0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Unique Purifying Gel

ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب

شناسه کالا: 816789
شناسه کالا: 816789
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
452,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در طول روز پوست شما در معرض آلودگی‌های مختلف قرار گرفته و سلامت آن به خطر می‌افتد، بنابراین استفاده از یک شوینده و پاک کننده صورت برای حذف میکروب‌ها، مواد آرایشی و آلاینده‌ها در روتین پوستی افراد بسیار ضروری خواهد بود. ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب، با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد به حذف مواد آسیب‌زننده به پوست از روی سطح آن کمک کرده و منافذ باز پوست را پاکسازی می‌کند تا مانع از انسداد آن‌ها شود.

ژل پاک کننده صورت از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کرده و سبب نرم و صیقلی شدن پوست می‌شود. در ادامه ژل پاک کننده پوست Dermaunique را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده‌ایم و مزایا و همچنین ویژگی‌های آن را برای شما شرح داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

شوینده و پاک کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

یک شوینده و پاک کننده صورت برای پاکسازی پوست از سلول‌های فرسوده، مواد آرایشی، میکروب‌های باکتریایی و قارچی تولید شده است. شوینده‌ها امکان دارد بافت خامه‌ای، شیری، ژل مانند یا حتی آبکی داشته باشند. برعکس، ژل پاک کننده صورت برای تمیز کردن عمیق‌تر منافذ شما ساخته می‌شود. بافت این ژل‌ها اغلب به گونه‌ای بوده که وقتی روی پوست مرطوب شما زده می‌شود، به خوبی کف می‌کند.

یکی از مزایای رایج پاکسازی صورت، از بین بردن کثیفی، روغن و سایر مواد زائد ناخواسته است. در طول روز پوست صورت شما به طور مداوم با باکتری‌ها، آلاینده‌ها، ویروس‌ها، کثیفی‌ها و سلول‌های قدیمی (مرده) پوست پوشیده می‌شود. شستشوی روزانه صورت این آلودگی‌ها را از بین می‌برد و ظاهری شاداب را به پوست شما هدیه می‌دهد. ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب، یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی بوده و حضور آن در روتین پوستی شما، سبب حفظ سلامت پوست خواهد شد. شما می‌توانید این محصول را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و به صورت روزانه از آن استفاده نمایید.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب

ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب، با فرمولاسیون مخصوصی که دارد، به رفع چربی اضافی پوست کمک کرده و و منافذ آن را به صورت عمقی پاکسازی می‌کند. این ژل با لایه‌برداری ملایمی که انجام می‌دهد، مانع از ایجاد جوش و آکنه در سطح پوست می‌شود.

اینوزیتول موجود در این محصول، یک ماده آنتی اکسیدان قوی بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید (UV)، آلودگی‌های موجود در هوا و آلاینده‌ها محافظت می‌کند. این ماده همچنین در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد نیز نقش داشته و از این طریق فرآیند پیر شدن پوست را به تاخیر می‌اندازد. اینوزیتول سبب کاهش چین و چروک‌های سطحی پوست می‌شود. اوره از ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست جلوگیری کرده و به حفظ رطوبت در آن کمک بسزایی می‌کند.

 


 

ویژگی‌های ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب

  • کمک به پاک شدن مواد آرایشی، ناخالصی و آلودگی از سطح پوست می‌کند.
  • از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کرده و موجب درمان آن‌ها می‌شود.
  • خواص ضد التهابی داشته و تسکین‌دهنده پوست است.
  • ترشح چربی از غدد چربی را تنظیم می‌کند.
  • لایه‌برداری ملایم بوده و به حذف سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند.
  • سبب ایجاد طراوت و شادابی در پوست می‌شود.
  • مناسب برای استفاده افراد با پوست نرمال تا چرب است.

 


 

مزایای مصرف ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب

همانطور که در بخش‌های پیشین به آن اشاره کردیم و مطالعه نمودید، ژل پاک کننده پوست Dermaunique دارای ویژگی‌های متعددی بوده و به پاکسازی پوست شما از عوامل آسیب‌زننده به آن کمک بسزایی می‌کند. برای آشنایی بهتر شما با این محصول، در ادامه برخی دیگر از مزایای استفاده از آن را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • کنترل‌کننده چربی پوست بوده و از ایجاد جوش و آکنه روی سطح آن جلوگیری می‌کند.
  • گلیسیرین موجود در این ژل سرعت جذب بالایی داشته و آبرسانی به پوست را به صورت عمقی انجام داده و سبب لطافت پوست می‌شود. این ماده همچنین یک پاک کننده عالی بوده و منافذ پوست را به خوبی تخلیه کرده و مانع از انسداد آن‌ها می‌شود و از این طریق از بروز آکنه نیز جلوگیری می‌کند.
  • عصاره آلوئه‌ورا سبب هیدراته شدن سلول‌های پوستی شده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. از این رو خشک نشده و دچار کشیدگی نمی‌شود. از سویی دیگر آلوئه‌ورا در درمان آفتاب سوختگی، رفع جوش و آکنه، چین و چروک‌ها و لکه‌های پوستی نیز نقش دارد.
  • اینوزیتول یک ماده آنتی اکسیدان قوی بوده که از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید (UV)، آلودگی‌های موجود در هوا و آلاینده‌ها محافظت می‌کند. این ماده رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و از این طریق فرآیند پیر شدن پوست را به تاخیر می‌اندازد. اینوزیتول همچنین در کاهش چین و چروک‌های صورت نیز موثر است.
  • آلانتوئین موجود در ژل پاک کننده پوست درمایونیک، سبب لایه‌برداری ملایم شده و لکه‌های پوستی را از بین برده و لطافت را به پوست شما هدیه می‌دهد.
  • اوره نیز خاصیت لایه‌برداری و مرطوب‌کنندگی دارد. این ماده لایه سطحی پوست را هیدراته و نرم کرده و سبب ریزش و حذف آن می‌شود. از این طریق چرخه سلولی و فرآیند بازسازی پوست تحریک می‌شود.

نحوه مصرف ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب

پیش از استفاده از ژل پاک کننده پوست Dermaunique، لازم است ابتدا پوست خود را با آب ولرم نمدار کرده و پس از آن مقداری از ژل پاک کننده را کف دست خود ریخته و به صورت بزنید. سپس تمامی نواحی صورت را به آرامی به مدت 1 الی 2 دقیقه ماساژ دهید تا ژل به خوبی کف کند. در مرحله نهایی آبکشی را انجام دهید تا زمانی که مطمئن شوید آثاری از کف روی پوست شما باقی نمانده است. در نهایت به کمک دستمال کاغذی یا پارچه کتان لطیف خیسی صورت را گرفته و به خوبی خشک نمایید.

 


 

ژل پاک کننده پوست درمایونیک برای چه کسانی مناسب است؟

ژل پاک کننده پوست درمایونیک، برای آقایان و بانوان بزرگسالی که پوست نرمال تا چرب داشته و مستعد جوش هستند مناسب بوده و به پاکسازی پوست آن‌ها از هرگونه آلودگی میکروبی و باکتریایی کمک می‌کند.

 


 

ترکیبات ژل پاک کننده پوست Dermaunique مناسب پوست نرمال تا چرب

ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب، دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. این محصول مواد آرایشی و آلودگی‌های احتمالی موجود روی پوست را به خوبی پاک کرده و حس طراوت و تازگی را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه برخی از مواد تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • اوره
  • عصاره آلوئه ورا
  • آلانتوئین
  • گلیسرین
  • اینوزیتول

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب
ژل پاک کننده پوست درمایونیک مناسب پوست نرمال تا چرب
قیمت:
452,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;