کمک می‌کنند. کاربرد این نوع کرم های مراقبت پوستی، در مواردی مانند رفع جای جوش، کاهش التهاب و قرمزی، رفع چین و چروک و... است. این محصولات در کنار لایه برداری و از بین بردن سلول‌های مرده، باعث رشد و تکثیر سلول‌های جدید می‌شوند و پوست شما را شفاف‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهند.

ژل روشن کننده پریم نیز یک لایه بردار و اسکراب است که بافت نرم و سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. از این ژل کرم می‌توان در کنار محصولات ضد چروک یا ضد جوش استفاده کرد تا همزمان جوش‌ها را از بین برده و پوست را لایه برداری و صاف کنند.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C بر پوست

همانطور که در بالا گفته شد، ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی مواد لایه بردار ملایم است. در واقع در این محصول از سالیسیلیک اسید به عنوان BHA و آلفاهیدروکسی اسید به عنوان AHA استفاده شده است که به صورت ملایم پوست را لایه برداری می‌کنند و باعث حذف سلول‌های مرده، باکتری‌ها، جوش و جای جوش و لکه‌های تیره می‌شوند.

از دیگر ترکیباتی که در ژل لایه بردار پریم استفاده شده است، ویتامین C است. همه شما با ویژگی‌های این ویتامین و خواص آن بر پوست آشنا هستید. این ماده یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. همچنین با تحریک پوست به سنتژ کلاژن باعث رشد و تکثیر سلول‌های پوستی می‌شود تا در حین لایه برداری، سلول‌های جدید به سطح پوست آمده و موجب شفافیت و جوانسازی صورت شما شوند. عصاره کاکادو و عصاره گریپ فروت از دیگر ترکیبات به کار رفته در این اسکراب هستند که توانایی محصول را در لایه برداری، نرم کردن و رطوبت رسانی پوست افزایش داده‌اند.

AHA چیست؟

AHA به عنوان آلفا هیدروکسی اسید شناخته می‌شود و نوعی اسید است که از نیشکر، شیر یا میوه به دست می‌آید. این لایه بردار، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و سلول‌های تازه‌ای را که در زیر آن‌ها حبس بودند، آشکار می‌کند. AHA با حمله به پیوند بین سلول‌ها، پوست را لایه برداری می‌کند و باعث یکنواخت و صاف شدن آن می‌شود.

در ادامه، انواع AHA آورده شده است:

  • گلیکولیک اسید: این ماده که از نیشکر به دست می‌آید، قوی‌ترین و رایج‌ترین نوع AHA است؛ زیرا اندازه مولکولی کوچکی دارد که میزان تحریک کنندگی آن را افزایش می‌دهد.
  • اسید لاکتیک: دومین AHA رایج است که از شیر به دست می‌آید. این ماده یک جایگزین ملایم‌تر برای اسید گلیکولیک است و برای انواع پوست‌های حساس خوب است.
  • ماندلیک اسید: یک AHA ملایم که از بادام تلخ به دست می‌آید و معمولاً با اسیدهای دیگر ترکیب می‌شود.
  • اسید مالیک: این AHA ملایم که از سیب به دست می‌آید، به تنهایی و به اندازه کافی قدرت ندارد، بنابراین، معمولاً با AHA‌های قوی تر ترکیب می‌شود.
  • اسید تارتاریک: این ماده از انگور استخراج می‌شود و اغلب برای تثبیت سطوح pH اسیدهای دیگر استفاده می‌شود.
  • اسید سیتریک: AHA مشتق شده از مرکبات و شبیه اسید تارتاریک است که pH پوست را تنظیم می‌کند. همچنین به عنوان نگهدارنده هم استفاده می‌شود.

بطور کلی، AHAها به بهبود لکه‌های تیره روی پوست، برطرف کردن جوش و جای جوش کمک می‌کنند. همچنین با خاصیت رطوبت رسانی که دارند از خشکی پوست در اثر لایه برداری جلوگیری می‌کنند.

BHA چیست؟

BHA یک لایه بردار شیمیایی است که کراتین موجود در ساختار پوست را نرم و در خود حل می‌کند. این کار، باعث شل شدن سلول‌های مرده پوست می‌شود و راحت‌تر از بین می‌روند.

لایه‌بردارهای اصلی BHA که در محصولات مراقبت از پوست می‌بینید عبارتند از:

  • سالیسیکلیک اسید: اگرچه این ماده رایج ترین BHA است، اما به اندازه اسید گلیکولیک (قوی‌ترین AHA) تحریک کننده نیست؛ زیرا دارای اندازه مولکولی بزرگ و همچنین خواص ضد التهابی است.
  • بتائین سالیسیلات: BHA مشتق شده از چغندر قند است که جایگزین ملایم‌تری برای اسید سالیسیلیک است و به همان اندازه موثر است. گفته می‌شود 4 درصد بتائین معادل 2 درصد اسید سالیسیلیک است.
  • عصاره سالیکس آلبا یا پوست بید: یک BHA طبیعی است که از گیاهان استخراج شده است. اگرچه محتوای سالیسین به اسید سالیسیلیک تبدیل می‌شود، اما بسیار ضعیف‌تر است (بنابراین نتایج قابل مقایسه‌ای برای لایه‌برداری یا درمان آکنه به شما نمی‌دهد).

 


 

ویژگی‌های ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C

  • لایه برداری ملایم به دلیل برخورداری از سالیسیلیک اسید (BHA) و آلفاهیدروکسی اسید (AHA)
  • از بین بردن سلول‌های مرده پوست
  • از بین بردن آلودگی و چربی اضافه روی پوست
  • حاوی ویتامین سی، آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • روشن کننده و جوان کننده پوست
  • رفع تیرگی و لک
  • صاف و یکدست کننده پوست
  • از بین بردن جوش، التهاب، قرمزی و جای جوش
  • کنترل و تنظیم PH پوست
  • موثر در کاهش جوش‌های زیر پوستی و سرسیاه
  • تحریک پوست به سنتژ کلاژن و مهار فرآیند پیری پوست

 


 

مزایای مصرف ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C

بهترین مزیتی که در استفاده از ژل روشن کننده پریم وجود دارد این است که با حذف سلول‌های مرده از سطح پوست، فضای رشد و تکثیر سلول‌های جدید را افزایش می‌دهد. این کار باعث می‌شود پوست شما تازه و جوان به نظر برسد و خطوط، لک، جوش و ... روی آن محو شوند.

همچنین این محصول حاوی مواد رطوبت رسان است تا در حین لایه برداری از پوست، رطوبت مورد نیاز پوست را حفظ کند و از خشکی و پوسته پوسته شدن آن بر اثر لایه برداری جلوگیری کند. در نتیجه دیگر نگران پوسته ریزی صورت در هنگام استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و ... نیستید.

 

نحوه مصرف ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C

برای استفاده از ژل لایه بردار پریم تنها کافی است مقداری از محصول را روی پوست تمیز خود بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید.

توجه داشته باشید که:

  • از این محصول در پوست اطراف چشم،لب‌ها و مخاط بینی استفاده نکنید.
  • برای اثرگذاری بیشتر، روزی 2 مرتبه، صبح و شب از این لایه بردار استفاده کنید.
  • در صورت بروز حساسیت مصرف را متوقف کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش نور آفتاب نگهداری کنید.
  • در هنگام استفاده از این محصول، پوست شما به شدت حساس است. بنابراین در کنار این لایه بردار، از یک کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

 


 

استفاده از ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C برای چه افرادی مناسب است؟

معمولا محصولات لایه بردار برای برطرف کردن ناهمواری‌های روی پوست و جاش جوش استفاده می‌شوند. ژل لایه بردار روشن کننده پریم حاوی ویتامین C برای پوست‌های دارای جوش، لک و قارچ مناسب است. توصیه می‌شود از این محصول بر روی پوست خشک خود استفاده نکنید.

 

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

ترکیبات ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین C

آب دیونیزه، عصاره کاکادو، عصاره گریپ فروت، سالیسیلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید، توکوفریل استات، گلیسرین، پروپیلن گلایکول، کربوکسی متیل سلولز، الکل اتانول، دایمتیکون، وینیل دایمتیکون کراس پلیمر، کوکامیدو پروپیل بتایین، پی ای جی هیدروژنیتید کستر اویل، آسکوربیک اسید، آلومینیوم سیلیکات، منیزیم آسکوربیل فسفات، اتیل هگزیل گلیسرین، آکریلات/سی 30-10 آلکیل آکریلات کراس پلیمر، کربومر، سدیم هیدروکساید، فنوکسی اتانول، دی سدیم ادتا، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی.

 

 

 

ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین سی
ژل لایه بردار فوری و روشن کننده پریم حاوی ویتامین سی
قیمت:
339,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;