0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

C-Prime Skin Reviver Gel Cream

ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم

شناسه کالا: 814926
شناسه کالا: 814926
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
389,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سن انسان یک مقوله جدا و سن پوست نیز مقوله دیگری است. به طور مثال ممکن است یک فرد سن زیادی نداشته باشد و کاملا جوان باشد، اما سن پوست او بیشتر باشد که در اصطلاح "پیری پوست" نامیده می‌شود. پیری پوست معمولاً شامل ایجاد خطوط و چین و چروک، از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست، بافت خشن و تغییر رنگ پوست است.

درواقع با افزایش سن، کلاژن و الاستین در پوست تجزیه شده و باعث شل شدن پوست، کدر شدن آن و ایجاد چین و چروک می‌شوند. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) و برخی عادات سبک زندگی مانند سیگار کشیدن و نوشیدن الکل، کلاژن را بیشتر تجزیه می‌کند. همچنین افرادی که از حالات تکراری صورت مانند اخم کردن یا چشمک زدن استفاده می‌کنند، بیشتر در معرض چین و چروک‌های دائمی‌در اطراف چشم یا روی پیشانی خود هستند. سوختگی، جای جوش و لک ناشی از آفتاب سوختگی از دیگر عارضه‌هایی هستند که به پوست آسیب می‌زنند.

برند پریم با تحقیق و پژوهش روی پوست افراد مختلف، سعی کرده است محصولات ترمیم کننده و بازسازی کننده را با اثرگذاری بالا برای شما عزیزان تولید کند. یکی از محصولات خوب این شرکت، ژل کرم جوان کننده سی پریم است که برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های روی پوست فرموله شده است. این محصول، حاوی مواد بازسازی کننده، جوانساز و ضد پیری است که برآمدگی‌ها و ناهمواری‌های روی پوست شما را محو می‌کند و آن را صاف و یکدست جلوه می‌دهد. در ادامه، کاربرد محصولات بازسازی کننده را بررسی می‌کنیم، همچنین مواد و ترکیبات ژل کرم پریم و نحوه اثرگذاری آن بر پوست را شرح می‌دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ترمیم و بازسازی کننده‌های پوست چه محصولاتی هستند و چه کاربردی دارند؟

ترمیم کننده‌ها محصولاتی هستند که برای ترمیم بافت آسیب دیده پوست و تسکین خراشیدگی‌های روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات، با تحریک پوست به ساخت کلاژن، باعث رشد و تکثیر سلول‌های جدید می‌شوند. سپس سلول‌های مرده را از روی پوست حذف می‌کنند و فرصت رشد را برای سلول‌های جدید پوستی فراهم می‌کنند. این روند آنقدر ادامه می‌یابد تا بافت پوست ترمیم شده و اثری از آسیب و التهاب باقی نماند. از کرم‌های ترمیم کننده می‌توان برای درمان لک ناشی از سوختگی، بریدگی، خراش، جای جوش و حتی آفتاب سوختگی استفاده کرد. همچنین این محصولات قابلیت جلوگیری از چین و چروک‌ها را دارند و در نهایت باعث روشن شدن پوست، جوانسازی و شفاف شدن آن می‌شوند.

ژل کرم بازسازی کننده سی پریم یکی از ترمیم کننده‌های خوب بازار است که برای انواع پوست‌ها ساخته شده است. این محصول، پوست را به تولید کلاژن وامی‌دارد و منجر به ترمیم بافت پوست و جای هرگونه جوش، لک و سوختگی می‌شود. این محصول، به علت برخورداری از ویتامین C روند پیری پوست را کندتر می‌کند و با استفاده مداوم پوستی روشن و شفاف به شما تحویل می‌دهد.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم

یک کرم ترمیم کننده خوب، کرمی‌است که از مواد و ترکیبات قوی تشکیل شده باشد. در ساخت ژل کرم پریم نیز از مواد موثری مانند عصاره چای سبز، عصاره آلو کاکادو، شی باتر و ویتامین C بهره گرفته شده است که خواص بی‌نظیر و قدرت بالایی به این محصول بخشیده‌اند. از ویژگی‌های شگفت‌انگیز چای سبز باید به کاهش التهاب و قرمزی پوست، تنظیم چربی و پاکسازی منافذ و همچنین درمان پف و تیرگی زیر چشم به دلیل برخورداری از کافئین اشاره کنیم. این ماده، خاصیت لایه برداری هم دارد و با از بین بردن سلول‌های مرده، پوست را روشن و جوانسازی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های چای سبز، به تاخیر انداختن روند پیری پوست است و در نتیجه چین و چروک را کاهش می‌دهد. ویتامین C نیز یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و در نتیجه مانع ایجاد چین و چروک می‌شود. از دیگر خواص ویتامین سی، روشن کردن و جوانسازی پوست است و جذابیت چهره را بیشتر می‌کند.

در ادامه باید به خواص شی باتر اشاره کنیم. این ماده به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک می‌کند و با بازسازی سلول‌ها می‌تواند بافت آسیب دیده را ترمیم کند. همچنین شی باتر در درمان سوختگی و آفتاب سوختگی موثر است و زخم‌ها را به طور کامل بازسازی می‌کند. آلو کاکادو نیز یک ماده ضد پیری است که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. این ماده سرشار از ویتامین E، روی، آهن، فولات و لوتئین است که باعث تغذیه و ترمیم پوست می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم

  • دارای بافت ابریشمی ‌با جذب بالا
  • حاوی ویتامین سی و روشن کننده پوست
  • درخشان و شفاف کننده پوست
  • جوانسازی پوست
  • ترمیم کننده بافت‌های آسیب دیده
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • رفع چین و چروک و خطوط ریز
  • از بین بردن لک‌های ناشی از سوختگی
  • رفع لک و جای جوش
  • مهار فرآیند پیری
  • تحریک پوست به ساخت کلاژن
  • محافظت از پوستدر برابر رادیکال‌های آزاد

 


 

مزایای مصرف ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم

مزیت استفاده از ژل بازسازی کننده پریم این است که در هنگام سوختگی با آتش یا اجاق گاز دیگر نگران لک ناشی از آن نیستید. در هنگام سوختگی می‌توانید مقداری از ژل کرم پریم را روی محل سوختگی بمالید و درد و سوزش آن را بهبود دهید.

از دیگر مزیت‌های ژل کرم جوان کننده سی پریم این است که حاوی ویتامین C و یک آنتی اکسیدان قوی است که مانع ایجاد چین و چروک می‌شود و پوست شما را بسیار روشن و جوان می‌کند.

نحوه مصرف ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم

برای استفاده از ژل کرم بازسازی کننده سی پریم می‌توانید پس از شستشوی صورت با شوینده مناسب، مقداری از محصول را برداشته و روی صورت خود ماساژ دهید تا جذب شود. برای اثرگذاری بهتر این محصول، روزانه 2 مرتبه این کار را تکرار کنید.

استفاده از ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم برای چه افرادی مناسب است؟

ژل کرم پریم برای انواع پوست مناسب است و شما می‌توانید این محصول را در روتین روزانه خود قرار دهید. این محصول برای افراد دارای چین و چروک و همچنین تسکین سوزش و درد سوختگی کاربرد دارد.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم

ترکیبات

مقدار

دایمیتیکون

*

دایمیتیکون کراس پلیمر

*

وینیل دایمیتیکون کراس پلیمر

*

سایکو پنتا سیلوکسان

*

آسکوربیک اسید

*

اتیل هگزیل هیدروکسی استئارات

*

پلی سیلیکون-11

*

شی باتر

*

عصاره آلو کاکادو

*

بوتیلن گلایکول

*

لیسیتین

*

ایزوفلاونیدهای سویا (جنستئین)

*

پلی سوریات 80

*

الکل

*

آب

*

عصاره چای سبز

*

ایزودودکان

*

روغن دانه گل مغربی

*

دایمیتیکون18/18- PEG/PPG

*

متیل سیلانول مانورونات

*

اتوکسی دی گلایکول

*

توکوفریل استات

*

اسانس

*

 

ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم
ژل کرم پریم مدل بازسازی کننده و جوان کننده سی پریم
قیمت:
389,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;